sjmlo Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam, Mam problem ze świecami w moim KTM 250 SX, rok 2005, 2 suwów, założyłem nową świece, odpalił od razu, i mogę na niej pojeździć pare godzin i motor gaśnie i już nie mogę go odpalić i na tej świecy nie ma już iskry, wyczyszczę, wysuszę ją i jest iskra, ale słaba i koloru złotego :), a nie niebieska tak jak na nowej, założę ją i motor odpali, zwiększę obroty i motor gaśnie. Jak założę nową świecę to odpala na kopa, i mogę parę godzinek pojeździć. Już 4 nowe świece mi padły w przeciągu 3 dni. Znajomy mówi że to winna cewki, daje za duży prąd i przepala świece, bo iskra jest koloru złotego, a w nowej jest koloru niebieskiego. Czy faktycznie to winna cewki? Jeśli tak, to ile kosztuje nowa oryginalna, albo jakiś zamiennik? I gdzie mogę taka cewkę znaleźć? Można te świecę jakoś reaktywować :) ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam, Mam problem ze świecami w moim KTM 250 SX, rok 2005, 2 suwów, założyłem nową świece, odpalił od razu, i mogę na niej pojeździć pare godzin i motor gaśnie i już nie mogę go odpalić i na tej świecy nie ma już iskry, wyczyszczę, wysuszę ją i jest iskra, ale słaba i koloru złotego :), a nie niebieska tak jak na nowej, założę ją i motor odpali, zwiększę obroty i motor gaśnie. Jak założę nową świecę to odpala na kopa, i mogę parę godzinek pojeździć. Już 4 nowe świece mi padły w przeciągu 3 dni. Znajomy mówi że to winna cewki, daje za duży prąd i przepala świece, bo iskra jest koloru złotego, a w nowej jest koloru niebieskiego. Czy faktycznie to winna cewki? Jeśli tak, to ile kosztuje nowa oryginalna, albo jakiś zamiennik? I gdzie mogę taka cewkę znaleźć? Można te świecę jakoś reaktywować :) ? Z góry dziękuję za odpowiedź. jakie to świece? jak Ngk to możesz spróbować na ich odpowiedniku Denso, ostatnio Ngk robi syf ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjmlo Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Też słyszałem właśnie że ngk robi syf. Miałem NGK z katalogu do mojego modelu(Fajka też NGK), teraz założyłem naszą polską iskrę, ale musze troche pojeździć, a narazie nie mam czasu, jak podnnie i ta świeca to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 (edytowane) Też słyszałem właśnie że ngk robi syf. Miałem NGK z katalogu do mojego modelu(Fajka też NGK), teraz założyłem naszą polską iskrę, ale musze troche pojeździć, a narazie nie mam czasu, jak podnnie i ta świeca to dam znać Jak założysz nowa świece to co robisz dalej? Trzeba nagrzać silnik do temperatury pracy potem zgasić/jechać a nie odpalić i jechac. Pozdro! Edytowane 2 Maja 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjmlo Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 (edytowane) No wiadomo, najpierw z minutkę silnik chodzi bez jazdy, potem parę minutek jazdy na niewielkich obrotach aż silnik się nagrzeje. Chciałem przypomnieć że problem dotyczy świecy a nie silnika. Edytowane 2 Maja 2009 przez sjmlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 założ iskre straci troche mocy ale nie powininen jej załatwić jak uda mu sie zabić iskre to wtedy będziemy myśleć świece ngk są bardzo wrażliwe na zalania jaki kolor ma padnięta świeca ?? kawa ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjmlo Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Coś koło kawy, po wyczyszczeniu iskra jest koloru złotego. Założyłem Iskrę od fiata 125, ma 20 lat, ale porządną iskrę, póki co jeszcze nie padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 O ile sie nie myle to smigasz za lekko załóż NGK tylko o cyferke niższą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjmlo Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Nie rozumiem co znaczy "śmigasz za lekko". Chodzi o ciepłotę o numer niższą? Jeździłem na 8 i 9, i obie padły, poi co jeżdżę na Iskra i już parę godzinek wyjeździłem i jest OK, możliwe że problem już rozwiązany. Dzisiaj mu wstawiłem w pizd* trochę i zaczął pluć iskrami z tłumika przez około 10 minut i jakoś był mocniejszy po tym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.