racoon Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Mam takie pytanie, jak zmienic sklad mieszanki w gazniku?Wiecej paliwa lub mniej powietrza lub odwrotnie?dizeki za rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 A w jakim zakresie pracy gaznika ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymi Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Poziom paliwa w komorze pływakowej (regulacja położenia pływaka), śruba od regulacji składu mieszanki (z boku gaźnika), regulacja iglicy, wymiana dysz, wymiana filtra powietrza... Adamie - byłbym wdzięczny (i pewnie nie tylko ja) gdybyś napisał (bo ja tak do końca nie jestem pewien) co konkretnie daje jaka zmiana (np. zmiana poziomu paliwa w komorze pływakowej), tzn. czy lepiej bedzie przyspieszał motocykl w całym zakresie obrotów, czy tylko np. w środkowym; gdzie może pojawić się "dziura" w mocy, w jakim zakresie silnik straci moc, o ile (procentowo - na oko) wzrośnie spalanie przy ostrej jeździe, o ile przy normalnej (w trasie). Z góry dziękuję :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racoon Opublikowano 3 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Do pana Adama M.W kazdym.dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Jeżeli chodzi o zmianie poziomu paliwa w komorze pływakowej to nie powinno się jej zmieniać. Powinna zostać na fabrycznym poziomie.Wszystkie korekty składu mieszanki dokonujemy regulacjami położenia iglicy, śrub regulacyjnych , lub w ostateczności średnicami dysz.W większości gaźników istnieje możliwość w składu mieszanki na średnich obrotach i niskich. Zazwyczaj jest to śruba regulacyjna lub poprzez położenie iglicy. Położenie iglicy na wpływ głównie na średnich i niskich obrotach. Ponieważ na wysokich obrotach iglica jest praktycznie cała wysunięta ograniczeniem przepływu jest dysza główna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.