Skocz do zawartości

Mieszanka w gazniku


racoon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poziom paliwa w komorze pływakowej (regulacja położenia pływaka), śruba od regulacji składu mieszanki (z boku gaźnika), regulacja iglicy, wymiana dysz, wymiana filtra powietrza...

Adamie - byłbym wdzięczny (i pewnie nie tylko ja) gdybyś napisał (bo ja tak do końca nie jestem pewien) co konkretnie daje jaka zmiana (np. zmiana poziomu paliwa w komorze pływakowej), tzn. czy lepiej bedzie przyspieszał motocykl w całym zakresie obrotów, czy tylko np. w środkowym; gdzie może pojawić się "dziura" w mocy, w jakim zakresie silnik straci moc, o ile (procentowo - na oko) wzrośnie spalanie przy ostrej jeździe, o ile przy normalnej (w trasie).

Z góry dziękuję :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zmianie poziomu paliwa w komorze pływakowej to nie powinno się jej zmieniać. Powinna zostać na fabrycznym poziomie.

Wszystkie korekty składu mieszanki dokonujemy regulacjami położenia iglicy, śrub regulacyjnych , lub w ostateczności średnicami dysz.

W większości gaźników istnieje możliwość w składu mieszanki na średnich obrotach i niskich. Zazwyczaj jest to śruba regulacyjna lub poprzez położenie iglicy. Położenie iglicy na wpływ głównie na średnich i niskich obrotach. Ponieważ na wysokich obrotach iglica jest praktycznie cała wysunięta ograniczeniem przepływu jest dysza główna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...