nerwus Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam. Mam problem ze swoją Hayabusa 2007. Problem polega na tym że gdy odpalam motor pracuje prawidłowo po przejechaniu kilu kilkudziesięciu kilometrów zaczyna sie zachowywać tak jakby nie dostawał paliwa nie można wkręcić go wysoko na obroty i gaśnie po odstaniu np 5 minut odpala i mozna jechać dalej i po przejechaniu paru kilometrów znów to samo pompa paliwa była przeczyszczona świece wyglądają wzorowo nie wiem co się dzieje może ktoś miał taki problem lub wie co z tym zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 odpowietrzenie zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Taka świeża Haya i takie problemy...? Sprowadzona z US jako bezwypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Najlepiej byłoby odczytać błedy z kompa poprzez złącze znajdujące się w zadupku obok regulatora napięcia... Przyczyn może być wiele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Typowy objaw dla odpowietrzenie zbiornika? ale ja tam sie nie znam :P sprawdz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Najprosciej przejechac jakis dystans z otwartym zbiornikiem - jak objaw sie nie pojawi to znalezc pod bakiem wezyk odpowietrzajacy i udroznic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerwus Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 (edytowane) Jezdziłem z otwartym zbiornikiem niestety nie pomaga sytuacja wygląda tak że gdy jade 140 km/h Hajka strzela i gaśnie zwalnia do 80 mk/h i odpala ale tak jakby cos sie zatykało odstoi np 5 minut ostygnie i znów jedzie. Motor działał poprawnie stało sie to po otwarciu sezonu i jezdzie na paradzie na 1,2 biegu. na początku FI zapalało sie powyżej około 7 tys obr. Mam jeszcze pytanie czy może to być czujnik położenia wału ponieważ motor miał wczesniej uszkodzony lewy dekiel, dziurę o wielkości 5 złotówki ale magneto nie było oszkodzone i czy może ktoś mi opisać dokładnie jak zewrzeć złącze serwisowe? Edytowane 30 Kwietnia 2009 przez nerwus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 W zadupku , po lewej stronie , za regulatorem napięcia . Biała kostka , zaślepiona czarną nasadką . Zwierasz czarno-biały i biało czerwony , przełączasz stacyjkę i odczytujesz kod . Ps. Za pomylenie kabelków i spalenia kompa odpowiedzialności nie biore :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Hayabusa cierpi na czeste awarie TPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Ja też po cichu obstawiam na TPS bo już dwóch znajomych borykało się z awarią tego ustrojstwa w Busie. Ach ta elektronika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerwus Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) błąd odczytany wyświetla _c11 camshaft positon sensor czyli jak przetłumaczyłem czujnik położenia wałka rozrządu .. a i co do pomylenia kabelków w kostce są tylko dwa ;) Edytowane 1 Maja 2009 przez nerwus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 No widzisz jakie to :) Ps. W mojej też są dwa kableki ale w nowszych gixerach zaczeli dodawać tych kabelków w złączu wiec myslałem, że w Busie zrobią to samo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerwus Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 miał ktoś kiedyś problem z tym czujnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Raczej niespotykana awaria w Busach... Ale w sumie to dobrze bo to się nie psuje wiec towar chodliwy nie jest i dostać go można pewnie na allegro od reki i za dobrą cene :) Także wymień ten czujnik i powinno być po sprawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerwus Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 czujnik sprawdzałem wg serwisówki rezystancje ma odpowiednią ale z tego co zrozumiałem powinno sie pojawiać większe napięcie niż 0,7 V gdy probujemy go odpalić kręcąc rozrusznikiem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.