marekbuli Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam. Mój szwagier ma zzr 600 i jakiś problem z przednim zawieszeniem. Przy przejeźdźaniu przez nierównosci lub dziury słychac mocne metaliczne uderzenie. Napewno nie jest to główka ramy łożyska były wymieniane nie tak dawno a cała główka trzyma dobrze. Podejrzenie pada na dobijanie lagi bo dzwięk jest naprawde metaliczny i napewno nie są to łożyska. Czy mogą to powodowac zuzyte tuleje czy też słabe sprężyny czy gdzie szukac przyczyny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam. U mnie też zauważyłem podobny problem więc podepne się do tematu. Do tej pory myślałem, że to jest raczej łożysko główki ramy na wykończeniu.. W moim przypadku to stuknięcie przy wjechaniu w większy dołek, czy nierówność jest takie dosyć głuche, ale słysze je wyraźnie i trochę mnie to zaczyna martwić.. Ja sprawdzę jeszcze tą główkę bo tam nigdy nie zaglądałem... EDIT: I u siebie mogę wykluczyć dobijanie lag, przyglądałem się temu i to nie jest to... Edytowane 22 Kwietnia 2009 przez przemekpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 widzze że to ciężki temat, a co czytam to nie pierwszy taki przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Hamulce z plywajaca tarcza czy zaciskiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) pływająca tarcza zacisk 4 tłoczkowy z dwóch stron Edytowane 23 Kwietnia 2009 przez marekbuli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 W starszych motocyklach po dużym przebiegu na naszych "autostradach" ulegają zużyciu tulejki prowadzące wewnątrz teleskopów. Sprawa druga to dobijanie na miękkich seryjnych sprężynach a trzecia to stosowanie oleju 10W który pozwala na szybkie dobicia i odbicia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dziękuje Panie Piotrze za odpowiedż. Właściwie podejrzewałem te tulejki. Moto ma prawie 60 tys przebiegu olej to na pewno 10w i większośc km to na polskich drogach. Rozumiem że wymiana tulei jest konieczna a spręzyny to z mierze (gdzies pewno znajde dane) jak trzeba to tez wymienimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wypada kupić akcesoryjne i będzie po kłopocie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Czyli mnie też raczej czeka wymiana tych tulej... Marek, jakbyś już znał ich cenę, to napisz tutaj lub na PW, będę wdzięczny. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.