YAGO Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 witam! sluchajcie mam problem z naszym golfem, rocznik 95, 1,6 benz. ta zwykla 75KM przebieg 270tys. generalnie objawy sa takie ze z wydechu po odpaleniu chlapie woda, nie kropelka tylko poprostu wychalapuje wode, dzis sprawdzilem olej i odkrecajac korek znalazlem cos takiego: http://img125.imageshack.us/img125/1424/dsc00534h.jpg silnik pracuje bez zadnych problemow, doskonale zapala, nie zera gigantycznych ilosci oleju itp. oraz NIE UBYWA WODY W UKLADZIE CHLODZENIA Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 To tzw. maslo wynik połaczenia oleju z wodą ubywa ci płynu chłodniczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Masło...kiedyś właśnie miałem podobny przypadek w swoim Poldziku 1.6 z lpg :] robiło się masełko. Tylko że u ciebie to naprawdę spore ilości :D U mnie był stary olej, zważył się czy coś, a może ktoś z rodziny zrobił dolewkę innym. U Ciebie podejrzewam że zalałeś jakąś wodo-benzynę. Oczywiście faktem wszyscy to coś zalewamy :/ Podczas spalania ona paruje Ci pod dekiel, nigdzie nie ucieka i miesza się z olejem dlatego taki tam syf. Podejrzewam iż masz niedrożny przewód od przewietrzania silnika. To ten łączący pokrywę zaworów z obudową filtra powietrza. U ciebie chyba wychodzi tam jego jakiś niebieski kawałek blisko rozrządu z tego co widzę. Takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Prawdopodobnie masz problem z odmą skrzyni korbowej i jeździsz na krótkich dystansach. Silnik się nie rozgrzewa do temperatury pracy, a wilgotne powietrze kondensuje się i miesza z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armacko Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 I tak nie minie cię mechanik sam tego nie wyczyscisz niestety pare stówek cie zaboli w przypadku masła przed wlaniem nowego oleju trza dobrze wyfczyscic cobys po chwili nie miał tego samego sprawdzenie odmy odpowietrzenia i szczelnosci układu chłodzącego jest chyba oczywiste. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica. Borygo dostało się do oleju. U mnie tak było a wody w chłodzeniu też nie ubywało. Sprawdź jeszcze jak wygląda borygo/woda w zbiorniku wyrównawczym, czy nie jest zaolejona. Edytowane 15 Czerwca 2009 przez Monster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.