karolek850 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 czesc. mam taki problem ze w moim suzuki sv po przejechaniu ok 300km pojawia sie delikatny luz na lozysku kierownicy, objawia sie to stukaniem podczas jazdy po bruku albo dziurach i przy szarpaniu przod tył. jesli tego nie dokrece to luz jest coraz wiekszy, czy to kwalfikuje łożysko kierownicy do wymiany? kumpel ma fazera i mowil ze tez sobie co miesiac dokreca lozysko w kierownicy poniewaz to sa stozkowe lozyska. czy to normalka? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 czesc. mam taki problem ze w moim suzuki sv po przejechaniu ok 300km pojawia sie delikatny luz na lozysku kierownicy, objawia sie to stukaniem podczas jazdy po bruku albo dziurach i przy szarpaniu przod tył. jesli tego nie dokrece to luz jest coraz wiekszy, czy to kwalfikuje łożysko kierownicy do wymiany? kumpel ma fazera i mowil ze tez sobie co miesiac dokreca lozysko w kierownicy poniewaz to sa stozkowe lozyska. czy to normalka? :crossy: to nie normalka.Ja przejechalem 30tkm intruderem po wszelkich bezdrozach swuata i nic nie musialem co tydz.podkrecac.Wiec albo cos robisz nie tak albo te lozyska to zlom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Łozysko uszkodzone, chyba dostało młotkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Jeżeli po skasowaniu luzów na łożysku zaczyna ciężko chodzić kierownica (prawo-lewo) to znaczy że czas na nowe,chyba że za słabo dokręcasz kontrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutnatrajce Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Takie łożyska na szczęście nie są drogie więc lepiej je od razu wymienić . Pamiętaj tylko żeby ich za mocno nie dokręcać . Według mnie najlepiej do wyczucia lekkiego oporu + ćwierć obrotu . Zbyt mocne dokręcenie powoduje bardzo szybkie zużycie łożyska stożkowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jak zniwelujesz luz, ale za słabo dokręcisz i jeszcze w dodatku masz trochę krzywą felgę to ci się będzie ciągle rozkręcało od wibracji. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.