sopel00 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam wszystkich, ostatnio przy wymianie oleju korek spustowy wyszedl razem z gwintem, miska juz naprawiona, czekam na uszczelke i zastanawiam sie na jaki moment dokrecic miske do bloku w Yamaha XJ 600 Diversion. Klucz dynamometryczny juz mam. Czy moze ktos mi pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam wszystkich, ostatnio przy wymianie oleju korek spustowy wyszedl razem z gwintem, miska juz naprawiona, czekam na uszczelke i zastanawiam sie na jaki moment dokrecic miske do bloku w Yamaha XJ 600 Diversion. Klucz dynamometryczny juz mam. Czy moze ktos mi pomoc? [/qu jesli gwint M6 to miedzy 25-35Nm.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jesli gwint M6 to miedzy 25-35Nm No i już po gwintach. Pomyłka kolego, M6 max 12Nm. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zamiast tak strzelać, niech sam zainteresowany zajrzy do serwisówki, a jak nie ma to niech zassa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jesli gwint M6 to miedzy 25-35Nm No i już po gwintach. Pomyłka kolego, M6 max 12Nm. to nakretka kolego!a srubke trzeba ciut mocniej.poza tym12Nm jest prawie niemierzalne i wymaga specjalnego klucza dynamometrycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saretar Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 hmm ciekawe, w mojej serwisowce jak byk stoi, ze sruby 6-tki (u mnie akurat imbusy) czyli o przekroju 6mm mam przykrecac 11-15 Nm chyba. ze jest wyszczegolnione inaczej. Np z takim momentem dokrecam boczne dekle do silnika. A czy specjalny klucz? Bo ja wiem, i tak trzeba (lub powinno sie) miec dwa klucze - jeden 5-40 a drugi 30-110 albo mniej wiecej takie zakresy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 to nakretka kolego!a srubke trzeba ciut mocniej.poza tym12Nm jest prawie niemierzalne i wymaga specjalnego klucza dynamometrycznego. Mylisz się! Już przy 15Nm w aluminiowym bloku co druga śruba przeciągnie gwint. Moment zupełnie mierzalny, osobiście używam Microclicka 5-30Nm Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ani 12, ani 15 tylko 10Nm jak podaje serwisówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.