Pipcyk Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Powiem tak, wiem że to wygląda jak wypowiedź laika ale zakładaliśmy wraz z kolegą do Biga 800 samą końcówkę wydechu, oczywiście przelotówka.Silnik bez żadnych ustawień w gaźnikach jest dużo żwawszy, o wiele lepiej reaguje w zakresie średnich obrotów, idzie na gumę z gazu bez żadnych strzałów ze sprzęgła.Po prostu rwie się do przodu, nie ten motocykl ;)U ciebie Damian pewnie będzie mniejsza różnica ponieważ my przechodziliśmy z oryginalnego tłumika na przelotowy, a Ty masz już w jakiś sposób wybebeszone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 To była wersja z 90 roku z jednym tłumikiem, przedłużyliśmy tylko oryginalny układ i założyliśmy przelotową końcówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Ciekawa sprawa, jak mi jeszcze Adam (jak już odpoczniesz :-)) Napiszesz ile to kosztuje i gdzie można kupić to bedę wdzięczny. Metoda faktycnie ciekawa, na pewno wykorzystam :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Wymyśliłem sobie że pjade na stację diagnostyczną podłącze moto do analizatora spalin i sprawdzę wartość współczynnika Lamda na seryjnym wydechu...a następnie zmienię końcówkę wydechu i porównam wartośc współczynnika Lambda z wynikami z oryginalnym wydechem...jeśli te wartości będą się pokrywały, to chyba wniosek że nie potrzebna jest ingerencja w nastawy gaźnika i filtr powietrza... co Wy na to ??? I jeszcze pytanko...czy współczynnik Lambda jest charakterystyczny dla danego modelu motocykla, czy jest to wartość jednakowa dla większości motocykli.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Witam Colortune - oto link http://www.gunson.co.uk/homepage.htm w <search> wpisz COLORTUNE naprawde polecam ;)Pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 Wymyśliłem sobie że pjade na stację diagnostyczną podłącze moto do analizatora spalin i sprawdzę wartość współczynnika Lamda na seryjnym wydechu...a następnie zmienię końcówkę wydechu i porównam wartośc współczynnika Lambda z wynikami z oryginalnym wydechem...jeśli te wartości będą się pokrywały, to chyba wniosek że nie potrzebna jest ingerencja w nastawy gaźnika i filtr powietrza... co Wy na to ??? I jeszcze pytanko...czy współczynnik Lambda jest charakterystyczny dla danego modelu motocykla, czy jest to wartość jednakowa dla większości motocykli.?? Współczynnik Lambda jest uniwersalną wartością , będzie bardzo zbliżony we wszystkich pojazdach.W zależności od typu pojazdu będzie on miał inny przebieg w funkcji obrotów.Pojazdy sportowe – wcześniej zacznie się zakres bogatej mieszanki Pojazdy użytkowe- w większości zakresu, Lambda będzie około 1.1 dopiero w zakresie maksymalnej mocy osiągnie koło 0,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.