Skocz do zawartości

Klocki trące o tarcze


matix19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A te tłoczki mogę wypchnąć przez pompowanie klamką, płyn później jak one wypadną nie będzie leciał? A i jeszcze jedno jak ostatnio sprawdzałem klocki i wyciągnąłem klocki i pompowałem lekko klamką to jeden tłoczek wychodził bardzo szybko, a drugi prawie wcale.

Edytowane przez matix19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ich nie wymieniałem tylko je wyjąłem i przeczyściłem, czyściłem zacisk w moim freewindzie kilka dni temu bo też nie bardzo chciał chodzić, pamiętaj tylko żeby wszystko było ok, to musisz zajrzeć też do prowadnic, wyczyścić i dobrze je nasmarować (ja miałem jakiś smar na bazie silikonu ale może być pasta miedziana, natomiast tłoczki nasmarowałem płynem zgodnie z serwisówką).

Edytowane przez leon77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przednim hamulcu klocki straszni trą mi o tarcze hamulcową, na postoju jak się uniesie koło i zakręci to nawet 1/10 obrotu nie zrobi, a podczas jazdy wyraźnie słychać, że klocki trą o tarcze. Co mam z tym zrobić?

Jako fachowa podpowiedz chcialbym Ci doradzi na przyszlosc na zwracanie uwagi aby hamulce byly...nasmarowane.Brzmi to moze niewiarygodnie,ale tak to sie robi.(Bron Boze nie wysmaruj tylko tarczy!!!)Bardzo dobrym smarem jest grafitowy np.od smarowania przegubów homokinetycznych w autach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Misiu nie jestem wielkim zwolennikiem smarowania czegokolwiek w zaciskach, bo specjalnie w polskich warunkach smar przyciaga wszelki brud z ulic po ktorych jezdzisz. W kazdym razie jesli smarowac to miejsca zacisku po ktorych przesuwaja sie klocki ( tam sama blacha klocka chodzi po powierzchni prowadnicy klocka ), jak rowniez prowadnice zaciskow plywajacych w miejscach ktore zabezpieczone sa gumowa harmonijka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako fachowa podpowiedz chcialbym Ci doradzi na przyszlosc na zwracanie uwagi aby hamulce byly...nasmarowane.Brzmi to moze niewiarygodnie,ale tak to sie robi.(Bron Boze nie wysmaruj tylko tarczy!!!)Bardzo dobrym smarem jest grafitowy np.od smarowania przegubów homokinetycznych w autach.

Wszystko było smarowane specjalnym smarem ale nie pomogło, jutro to rozbieram i wyczyszczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jeżeli chodzi o zestaw naprawczy zacisku hamulca do GS to jest obecnie problem z dostępnością. Sam czekam już z dobre 2 tygodnie. Także jeżeli nie musisz zmieniać oringów - nie zmieniaj. Ale jak podczas rozbierania zacisku wylezą bokiem, to jesteś skazany na czekanie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zacisk już rozebrany leży na stole, trochę syfu było ale nie tak dużo i mam ten smar do zacisków hamulcowych taki srebrny i teraz mam dwa pytanka czy smarować tłoczek i gniazdo za tymi uszczelkami i czy jak będę składał to najpierw wsadzić uszczelki a potem tłoczek, bo odwrotnie to nie ma tam miejsca żeby wcisnąć te uszczelki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw włóż uszczelki potem nasmaruj tłoczek i po prostu wciśnij go, pewnie z przodu masz zaciski dwutłoczkowe więc najpierw wciśnij ten który jest dalej od odpowietrznika następnie odkręć odpowietrznik i wciśnij drugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...