matix19 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 W przednim hamulcu klocki straszni trą mi o tarcze hamulcową, na postoju jak się uniesie koło i zakręci to nawet 1/10 obrotu nie zrobi, a podczas jazdy wyraźnie słychać, że klocki trą o tarcze. Co mam z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Rozebrać zacisk hamulcowy i wyczyścić tłoczki, ewentualnie wymienić jak się okaże że są duże wżery rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) A te tłoczki mogę wypchnąć przez pompowanie klamką, płyn później jak one wypadną nie będzie leciał? A i jeszcze jedno jak ostatnio sprawdzałem klocki i wyciągnąłem klocki i pompowałem lekko klamką to jeden tłoczek wychodził bardzo szybko, a drugi prawie wcale. Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez matix19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Trzeci post(makzel) w tym temacie http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=45086&hl= płyn napewno pocieknie ale przy okazji wymienisz sobie na nowy a butelka DOT4 to koszt niewielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Płyn wymieniałem w środę, więc nie muszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Bedziesz musiał kolejny raz go wymienić. Wyciagnij tłoczki z zacisku, to sam zobaczysz że jest na nich syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) A jeszcze jedno pytanko czy te uszczelki wymieniać, jeżeli tak to gdzie kupić do suzuki GS500? Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez matix19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon77 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) ja ich nie wymieniałem tylko je wyjąłem i przeczyściłem, czyściłem zacisk w moim freewindzie kilka dni temu bo też nie bardzo chciał chodzić, pamiętaj tylko żeby wszystko było ok, to musisz zajrzeć też do prowadnic, wyczyścić i dobrze je nasmarować (ja miałem jakiś smar na bazie silikonu ale może być pasta miedziana, natomiast tłoczki nasmarowałem płynem zgodnie z serwisówką). Edytowane 11 Kwietnia 2009 przez leon77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Dobra a więc po świętach się za to zabieram, zorbie tak jak każecie i wymienię też ten płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 W przednim hamulcu klocki straszni trą mi o tarcze hamulcową, na postoju jak się uniesie koło i zakręci to nawet 1/10 obrotu nie zrobi, a podczas jazdy wyraźnie słychać, że klocki trą o tarcze. Co mam z tym zrobić? Jako fachowa podpowiedz chcialbym Ci doradzi na przyszlosc na zwracanie uwagi aby hamulce byly...nasmarowane.Brzmi to moze niewiarygodnie,ale tak to sie robi.(Bron Boze nie wysmaruj tylko tarczy!!!)Bardzo dobrym smarem jest grafitowy np.od smarowania przegubów homokinetycznych w autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ja Misiu nie jestem wielkim zwolennikiem smarowania czegokolwiek w zaciskach, bo specjalnie w polskich warunkach smar przyciaga wszelki brud z ulic po ktorych jezdzisz. W kazdym razie jesli smarowac to miejsca zacisku po ktorych przesuwaja sie klocki ( tam sama blacha klocka chodzi po powierzchni prowadnicy klocka ), jak rowniez prowadnice zaciskow plywajacych w miejscach ktore zabezpieczone sa gumowa harmonijka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jako fachowa podpowiedz chcialbym Ci doradzi na przyszlosc na zwracanie uwagi aby hamulce byly...nasmarowane.Brzmi to moze niewiarygodnie,ale tak to sie robi.(Bron Boze nie wysmaruj tylko tarczy!!!)Bardzo dobrym smarem jest grafitowy np.od smarowania przegubów homokinetycznych w autach. Wszystko było smarowane specjalnym smarem ale nie pomogło, jutro to rozbieram i wyczyszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jeżeli chodzi o zestaw naprawczy zacisku hamulca do GS to jest obecnie problem z dostępnością. Sam czekam już z dobre 2 tygodnie. Także jeżeli nie musisz zmieniać oringów - nie zmieniaj. Ale jak podczas rozbierania zacisku wylezą bokiem, to jesteś skazany na czekanie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Panowie zacisk już rozebrany leży na stole, trochę syfu było ale nie tak dużo i mam ten smar do zacisków hamulcowych taki srebrny i teraz mam dwa pytanka czy smarować tłoczek i gniazdo za tymi uszczelkami i czy jak będę składał to najpierw wsadzić uszczelki a potem tłoczek, bo odwrotnie to nie ma tam miejsca żeby wcisnąć te uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon77 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 najpierw włóż uszczelki potem nasmaruj tłoczek i po prostu wciśnij go, pewnie z przodu masz zaciski dwutłoczkowe więc najpierw wciśnij ten który jest dalej od odpowietrznika następnie odkręć odpowietrznik i wciśnij drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.