Cerb Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Witam. Posiadam Kawasaki ZR 750 Zephyr, wczoraj zaczalem go odpalac po 4 miechach stania. Wszystko poszlo ok oprocz jednej swiecy do wymiany ale to nie problem. Konkretnie to leci mi paliwo przewodem ktory wychodzi z gaznikow.Gazniki sa zamontowane parami (pisze tak jak widac) i z tych ktore sa po prawej stronie wychodzi przewod (podobnie jest w tych z lewej strony), przewod wychodzi z pomiedzy tych gaznikow i widac ze jest dla nich wspolny. I teraz tak, odpalam sprzet wszystko ladnie sie rozgrzewa, ale po jakims czasie przy wolnych obrotach z opisywanego przewodu zaczyna leciec paliwo. Po dodaniu gazu (do 6000 obr) przestaje leciec ale po puszczeniu gazu znow leci. Przewod ten nie ma zadnego podlaczenia tylko po prostu wisi sobie nad silnikiem i cale paliwo wali mi na silnik a potem scieka na rure od wydechu (mialem farta ze to zauwazylem). Przewod wyglada mi na jakies odpowietrzenie gaznikow ale czy to jest to to nie wiem. Dzieje sie to tylko z prawej strony motocykla z lewej jest wszystko ok. Ale najlepsze to jest to ze po jakims czasie wszystko ustalo, paliwo przestalo leciec sprzecik warczal jak marzenie. Jutro sprobuje go znow odaplic i zobacze czy przy rozgrzewaniu bedzie leciec, ale przydalo by sie dowiedziec do czego ten przewod. Niestety nigdzie nie znalazlem zdjecia gaznika wiec nie moege tego przedstawic graficznie. Chyba ze zaraz cos narysuje i wkleje do posta. EDIT :Znalazlem juz fotke przewod widac (ten przezroczysty) :http://www.gieno.linuxpl.com/serwis/wolne_...y/pokretlo2.jpg Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymi Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Na moje oko (moge sie mylić) to masz walniety jeden zaworek iglicowy w gazniku... jak sie zaworek ustawi w pozycji, w której sie nie domyka, to cały czas puszcza paliwo, no i gdzies ten nadmiar paliwa musi leciec... ew. zamiast zaworka to czasem Ci sie pływak podwiesza i też cały czas puszcza paliwo. Jak odpalisz i bedzie ci sie lalo to puknij czyms (np. gumowym mlotkiem) lekko w komore plywakowa. Jak przestanie to znaczy, ze to to, co mowilem :D Mozna to naprawic poprzez samo czyszczenie (jakis syf utrudnia prace pływaka lub też syf przyblokowuje zaworek iglicowy), albo wymiana zaworka iglicowego (w Larssonie chyba kolo 70zl, ale nie dam głowy). Jakbym coś pochrzanil to poprawiać!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Witaj. Najprawdopodobniej jest wlasnie tak jak mowi Dymi. Mialem identyczny problem w moim bylym DR. Od zanieczyszczen w gazniku blokowal sie zaworek iglicowy w wyniku czego paliwo caly czas naplywalo do komory plywakowej a wydostawalo sie wspomnianym przez Ciebie przewodem i szczelina miedzy korpusem gaznika a komora. Czasem w takim przypadku pomaga nawet ostra przegazowka lub czyszczenie (zakladajac, ze to zabrudzenia - u mnie bylo mnostwo rdzy w zbiorniku). Zdrowia, PS. W katalogu Larssona zaworek iglicowy do Twojego motocykla kosztuje 22zl (caly komplet naprawczy 110zl). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 29 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Czasem w takim przypadku pomaga nawet ostra przegazowka lub czyszczenie (zakladajac' date=' ze to zabrudzenia - u mnie bylo mnostwo rdzy w zbiorniku).[/quote']I wlasnie po ostrym przegazowaniu moto paliwo przestalo leciec wiec moze bedzie juz spoko (walnalem po wszystkim kilkanascie kolek po placu i wiecej juz nie lecialo). Prawdopodbnie zostaly jakies syfy po zimie, ale pewny na 100% bede jutro jak jeszcze raz odpale sprzeta. PS. W katalogu Larssona zaworek iglicowy do Twojego motocykla kosztuje 22zl (caly komplet naprawczy 110zl).Ceny przeliczales czy jest moze polskie wydanie Larssona ?[...]ew. zamiast zaworka to czasem Ci sie pływak podwiesza i też cały czas puszcza paliwo.[...]To samo mowil mi wlasnie kumpel. Jutro bede wiedzial o co chodzilo bo bede mialwiecej czasu na sprawdzenie. Dzieki za pomoc. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Prawdopodbnie zostaly jakies syfy po zimie' date=' ale pewny na 100% bede jutro jak jeszcze raz odpale sprzeta.[/quote'] Bardzo mozliwe, ze po dluzszym postoju zrobily sie jakies "brudne zawiesiny" w paliwie, ktore przytkaly zaworek i tym spowodowane jest takie zachowanie. Ceny przeliczales czy jest moze polskie wydanie Larssona ? Ceny podalem z najnowszej, polskiej edycji katalogu, wszystko do kupienia w sklepie. Pozdrowionka, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymi Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Cerberus - i jak? Naprawiło się? :buttrock: Daj znać co to było... BUSHu - na której stronie są zaworki iglicowe w katalogu Larssona? Szukałem, szukałem i dupa... :( Są tylko całe komplety naprawcze do gaźników... Nie to, żeby u mnie było coś nie tak, ale fajnie byłoby wiedzieć :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 4 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Cerberus - i jak? Naprawiło się? :evil: Daj znać co to było... Wiec tak, z gazikami wszystko ok. Po tamtym przegazowywaniu wszystko sie odetkalo i paliwo juz nie leci. Ale teraz wynikla inna sprawa, mianowicie jak odpalam sprzet to zawsze nie pali mi na jednym cylindrze. I zeby bylo smieszniej to za kazdym razem na innym (a konkretnie to dopiero na dwoch nie palil). Po prostu zalewa swiece, na wszelki wypadek kupilem nowy komplet i 2 sztuki podmienilem. Podmienilem jedna gdzie mi nie palil srodkowy cyliner z prawej strony i tam juz pali za kazdym razem. Ale przestal palic pierwszy z lewej (z tym ze nie wymienialem mu juz swiecy na nowa, zrobie to w sobote). Moze wymienic wszystkie na nowe a te stare wypalic palnikiem (przydza sie na pozniej) ? Jaka moze byc tego przyczyna ? Bo znajomy mowil mi ze wszystko powinno byc ok jak juz dobrze rozgrzeje sprzeta po trasie. Moze glupio zrobilem ze zostawilem na zime troche paliwa w zbiorniku i na tym paliwe go odpalalem po zimie. W tej chwili dolalem juz swieze paliwo no i czekam (zreszta jak kazdy :buttrock: na wiosne). Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_ORC Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Witam! Wymień kpl. świec (one nie są wieczne :buttrock: ), a stare najlepiej od razu wyrzuć.Jeżeli nadal będziesz miał problem z 1 i 3 lub 2 i 4 cylindrem sprawdź cewki (jedna właśnie na 1-3, druga na 2-4 garnek) i przewody prowadzące do nich (z przewodem masowy po zimie różnie bywa). pozdrawiam Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Pamietaj zeby po odpaleniu dobrze rozgrzac silnik - ma chodzic min 1/2 godz.Inacej niszczysz swiece, cylindry i wydech. Adam m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 5 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Dzieki za pomoc, jak tylko bede mial chwile czasu to sprobuje waszych porad. A sprzeta grzeje przewaznie po godzinke lub dluzej wiec z tym nie mam problemu. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.