ovvero Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 witam, wymiana uszczelki na nową pomogła na tydzień, serwis tłumaczy to tym że nie zastosował orginalnej uszczelki. Ubytki oleju nie są duże, tylko śmierdzi przepalonym olejem jak sie rozgrzeje na żeberkach. Wkurza już mnie to, macie jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 pokrywka jest już odksztalcona od temperatury ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Serwis pewnie ma racje... A czy ta uszczelka miała jakąś markę? Ale możesz sprawdzić czy pokrywa nie jest zwichrowana, najlepiej na płycie traserskiej albo tafli grubego szkła. Może jakieś pęknięcie, albo wyszczerbienie. Jeżeli poci się w okolicach otworów technologicznych (półkola) to możesz minimalnie posmarować silikonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 (edytowane) Dokręć lekko śruby w pokrywie, będące najbliżej miejsca wycieku oleju. Dobrze byłoby gdybyś zdobył klucz dynamometryczny i wartości momentów dociągnięć śrub. Albo zdobądź te wartości i jedź na warsztat gdzie mają taki klucz to Ci dociągną śruby. Ewentualnie zmień uszczelkę na orginalną. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaa nawal silikonu na śruby i uszczelke , tylko koniecznie czerwonego żeby się w oczy rzucał i grubo go nawal żeby frędzle zwisały na silnik :banghead: Edytowane 12 Marca 2009 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 W Diversionie pokrywa i jej śruby są tak skonstruowane, że siła dokręcenia nie ma wpływu na siłę docisku uszczelki. No chyba ze "mechanik" w ogóle nie dokręcił którejś śruby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Jeśli olej znalazł sobie drogę to, dokręcanie niewiele pomoże. Przed zmontowaniem pokrywy powinno się obie powierzchnie dokładnie wytrzeć a najlepiej odtłuścić. Można użyć rozsądnych ilości właściwego silikonu. Wielu z nas nie wymienia uszczelki na nową tylko i z oszczędności zakłada starą. Nieraz się uda. A jeśli nie to cieknie. Ważne jest też równomierne dokręcanie pokrywy. I jeszcze jedna uwaga. Nie wszystkie nowe części np uszczelki są dobrej jakości. Mogą być też zleżałe. O ile zębatki czy inne części mechaniczne właściwie zakonserwowane mogą leżeć latami, to uszczelki nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.