Skocz do zawartości

GSXR 750 K6 kontrolka FI


Guzol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Mam ostatnio problem.Mianowicie po odpaleniu motocykla pali się ciągle kontrolka oleju i miga na wyświetlaczu temperatury FI (podobno kontrolka wtrysku paliwa Fuel Injection) Stan oleju jest o.k. Specjalnie się tym nie przejmowałem bo działo się tak już od ponad 2000 km ,raz bylo wszystko o.k. a raz się paliła kontrolka cały czas i migało FI ... do dzisiaj.Wczoraj zaliczyłem krótką trasę 150 km i wszystko było o.k. ale jak dzisiaj chciałem odpalić maszynę to chwilę przebąkneła na dziwnie niskich obrotach potem zdechła i klops... już nie mogę jej odpalić :banghead: Może ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną usterki ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj standartowy numer z wygrzaniem swiec i naladowaniem aku do pelna - powinna zagadac.

Jak juz bedzie chodzila to zmierz napiecie ladowania na klemach aku z wlaczonym swiatlem.

 

Witam ! To raczej nie problem aku bo rozrusznik kręci jak głupi (prądu mam pod dostatkiem) Udało mi się dzisiaj raz odpalić na krótką chwilę pochodził trochę na niskich obrotach i strasznie kopcił z wydechu :/ Objawy jakby chrzczone paliwo (tankowałem na Orlenie (benzynę :icon_biggrin: ) albo jakby się zapłon przestawił czy cuś. Ma ktoś jakiś pomysły ???

 

 

Sprobuj standartowy numer z wygrzaniem swiec i naladowaniem aku do pelna - powinna zagadac.

Jak juz bedzie chodzila to zmierz napiecie ladowania na klemach aku z wlaczonym swiatlem.

 

Jeszcze jedno pytanie ,jak wygrzać świece ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon nie ma fizycznej mozliwosci sie przestawic.

Musisz sciagnac serwisowke i sprawdzic kod bledu, moze to cos wyjasni, chociaz dalej uwazam ze problem z odpaleniem jest dodatkowy, oprocz problemu z FI. Jezeli uwazasz ze pradu jest pod dostatkiem to mozliwe ze paliwo jest chrzczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Mieliście racje ,wygląda na to że nie paliła świeca na 3 cylindrze. Po zdjęciu obudowy filtra powietrza wlot powietrza na 3 cylinder był mokry i śmierdział wachą (pozostałe wloty suchutkie) więc wykręciłem i przeczyściłem świece sprawdziłem iskrę i zagadał do mnie jak zwykle :buttrock: Swoją drogą kolega sprzedał mi fajny patent "Jak ci niewchodzi na obroty jak trzeba, przebiera i kopci to spróbuj przez chwilę go odpalić następnie zgaś i dotknij po kolei każdego z kolektorów wydechowych i zobacz czy któryś z nich nie jest zimniejszy niż pozostałe jeżeli któryś będzie zimniejszy to znaczy że nie pali na wszystkie cylindry" :eek: Tak,też zrobiłem i wszystko było jasne 3 garnek nie palił.

 

p.s.Kontrolka oleju nadal się pali i miga FI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu to bym wymienił swiece. Takie czyszczenie świecy to czasami tylko doraźny sposób na uruchomienie silnika. Taka sytuacja może sie powtórzyć choć nie musi.

 

To samo powiedział mechanik.Świece wymienione na nowe ,nowy olej,filtry itd można śmigać :crossy: tylko ta temperatura otoczenia... :banghead: żeby tak chociaż z 10 w plusie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...