Guzol Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam ! Mam ostatnio problem.Mianowicie po odpaleniu motocykla pali się ciągle kontrolka oleju i miga na wyświetlaczu temperatury FI (podobno kontrolka wtrysku paliwa Fuel Injection) Stan oleju jest o.k. Specjalnie się tym nie przejmowałem bo działo się tak już od ponad 2000 km ,raz bylo wszystko o.k. a raz się paliła kontrolka cały czas i migało FI ... do dzisiaj.Wczoraj zaliczyłem krótką trasę 150 km i wszystko było o.k. ale jak dzisiaj chciałem odpalić maszynę to chwilę przebąkneła na dziwnie niskich obrotach potem zdechła i klops... już nie mogę jej odpalić :banghead: Może ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną usterki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Sprobuj standartowy numer z wygrzaniem swiec i naladowaniem aku do pelna - powinna zagadac. Jak juz bedzie chodzila to zmierz napiecie ladowania na klemach aku z wlaczonym swiatlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 A moze wpierw trzeba sprawdzic dokladnie jakie bledy system wywala? Bo jezdzic z migajaca kontrolka bledow to juz dziwne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Sprobuj standartowy numer z wygrzaniem swiec i naladowaniem aku do pelna - powinna zagadac. Jak juz bedzie chodzila to zmierz napiecie ladowania na klemach aku z wlaczonym swiatlem. Witam ! To raczej nie problem aku bo rozrusznik kręci jak głupi (prądu mam pod dostatkiem) Udało mi się dzisiaj raz odpalić na krótką chwilę pochodził trochę na niskich obrotach i strasznie kopcił z wydechu :/ Objawy jakby chrzczone paliwo (tankowałem na Orlenie (benzynę :icon_biggrin: ) albo jakby się zapłon przestawił czy cuś. Ma ktoś jakiś pomysły ??? Sprobuj standartowy numer z wygrzaniem swiec i naladowaniem aku do pelna - powinna zagadac. Jak juz bedzie chodzila to zmierz napiecie ladowania na klemach aku z wlaczonym swiatlem. Jeszcze jedno pytanie ,jak wygrzać świece ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Wykręcasz świece i wygrzewasz je nad palnikiem gazowym. Może to być kuchenka gazowa. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Problem z odpaleniem to pewnie wina świec a dlaczego system przeszedł na tryb awaryjny trzeba sie dowiedzieć z kodu który jest wymrugiwany przez kontrolke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Zaplon nie ma fizycznej mozliwosci sie przestawic. Musisz sciagnac serwisowke i sprawdzic kod bledu, moze to cos wyjasni, chociaz dalej uwazam ze problem z odpaleniem jest dodatkowy, oprocz problemu z FI. Jezeli uwazasz ze pradu jest pod dostatkiem to mozliwe ze paliwo jest chrzczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak wykrecisz świece weź pstryknij im fote. To moze potem nam troche rozjasnić sprawe. Myśle ze świece padły własnie dlatego ze jakiś czujnik wskazywał niestworzone wartosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam ! Mieliście racje ,wygląda na to że nie paliła świeca na 3 cylindrze. Po zdjęciu obudowy filtra powietrza wlot powietrza na 3 cylinder był mokry i śmierdział wachą (pozostałe wloty suchutkie) więc wykręciłem i przeczyściłem świece sprawdziłem iskrę i zagadał do mnie jak zwykle :buttrock: Swoją drogą kolega sprzedał mi fajny patent "Jak ci niewchodzi na obroty jak trzeba, przebiera i kopci to spróbuj przez chwilę go odpalić następnie zgaś i dotknij po kolei każdego z kolektorów wydechowych i zobacz czy któryś z nich nie jest zimniejszy niż pozostałe jeżeli któryś będzie zimniejszy to znaczy że nie pali na wszystkie cylindry" :eek: Tak,też zrobiłem i wszystko było jasne 3 garnek nie palił. p.s.Kontrolka oleju nadal się pali i miga FI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Na Twoim miejscu to bym wymienił swiece. Takie czyszczenie świecy to czasami tylko doraźny sposób na uruchomienie silnika. Taka sytuacja może sie powtórzyć choć nie musi. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 No to moze wkońcu sciogniesz manuala i sprawdzisz bład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Na Twoim miejscu to bym wymienił swiece. Takie czyszczenie świecy to czasami tylko doraźny sposób na uruchomienie silnika. Taka sytuacja może sie powtórzyć choć nie musi. To samo powiedział mechanik.Świece wymienione na nowe ,nowy olej,filtry itd można śmigać :crossy: tylko ta temperatura otoczenia... :banghead: żeby tak chociaż z 10 w plusie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.