bibor80 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam Chcialbym sie dowiedziec czy mozna i jesli tak to jak Gsx-r 1000 k4. Ogolnie wplalbym przy zatrzymywaniu na swiatlach postawic cala stope na ziemi, ale jak na razie tj niemozliwe gdyz motorek jest ciut za wysoki :) Oczywiscie jesli jest mozliwosc obnizenia sprzetu to prosze o napisanie konsekwencji takiego obnizenia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 "-" to gorzej na kolo idzie , mniejszy pochyl w zakrecie( trzesz podnuzkami gdziekolwiek), orasz owiewka o krawezniki etc.. Ja na swoim dotykalem palcami jednej nogi i jakos problemow niemialem , nawet pare lasek uczylem na tym jezdzic te to chyba na jednym palcu sie trzymaly..., mozesz go troche posadzic na polkach z przodu , ewentualnie zamowic zestawik do obnizania tylu z mozliwoscia regulacji, ogolnie odradzam przyzwyczaisz sie szybko , chyba ze masz mniej jak 160cm wzrostu WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 obniżenia samego przodu raczej nie polecam, motor będzie miał większe tendencje do shimmy. jeśli już chcesz koniecznie to kup specjalny zestaw do obniżenia tyłu motocykla wtedy tylko można uniknąć zmiany geometrii motocykla. takie cudo widziałem w katalogu louis'a nistety nie pamiętam jak to się nazywa. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 obniżenia samego przodu raczej nie polecam, motor będzie miał większe tendencje do shimmy. jeśli już chcesz koniecznie to kup specjalny zestaw do obniżenia tyłu motocykla wtedy tylko można uniknąć zmiany geometrii motocykla. takie cudo widziałem w katalogu louis'a nistety nie pamiętam jak to się nazywa. pozdrawiam To co widziałeś w katalogu LOUIS służy do podniesienia tyłu motocykla : http://www.louis.de/?media=katpdf&topic=ar...tnr_gr=10026300 Podobne elementy do obniżenia należy zamawiać indywidualnie i są wielokrotnie droższe. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 nie znam niemieckiego więc nie będę się sprzeczał. ja w przeciwieństwie do niektórych potrafię przyznać się do błędu i że czegoś nie wiem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 nie znam niemieckiego więc nie będę się sprzeczał. ja w przeciwieństwie do niektórych potrafię przyznać się do błędu i że czegoś nie wiem. pozdrawiam To czemu się nie uczyłeś języka niemieckiego a teraz się wymądrzasz. Nie jesteś pewny do czego służą te części a mimo to doradzasz? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 No przyznam Piotrek ze ja sie tez nie uczylem, a teraz bardzo zaluje. Mase ciekawej literatury motocyklowej jest po niemiecku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Nie ma w tym żadnej przesady: Patent na motocykl - Niemcy Gotlieb Daimler Pierwszy seryjnie produkowany motocykl - Hildebrand&Wolfmueler Pierwszy miesięcznik motocyklowy na świecie "Das Motorrad" po niemiecku wydany we Wrocławiu Pierwszy wydział konstrukcji motocykli wyższej szkoły technicznej niemcy zał. Kurt Hanfland i wiele innych Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 elementy do obniżania motocykli wyglądają bardzo podobnie to mogę powiedzieć na swoje usprawiedliwienie. wybacz o nieomylny niemieckiego owszem uczyłem się podobnie jak angielskiego i rosyjskiego. jednakże zarówno język Gothe'go jak i Tołstoja nie są moim "konikiem" pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 dobra dziewczyny wracajcie do garkow: -najtansza opcja: http://www.indysuperbike.com/customer/prod...at=27535&page=1 -najlepsza opcja: http://www.schnitzracingstore.com/catalogs...&showprevnext=1 to uzywa sie na cwiartke by tymczasowo przod posadzic: http://www.schnitzracingstore.com/catalogs...&showprevnext=1 decyzja nalezy do Ciebie :icon_razz: WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) yes, yes, yes I'm not alone. God bleess you szramer :icon_twisted: Edytowane 9 Marca 2009 przez motobandyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) "-" to gorzej na kolo idzie , mniejszy pochyl w zakrecie( trzesz podnuzkami gdziekolwiek), orasz owiewka o krawezniki etc.. Ja na swoim dotykalem palcami jednej nogi i jakos problemow niemialem , nawet pare lasek uczylem na tym jezdzic te to chyba na jednym palcu sie trzymaly..., mozesz go troche posadzic na polkach z przodu , ewentualnie zamowic zestawik do obnizania tylu z mozliwoscia regulacji, ogolnie odradzam przyzwyczaisz sie szybko , chyba ze masz mniej jak 160cm wzrostu Mi to zbytnio nie przeszkadza podczas jazdy i stania np na swiatlach. Ale jesli chodzi o cofniecie motoru tj juz problem i mnie to irytuje. pozdrawiam Edytowane 9 Marca 2009 przez bibor80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 motocykl sluzy do jazdy na wprost! chcesz sobie cofac kup sobie rowerek 3kolowy w ktorym mozna pedalowac do tylu :icon_razz: rusz dupsko z motocykla i pchnij sobie do tylu, co za ludzie... i jakie problemy :banghead: WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 motocykl sluzy do jazdy na wprost! chcesz sobie cofac kup sobie rowerek 3kolowy w ktorym mozna pedalowac do tylu :icon_razz: rusz dupsko z motocykla i pchnij sobie do tylu, co za ludzie... i jakie problemy :banghead: no moze tacy motocyklisci jak ty jezdza tylko na wrpost lub prowadzaja motor. A skoro mozna zrobic cos by bylo wygodniej to dlaczego nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 no moze tacy motocyklisci jak ty jezdza tylko na wrpost lub prowadzaja motor. A skoro mozna zrobic cos by bylo wygodniej to dlaczego nie? dla wygody to sobie kup choppera najlepiej virago 250 bo jeszcze malo pali i spokojnie sie kolanami odepchasz :banghead: WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi