Skocz do zawartości

Obnizenie Suzuki gsx-r 1000 k4


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcialbym sie dowiedziec czy mozna i jesli tak to jak Gsx-r 1000 k4. Ogolnie wplalbym przy zatrzymywaniu na swiatlach postawic cala stope na ziemi, ale jak na razie tj niemozliwe gdyz motorek jest ciut za wysoki :)

Oczywiscie jesli jest mozliwosc obnizenia sprzetu to prosze o napisanie konsekwencji takiego obnizenia.

Pozdrawiam

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"-" to gorzej na kolo idzie , mniejszy pochyl w zakrecie( trzesz podnuzkami gdziekolwiek), orasz owiewka o krawezniki etc..

 

Ja na swoim dotykalem palcami jednej nogi i jakos problemow niemialem , nawet pare lasek uczylem na tym jezdzic te to chyba na jednym palcu sie trzymaly..., mozesz go troche posadzic na polkach z przodu , ewentualnie zamowic zestawik do obnizania tylu z mozliwoscia regulacji, ogolnie odradzam przyzwyczaisz sie szybko , chyba ze masz mniej jak 160cm wzrostu

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obniżenia samego przodu raczej nie polecam, motor będzie miał większe tendencje do shimmy. jeśli już chcesz koniecznie to kup specjalny zestaw do obniżenia tyłu motocykla wtedy tylko można uniknąć zmiany geometrii motocykla. takie cudo widziałem w katalogu louis'a nistety nie pamiętam jak to się nazywa.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obniżenia samego przodu raczej nie polecam, motor będzie miał większe tendencje do shimmy. jeśli już chcesz koniecznie to kup specjalny zestaw do obniżenia tyłu motocykla wtedy tylko można uniknąć zmiany geometrii motocykla. takie cudo widziałem w katalogu louis'a nistety nie pamiętam jak to się nazywa.

pozdrawiam

To co widziałeś w katalogu LOUIS służy do podniesienia tyłu motocykla : http://www.louis.de/?media=katpdf&topic=ar...tnr_gr=10026300

 

Podobne elementy do obniżenia należy zamawiać indywidualnie i są wielokrotnie droższe.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam niemieckiego więc nie będę się sprzeczał. ja w przeciwieństwie do niektórych potrafię przyznać się do błędu i że czegoś nie wiem.

 

pozdrawiam

To czemu się nie uczyłeś języka niemieckiego a teraz się wymądrzasz.

Nie jesteś pewny do czego służą te części a mimo to doradzasz?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w tym żadnej przesady:

Patent na motocykl - Niemcy Gotlieb Daimler

Pierwszy seryjnie produkowany motocykl - Hildebrand&Wolfmueler

Pierwszy miesięcznik motocyklowy na świecie "Das Motorrad" po niemiecku wydany we Wrocławiu

Pierwszy wydział konstrukcji motocykli wyższej szkoły technicznej niemcy zał. Kurt Hanfland

i wiele innych

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elementy do obniżania motocykli wyglądają bardzo podobnie to mogę powiedzieć na swoje usprawiedliwienie.

 

wybacz o nieomylny

 

niemieckiego owszem uczyłem się podobnie jak angielskiego i rosyjskiego. jednakże zarówno język Gothe'go jak i Tołstoja nie są moim "konikiem"

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dziewczyny wracajcie do garkow:

-najtansza opcja:

http://www.indysuperbike.com/customer/prod...at=27535&page=1

-najlepsza opcja:

http://www.schnitzracingstore.com/catalogs...&showprevnext=1

to uzywa sie na cwiartke by tymczasowo przod posadzic:

http://www.schnitzracingstore.com/catalogs...&showprevnext=1

decyzja nalezy do Ciebie :icon_razz:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"-" to gorzej na kolo idzie , mniejszy pochyl w zakrecie( trzesz podnuzkami gdziekolwiek), orasz owiewka o krawezniki etc..

 

Ja na swoim dotykalem palcami jednej nogi i jakos problemow niemialem , nawet pare lasek uczylem na tym jezdzic te to chyba na jednym palcu sie trzymaly..., mozesz go troche posadzic na polkach z przodu , ewentualnie zamowic zestawik do obnizania tylu z mozliwoscia regulacji, ogolnie odradzam przyzwyczaisz sie szybko , chyba ze masz mniej jak 160cm wzrostu

 

Mi to zbytnio nie przeszkadza podczas jazdy i stania np na swiatlach. Ale jesli chodzi o cofniecie motoru tj juz problem i mnie to irytuje.

pozdrawiam

Edytowane przez bibor80
baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl sluzy do jazdy na wprost! chcesz sobie cofac kup sobie rowerek 3kolowy w ktorym mozna pedalowac do tylu :icon_razz:

rusz dupsko z motocykla i pchnij sobie do tylu, co za ludzie... i jakie problemy :banghead:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl sluzy do jazdy na wprost! chcesz sobie cofac kup sobie rowerek 3kolowy w ktorym mozna pedalowac do tylu :icon_razz:

rusz dupsko z motocykla i pchnij sobie do tylu, co za ludzie... i jakie problemy :banghead:

 

 

no moze tacy motocyklisci jak ty jezdza tylko na wrpost lub prowadzaja motor. A skoro mozna zrobic cos by bylo wygodniej to dlaczego nie?

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze tacy motocyklisci jak ty jezdza tylko na wrpost lub prowadzaja motor. A skoro mozna zrobic cos by bylo wygodniej to dlaczego nie?

dla wygody to sobie kup choppera najlepiej virago 250 bo jeszcze malo pali i spokojnie sie kolanami odepchasz :banghead:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...