Skocz do zawartości

Pierścienie tłokowe Honda proszę o pomoc


ma2cv
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam brać moto.Proszę o radę posiadam stary motocykl Honda cm 450 z 82 roku i poszukuję pierścieni tłokowych średnicy 75 mm w orginale w serwisie Honda niestety nie występują .Gdzie można dostać jakieś zamiennik dobre lub inne na których będzie można pojeździć.Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc przeglądałem stronę ale pierścieni niema w ofercie.Pozdrawiam ;)

 

Dziękuję panie Piotrze ale pierścieni brak w ofercie Przy okazji czy można założyć od samochodu Honda Civic

ta sama średnica i te same grubości i budowa taka sama .Dziękuję i pozdrawiam. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pierscienie nie zdaja egzaminu w Junaku, w Hondzie tez nie dadza rady - pomysl z pierscieniami Civica jest pewniejszy.

Jeszcze pytanie i kilka uwag do ma2cv :

- sprawdziles ze tloki i cylindry trzymaja wymiary ?

- pamietaj o koniecznosci lekkiego przehonowania tulei ( bez zbierania materialu ) przed zalozeniem nowych pierscieni i o ich dokladnym umyciu ( woda z plynem do naczyn ) tak zeby zaolejona szmata uzyta do wytarcia tulei wyszla bez sladow pasty honowniczej.

Skladasz praktycznie na sucho - w tulei tylko tyle oleju co po zaolejonej szmacie, na tlokach 4 krople oleju na plaszczu dookola, zadnego oleju na pierscieniach.

Po pierwszym uruchomieniu silnika wsiadasz i jedziesz - zadnych wolnych obrotow, zadnego ustawiania, jedziesz co najmniej 10 km na niskich biegach jadac z obrotami od niskich do wysokich obrotow i z powrotem - silnik zalany najtanszym mineralnym olejem.

Powtarzasz to do uzyskania 60 km i zmiana oleju na ten sam mineral.

Potem jezdzisz normalnie, zmiana oleju po 200 km na ten sam mineral.

Pamietaj o nieprzegrzaniu silnika podczas pierwszego okresu docierania.

Napisz jak ci poszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Łódzkiej primie mozna zamówić najwieksze cuda kwestja tylko tego zeby wiedzieć jakie cuda... I tu do starszych kolegów po fachu pytanie jakie materiały stosuje Honda?

Bardzo ci dziękuje za podpowiedź ale firma Prima jest na tyle solidna że po telefonie do konsultanta otrzymałem odpowiedź że jeżeli chcę to oni zrobią tylko efekt tego jest daremny owszę tak ale do motocykli starszych i wolno obrotowych.I dlatego cenię tą firmę i szanuje za takie podejście do klienta.Pozdrawiam. :clap:

 

 

Te pierscienie nie zdaja egzaminu w Junaku, w Hondzie tez nie dadza rady - pomysl z pierscieniami Civica jest pewniejszy.

Jeszcze pytanie i kilka uwag do ma2cv :

- sprawdziles ze tloki i cylindry trzymaja wymiary ?

- pamietaj o koniecznosci lekkiego przehonowania tulei ( bez zbierania materialu ) przed zalozeniem nowych pierscieni i o ich dokladnym umyciu ( woda z plynem do naczyn ) tak zeby zaolejona szmata uzyta do wytarcia tulei wyszla bez sladow pasty honowniczej.

Skladasz praktycznie na sucho - w tulei tylko tyle oleju co po zaolejonej szmacie, na tlokach 4 krople oleju na plaszczu dookola, zadnego oleju na pierscieniach.

Po pierwszym uruchomieniu silnika wsiadasz i jedziesz - zadnych wolnych obrotow, zadnego ustawiania, jedziesz co najmniej 10 km na niskich biegach jadac z obrotami od niskich do wysokich obrotow i z powrotem - silnik zalany najtanszym mineralnym olejem.

Powtarzasz to do uzyskania 60 km i zmiana oleju na ten sam mineral.

Potem jezdzisz normalnie, zmiana oleju po 200 km na ten sam mineral.

Pamietaj o nieprzegrzaniu silnika podczas pierwszego okresu docierania.

Napisz jak ci poszlo. Bardzo dziękuję panie Adamie za pomoc na pewno panu odpisze tylko to troszkę potrwa bo teraz muszę się zająć moim czwartym dzieckiem jakim jest stary Citroen 2 cv z 65 roku dlatego mój nik jest troszkę odstający o forum w kwietniu jest zlot Cytrynek a jadę pierwszy raz po 4 latach odbudowy i zrozumiałe że chciałbym jakoś wypaść.A propo silnika co jest ciekawe tuleje sa w idealnym stanie różnica między nominałem jest tylko 0,01mm nie mam pojęcia dlaczego pierścienie są wtragicznym stanie luz na zamkach po włożeni w cylinder wynosi w granicach 1,5-1,9 mm a według instrukcji powinien być 0,10mm a olejowy0,4-06 mm Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...