toowdie Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Zna ktoś tą firmę? BO w moich możliwościach finansowych pozostaje jeszcze RK. Niestety życie zweryfikowało plany kupna DID'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Dołączam się do pytania. RK brzmi kusząco i jest polecany do mojej maszynki ale budżet cierpi a 50zł piechtą nie chodzi. Z drugiej strony nie widzi mi się rozwalać sprzęta za 16k przez 50zł Nawet nie jestem w stanie znaleźć oznaczeń tych łańcuchów i nie wiem czy XV-X nie będzie za słaby mimo tego, że ma X-ring czego fabryczny nie miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Właśnie zainstalowałem SFR 520 HV-X który dotarł do mnie za pobraniem 206zł Pierwsze wrażenie, kawał łańcucha. Złoty, grubszy od seryjnego DID 520 ERT2 z równie pokaźnymi ringami. Drugie wrażenie, już nie tak kolorowo bo jest szybkozłączka (zapinka) :banghead: Dla tych którzy nie bardzo pojmują mój problem oto zdjęcie zapinki przy ponad 80MPH(ok 120km/h) z przebiegiem 250mil http://faq.ninja250.org/wiki/Image:Clip_link-1.jpg Może nie puści ale będę ścigał sprzedawcę bo chciałem zakuwkę. Także puki co jestem bardziej za niż przeciw ale mimo wszystko polecam zwracać szczególną uwagę sprzedawcom nawet jeśli trzeba powtarzać takiem 15 razy. Wypadek ma się tylko raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecyk Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Z łańcucha powinieneś być zadowolony. Zestaw z zębatkami PBR przerabiałem w Varadero 125 w minionym sezonie i teraz zamontowałem ten sam zestaw. Łańcuch SFR zrobił 25000 km. Pewnie jeszcze trochę bym polatał na tym napędzie ale miałem okazję w dobrej cenie znowu zmienić napęd na SFR, moto i tak było na serwisie. W każdym razie zrobiłem na tym napędzie 2x większy przebieg niż na oryginale. Nie wiem co tam w nówce zamontowali. A moto wykorzystywane na "L" i często jazdy z pasażerem. W tym moim zestawie przy łańcuchu SFR była zapinka i zakuwka. Poprzednim razem założyłem zapinkę, nie miałem zakuwarki. Teraz mam zakuty. To zdjęcie które podpiąłeś daje do myślenia:o/ Cytuj Pozdrawiam, Daniel PiecychnaSzkolenia motocyklowe w Lublinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajles2009 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam, mam mały problem, sezon zaczyna się zbliżać mimo padającego śniegu za oknem, a muszę wymienić napęd w Hondzie Shadow niestety nie posiadam za dużo funduszy na ten cel, na alledrogo znalazłem coś takiego 1. http://allegro.pl/item925985789_zestaw_nap...nda_vt_600.html 2. http://allegro.pl/item953809441_naped_zeba...0_c_shadow.html oraz 3. http://allegro.pl/item952170974_vt_600_hon...04r_rybnik.html Czy ktoś z was miał do czynienia z wyżej wymienionymi zestawami, który będzie najlepszy i nie naciągnie się po 1000km, a może macie inne propozycje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Wiesz, te zestawy to raczej "zestawy". Po prostu ktoś miał dostęp do łańcucha jednej firmy, zębatek drugiej i sprzedaje razem :wink: Np. KLASA Motocykle ma zebatki firmy ACCESS, firmy nie znam. Klasa mówi, ze dobra ale miałem to w RD i DT to nie było okazji do sprawdzenia przebiegu. To samo YBN (Yaban), raczej typowa niskobudżetówka. Kupujesz, dajesz tanie zębatki i "byle do pierwszego" kiedy łapniesz większą kasę. Chyba taniej niż SFR + JT Sprockets nie dostaniesz nic co potrzyma podobny dystans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 SFR to chinska produkcja. słabsze motocykle spokojnie daja na tym rade ale do 100KM i wuecej juz bym sie nie zdecydował. tak wiec shadow 600 spokojnie na tym pojedzie. a co do zakowki to mozna dokupic oddzielnie za kila zł. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajles2009 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 fakt shadow 600 demonem mocy ani prędkości nie jest :) ale dla mnie wystarczy, rozumiem że łańcuch SFR 525HV-O i zębatki JR wystarczą? Chyba że jakimś cudem znajdę coś lepszego do 400zł w co wierzyć mi się nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 fakt shadow 600 demonem mocy ani prędkości nie jest :) ale dla mnie wystarczy, rozumiem że łańcuch SFR 525HV-O i zębatki JR wystarczą? Chyba że jakimś cudem znajdę coś lepszego do 400zł w co wierzyć mi się nie chce. ale ja nie podwazam tego ze on ci wystarczy tylko chodzi o to ze taka keta do niego bedzie ok. jak bys to wpakował np. do fajera to moglo by byc slabo :) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.