kuraś Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 tez tak myslalem bo inaczej sprezynka by wrzynala sie w oring.. ale to dowodzi ze w manualach sa niedociagniecia ;D jeszcze raz dzieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dysze glowne nie sa od blokowania mocy tylko od skladu mieszanki przy pelnym otwarciu przepustnicy. Owszem, wytraci sie predkosc max, ale bedzie to spowodowane za uboga mieszanka. Dlawione wersje mialy podpory uniemozliwiajace max otwarcie przepustnicy. Serwisowka faktycznie podaje ze dysze powinny byc 100, ale u siebie np. tez mam 130. Ew zobacz oznaczenie silnika - mozesz miec ten starszy. U mnie chyba tak jest. Oringi do dostania - nie musisz calego zestawu naprawczego. W latach 1987-93 były montowane dysze główne 130 a od roku 1994 były dysze 100 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Serwisowka faktycznie podaje ze dysze powinny byc 100 Troche namieszalem. Dla sprostowania powiem ze ja mam model po 94r. Ps. Kuraś - sprawdz rocznik silnika po jego oznaczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 ex500ae i reszta cyfry wiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Dlawione wersje mialy podpory uniemozliwiajace max otwarcie przepustnicy. Plus dziurki w przepustnicach. Ja tak miałem w EX500A zdławionym do 27KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Plus dziurki w przepustnicach. Ja tak miałem w EX500A zdławionym do 27KM. Vector - o jakie dziurki Ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Vector - o jakie dziurki Ci chodzi? takie ktore powoduja zmniejszenie podcisnienia ponad przepustnicami a tym samym nie ogranicza to unoszenie sie przepustnic do pewnej wysokosci poniewaz podcisnienie jest zbyt male by uniesc je maksymalnie... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.