robbiak Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam:) Pytam sie jak najbardziej powaznie Skuter :Gilera Ice Cylinder: Stage6 Racing 70cc AC Gaźnik: Kit Dell'orto 19mm Łożyska wału i simmeringi: Stage6 - HQ Teflon Pasek: Polini Kevlar Sprzęgło: Hebo R Racing Wydech: Leo vince ZX Wał korbowy Stage6 HPC i do tego http://allegro.pl/item561070278_podtlenek_...instalacja.html czy to wogole bedze miało jakis sens?? korci mnie zeby kliknac kup teraz ale 1400 zeta wyrzucone w błoto jednak by zabolało ale z drogiej strony nitro w skutersonie:) miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Naogladałes sie za duzo filmow! zainwestuj tą kase lepiej w lepsze hamulce i opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Polak pomoże ;/ Opony jak i hamulce sa wystarczajace : dunlopy wyscigowe a heble brembo z przewodami w stalowym oplocie. Pytam sie czy jest mozliwosc bezpiecznego zamontowania podtlenku do tego skutera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Kup i napisz później czy silnik wytrzymał :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 A po co jest Nitro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Nie ma na forum chyba nikogo kto bawilby sie w podobnych sprawach. ale tak czysto praktycznie to dowalajac to, co dowaliles juz teraz do tego skutera, zalozenie instalacji NOS i zbyt czeste jej uzywanie spowoduje ze bedziesz pare razy w sezonie wydawal te 1,5k zl na remonty zarowno gory jak i dolu silnika. proponuje Ci zapytac sie w mechanice 4T, bo tu za wiele osob nie udzieli Ci odpowiedzi, moze poza wueska i paroma innymi uzytkownikami. poza tym, to jest 2T. gaznik czy wtrysk? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 A po co jest Nitro? Żartujesz czy pytasz sie serio?? poza tym, to jest 2T. gaznik czy wtrysk? pisałem w pierwszym poscie : gaznik dellorto 19mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Doladowanie nitro nie wyglada tak jak na filmach ze cie wciska w fotel i masz przyrost mocy 1000razy.Ogolnie wzrost na najprostszej suchej instalacji to 25-30%. Da sie zamontowac ale ze wzgledu na zasilanie gaznikiem napewno duzo bedziesz marnowalduzo gazu.Do doladowania nosem i instalacji turbo obniza sie cisnienie w cylindrach,wstawia kute tloki korbowody,zmienia wtryski.w2T??Chyba ze chcesz byc naprawde orginalny. Pozatym nie dawaj kup teraz. za 1400 to wstawil bym tam inny silnik ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Temat był chyba raz wałkowany ale nie pamiętam skutku wiem, że zastanawialiśmy się nad mocniejszym paliwem bo nitro niekoniecznie współgrałoby z olejem i na pewno nie ma właściowości smarujących :wink: Sam swego czasu miałem wielce ambitny pomysł na dodatkowy zbiornik roztworu nitrometanu w Mińsku :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Dokładnie za 1400zł to lepiej jakiś większy silnik kupić zrobić kapitalke i to będzie miało buta :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ale po co ci to ?? będziesz stratował na 1/4 mili ?? he he butla z podtlenkiem starcza na kilka "strzałów" i tak jak pisali poprzednicy chyba się za dużo filmów naoglądałeś bo w swoim skuterze nie będziesz miał kto wie jakiego przyrostu mocy, chyba że po prostu zależy ci na butli z napisem "nos" to możesz to zrobić ze zwykłej gaśnicy a naklejkę na butlę kupisz na allegro o wiele taniej niż cały ten kit podtlenkowy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Każdy pomysł na tuning jest dobry tylko gorzej z późniejszymi rezultatami i konsekwencjami. Tuning skutera używanego do codziennego użytku radzę skończyć na wzmacnianym wale i cylku 70 ccm. Ponieważ droższe kity jak powszechnie wiadomo zwiększają moc w dużym stopniu ale zużywają się nieporównywalnie szybciej. Jednak jeśli chodzi o starty w jakiś zawodach zawsze można więcej kombinować, widziałem ostatnio turbo w silniku Minareli AM6. Moim zdaniem nie zrobił byś szczelnego układu doładowania nitro w gaźniku dellorto. Inna sprawa że NoS używany jest w 4t. i podczas jego użycia w 2t bez zwiększonego smarowania na 100 % zatrzesz silnik. Temperatura skoczy do góry, brak odpowiedniego smarowania .... Moim zdaniem szkoda kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 No ale do smarowania chyba na dozownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Nie tyle ważna jest dodatkowa ilość oleju co właściwy skład mieszanki. N2O daje nam więcej tlenu więc zubaża mieszankę co również z tym idzie zwiększa znacznie temperaturę spalania. Dlatego najlepsza jest "mokra" instalacja która dodaje więcej paliwa. Do codziennego użytku nitro się nie nadaje (obciążenie części oraz koszta napełniania butli), jedynie na 1/4 mili ma sens. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Żartujesz czy pytasz sie serio?? Powaznie pytam. Do codziennego użytku nitro się nie nadaje (obciążenie części oraz koszta napełniania butli), jedynie na 1/4 mili ma sens. Dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.