Skocz do zawartości

kawasaki kle 500 91r problemy z iskra na prawym cylindrze


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Adam M. faktycznie świeca jest czarna lecz sucha, niedoczytałem :wink: . IMHO gaźniki są i tak do przeglądu.

@jumbol1980 sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy który idzie z prawego gaźnika do zaworu odmy pod bakiem, a to, że jest pół metra śniegu nie przeszkadza w sprawdzeniu gaźników gdyż od razu po odpaleniu słychac różnicę w pracy silnika na jednym i dwóch cylindrach :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznice slychac odrazu tak jak wlasnie piszesz ze prawa strona kuleje ale po dodaniu troche gazu czyli okolo 2000 obr i powyzej silnik pracuje rowno najgozej jest ponizej 1000 obr szarpie silnikiem kumpel ma taka sama kle i jego chodzi rowniotko przy 600/700 obr gdy zalozylem nowe swiece ngk to po paru dniach prawa dostala od razu przebicia po wypaleniu domowym sposobem narazie chodzi tylko napewno nie byla to wina swiecy pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno tak szybko nie zdechna jak NGK , ale to ze je zalewa to inna para kaloszy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak nie elektryka o której pisał Adam M to zaworek iglicy bo miałem podobny problem i objawy podobne jak w morde strzelił tyle że w GS500E-A jak nie to to możesz sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach

Oczywiście nic na 100% ale może choć trochę cię nakierowałem :lalag:

Edytowane przez balcerowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozylem nowy przewod z fajka i nic nie dalo ale juz mam blizej do gaznikow bede mosial je wyjac i przeczyscic i zobacze moze to cos pomoze a jak nie to tylko warsztat. A propo tego przewodu podcisnieniowego jest cos takiego tam ale jest tylko na lewym gazniku i jest podlaczone do kranika paliwa a w prawym gazniku jest zalozona gumka/zaslepka czy to tak ma byc??? Podcisnienie dziala bo jak odpalilem silnik to jest roznica jak przytkam palcem a jak puszcze palec wiec moim zdaniem podcisnienie dziala awarja tkwi gdzies glebiej pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozylem nowy przewod z fajka i nic nie dalo ale juz mam blizej do gaznikow bede mosial je wyjac i przeczyscic i zobacze moze to cos pomoze a jak nie to tylko warsztat. A propo tego przewodu podcisnieniowego jest cos takiego tam ale jest tylko na lewym gazniku i jest podlaczone do kranika paliwa a w prawym gazniku jest zalozona gumka/zaslepka czy to tak ma byc??? Podcisnienie dziala bo jak odpalilem silnik to jest roznica jak przytkam palcem a jak puszcze palec wiec moim zdaniem podcisnienie dziala awarja tkwi gdzies glebiej pozdrawiam.

Pogrzebiesz w gaźniku i zobaczysz czy będzie poprawa-może zsynchronizuj gaźnik

Zestaw naprawczy do gaźnika to jakby co koszt 34.99 z katalogu larsson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie sprobuje wyczyscic i umyc gazniki i zobacze czy cos pomoze a jak nie to kupie zestawy naprawcze tak jak mowisz i sam zrobie wtedy zobaczymy niestety zsynchronizowanie gaznikow to niestety warsztat ja nie posiadam odpowiedniego sprzetu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyscilem gazniki i w prawym w komorze plywakowej sa dwie dysze jedna z duza dziura od iglicy byla oczywiscie czysta a ta druga mala ma tak mala dziurke ze nic prawie w przez nia nie widac wiec ja przeczyscilem i zlozylem spowrotem. Drugi gaznik byl ok. klekot chodzi jakby reka odjol a rano nie moglem zapalic prawa swieca dostala przebicia wyczyscilem szczotka druciana i jest ok tylko zobaczymy jak dlugo narazie nie chce zapeszac i to chyba byla wina tej malej dyszy ktora byla zapchana troche pojezdze i sie okaze. Oczywiscie synchronizacje gaznikow na wszelki wypadek tez trzeba bedzie zrobic pozdrawiam. :clap:

Edytowane przez jumbol1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysza wolnych obrotow , jest odpowiedzialna nie tylko za prace na luzie , ale i za czeciowa ( do 1/4 chyba) prace po odkreceniu manetki

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...