Dream Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 @Adam M. faktycznie świeca jest czarna lecz sucha, niedoczytałem :wink: . IMHO gaźniki są i tak do przeglądu. @jumbol1980 sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy który idzie z prawego gaźnika do zaworu odmy pod bakiem, a to, że jest pół metra śniegu nie przeszkadza w sprawdzeniu gaźników gdyż od razu po odpaleniu słychac różnicę w pracy silnika na jednym i dwóch cylindrach :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbol1980 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Roznice slychac odrazu tak jak wlasnie piszesz ze prawa strona kuleje ale po dodaniu troche gazu czyli okolo 2000 obr i powyzej silnik pracuje rowno najgozej jest ponizej 1000 obr szarpie silnikiem kumpel ma taka sama kle i jego chodzi rowniotko przy 600/700 obr gdy zalozylem nowe swiece ngk to po paru dniach prawa dostala od razu przebicia po wypaleniu domowym sposobem narazie chodzi tylko napewno nie byla to wina swiecy pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 zmien swiece na denso i chyba 600/700 obr to troszke malo ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbol1980 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Moze 600/700 obr to malo ale jego kle chodzi rowno przy takich obrotach a myslisz ze te swiece pomoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 napewno tak szybko nie zdechna jak NGK , ale to ze je zalewa to inna para kaloszy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 serwis gaźników i regulacja zaradzi...no colortune się przyda :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcerowicz Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Może jak nie elektryka o której pisał Adam M to zaworek iglicy bo miałem podobny problem i objawy podobne jak w morde strzelił tyle że w GS500E-A jak nie to to możesz sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach Oczywiście nic na 100% ale może choć trochę cię nakierowałem :lalag: Edytowane 24 Lutego 2009 przez balcerowicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbol1980 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Kupilem dzisiaj nowe przewody i fajki ngk bo innych nie bylo i zmienie je zobaczymy moze cos pomoze koles w sklepie z czesciami mowil tez mi o gaznikach ze trzeba by przeczyscic i wyregulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbol1980 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Zalozylem nowy przewod z fajka i nic nie dalo ale juz mam blizej do gaznikow bede mosial je wyjac i przeczyscic i zobacze moze to cos pomoze a jak nie to tylko warsztat. A propo tego przewodu podcisnieniowego jest cos takiego tam ale jest tylko na lewym gazniku i jest podlaczone do kranika paliwa a w prawym gazniku jest zalozona gumka/zaslepka czy to tak ma byc??? Podcisnienie dziala bo jak odpalilem silnik to jest roznica jak przytkam palcem a jak puszcze palec wiec moim zdaniem podcisnienie dziala awarja tkwi gdzies glebiej pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcerowicz Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Wymień może te zaworki w gaźniku przy okazji rozłożenia.Chyba nie są drogie-u mnie pomogło. Koszt około 30-40zł Edytowane 25 Lutego 2009 przez balcerowicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 @jumbol1980 tak, zaślepka na prawym gaźniku ma być nie ruszaj jej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcerowicz Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Zalozylem nowy przewod z fajka i nic nie dalo ale juz mam blizej do gaznikow bede mosial je wyjac i przeczyscic i zobacze moze to cos pomoze a jak nie to tylko warsztat. A propo tego przewodu podcisnieniowego jest cos takiego tam ale jest tylko na lewym gazniku i jest podlaczone do kranika paliwa a w prawym gazniku jest zalozona gumka/zaslepka czy to tak ma byc??? Podcisnienie dziala bo jak odpalilem silnik to jest roznica jak przytkam palcem a jak puszcze palec wiec moim zdaniem podcisnienie dziala awarja tkwi gdzies glebiej pozdrawiam. Pogrzebiesz w gaźniku i zobaczysz czy będzie poprawa-może zsynchronizuj gaźnik Zestaw naprawczy do gaźnika to jakby co koszt 34.99 z katalogu larsson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbol1980 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Narazie sprobuje wyczyscic i umyc gazniki i zobacze czy cos pomoze a jak nie to kupie zestawy naprawcze tak jak mowisz i sam zrobie wtedy zobaczymy niestety zsynchronizowanie gaznikow to niestety warsztat ja nie posiadam odpowiedniego sprzetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumbol1980 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) Wyczyscilem gazniki i w prawym w komorze plywakowej sa dwie dysze jedna z duza dziura od iglicy byla oczywiscie czysta a ta druga mala ma tak mala dziurke ze nic prawie w przez nia nie widac wiec ja przeczyscilem i zlozylem spowrotem. Drugi gaznik byl ok. klekot chodzi jakby reka odjol a rano nie moglem zapalic prawa swieca dostala przebicia wyczyscilem szczotka druciana i jest ok tylko zobaczymy jak dlugo narazie nie chce zapeszac i to chyba byla wina tej malej dyszy ktora byla zapchana troche pojezdze i sie okaze. Oczywiscie synchronizacje gaznikow na wszelki wypadek tez trzeba bedzie zrobic pozdrawiam. :clap: Edytowane 28 Lutego 2009 przez jumbol1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 dysza wolnych obrotow , jest odpowiedzialna nie tylko za prace na luzie , ale i za czeciowa ( do 1/4 chyba) prace po odkreceniu manetki Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.