goorny Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Napisałeś że wsadziłeś nowy wkład do filtra powietrza.Co to była za gąbka?spróbuj ją wywalić .Na postoju nic nie zaszkodzi.Sprawdź jeszcze tłumik czy nie jest zatkany. A tak w nawiasie .Policz sobie ile czasu spędziłeś przy sprzęcie.Teraz pomnóż to np.po 10 pln.Ile wyszło? Ciekawe ile byś mechanikowi za hmmm godzinę pracy przy diagnostyce zapłacił.... Z drugiej strony jak naprawisz , to satysfakcja będzie spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Dobraaa goorny niech się chłopak uczy. Za naukę się płaci :] A ten poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika mógłbyś obniżyć, to może by Ci się już nie zawieszało. Lublin to niemałe miasto, jest intermotors może coś znajdą, doradzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) No to tak goorny; mechanik w serwisie bierze od 40 zł za godzinę w górę, nie ważne czy to diagnostyka czy rozbieranie silnika... Jak kupiłem MTXa to wkład był z takiej gąbki jednolitej przez która nic nie było widać(gęsta). Ja kupiłem cały arkusz tylko trochę rzadszy, prześwituje. Wcześniej przed usterką silnik na nim pracował bez problemów więc czy to może być po części wina wkładu. Wiadomo że chciałbym dojść sam co to jest i to naprawić ale jeśli naprawa zaworu i może wymiana wkładu jeśli będzie to potrzebne nic nie dadzą to wiozę do do znajomego mechanika bo już nie mam sił to tej maszyny. A jak mam obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej? Ale czy to potrzebne jak już pływak się nie zawiesza? Edytowane 1 Marca 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak tam temat silnika ? Ciekaw jestem co mu dolega :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Wiesz co miałem teraz przypływ pieniędzy i kupiłem nowy wkład filtra powietrza którego gęstość jest jak w oryginalnym przynajmniej to będę miał z głowy. Na dniach zamówie arkusz do listków zaworu membranowego i zobacze co będzie, jak to nic nie pomoże to z tego co wydedukowałem to po zmianie tłoka i nagłym zwiekszeniu sie kompresji padł któryś z simeringów na wale i dlatego nie chce palić(a odczułem jakby troche spadła, od kopania by się to nie stało). Tym się zajmę no bo co może być innego jak benzyna dochodzi, iskra jest, na module inny silnik pracował bez problemów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.