robert11250 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 odpalilem ostatnio motorek HONDE CRF450 z 2004r zeby pochodzil...a wczesniej gdy byly te cieplejsze dni po 10stC raz sie przejechalem z godzinke, to byla moja pierwsza jazda od kiedy kupilem motorek...po ok tygodniu odpalilem zeby sobie pochodzil i po chwili widze CZERWONE jak "zarrr" KOLANKO..co moze byc tego przyczyna??!! PROSZE O POMOC!!!(jeszcze nic przy motorze nie grzebalem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 to dosc czeste zjawisko, juz ktos tu poruszal ten temat, nie ma czym sie przejmowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 http://forum.motocyklistow.pl/Grzejcy-sie-...ka-t111409.html tutaj masz juz poruszony problem (tak jak mój przedmówca powiedział) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 (edytowane) to dosc czeste zjawisko, juz ktos tu poruszal ten temat, nie ma czym sie przejmowac Po pierwsze kolego jak masz zamiar nabijac posty, to lepiej w ogóle nie pisz. Po drugie, to wcale nie jest usterka, ktorą nie ma się co przejomować- skoro kolanko jest gorące do czerwoności tzn. że skład mieszanki jest mocno niewłaściwy ( za uboga!), a to jest dużo bardziej niebezpieczne, niż mieszanka za bogata. Po trzecie gaźniki i luzy zworów do regulacji. Edytowane 16 Lutego 2009 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Po pierwsze kolego jak masz zamiar nabijac posty, to lepiej w ogóle nie pisz. Po drugie, to wcale nie jest usterka, ktorą nie ma się co przejomować- skoro kolanko jest gorące do czerwoności tzn. że skład mieszanki jest mocno niewłaściwy ( za uboga!), a to jest dużo bardziej niebezpieczne, niż mieszanka za bogata. Po trzecie gaźniki do regulacji. a jak uzasadnisz to ze w nowiutkim quadzie ktory jest na wtrysku jest dokladnie takie samo zjawisko ze jak chwile postoi to kolanko robi sie czerwone? zawory ustawione plyny nowiutkie maszyna obecnie z przebiegiem jakies 30mth. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 W nowych motocyklach (sportowych i wyczynowych i nie tylko) kolanka wykonywane są z Tytanu lub cienko ściennej kwasówki, wystarczy klika - kilkanaście minut aby kolanko było czerwone. Najlepiej widać to w nocy. Dla własnego spokoju (jeśli nie wiadomo kiedy było to robione) warto sprawdzić luzy zaworowe, świecę, gaźnik oraz wyczyścić filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 (edytowane) a jak uzasadnisz to ze w nowiutkim quadzie ktory jest na wtrysku jest dokladnie takie samo zjawisko ze jak chwile postoi to kolanko robi sie czerwone? zawory ustawione plyny nowiutkie maszyna obecnie z przebiegiem jakies 30mth. Co innego nowy quad na wtrysku, a co innego moto po zimie z gaznikiem.... Edytowane 16 Lutego 2009 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Co innego nowy quad na wtrysku, a co innego moto po zimie z gaznikiem.... \ no ale objawy takie same. :bigrazz: po prostu na ssaniu tak sie dzieje w wielu przypadkach a tym bardziej w singlach. po wyłączeniu ssania powinno byc w normie. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 albo po ruszeniu w teren sie poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Sprawdzenie i ew. regulacja nie bedzie nic kosztowac poza czasem jak zrobisz to samemu, a przynajmniej głowa bedzie spokojna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.