profaner Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Nie jestem zbyt dobry z elektryki i elektroniki ale chcialem sobie zrobic zapalniczke i wtyk do takiej zapalniczki czy moze mi ktos w dosc prosty sposob wytlumaczyc jak to zrobic?? czy ktos z was juz to robil??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Bierzesz wtyk od zapalnnniczi i masz dwa kabelki jeden na boku drugi w srodkuten z boku to masa , srodkowy to zasilania (+)mozesz pociagnac ptrosto z akuma kabelek + a mase z obudowy i juz pio sprawie , jednak jesli chcesz sie bawic i np miec zasilanie tylko jak wlaczony jest silniczke to proponuje przekaznik( co jest nieciekawym rozwiazainem , bo np awaria lampka do zapalniczki i cos majstrujesz - a takj musisz miec wlaoczny zaolon co moze uszkodzic jakis modul zaplonowy)To by bylo na tyle , oczywiscie zabezppiecz to bezpicznikiem ze 20-30A :buttrock: no to wszystko juz ( bezpiecznik daje sie na kabelek zasilakjacy (+) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 22 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 dzieki:) no to jak zaczne grzebac to chyba sobie sprawie cos takiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 dzieki:) no to jak zaczne grzebac to chyba sobie sprawie cos takiego... Ja sobie coś takiego założyłem w sezonie - ładowałem tym telefon.Naprawde fajna zabawka :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...