kelpi80 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Heja, ostatnio jade po autostradzie, 130-120 km/h. Przejechalem tak jakies 150 km, pozniej troche po wiejskich drogach i troche po nieutwardzonych drogach przez las (nie wiele, jakies 10-15 km). Pozniej spowrotem wbilem sie na autostrade. Po przejechaniu ok. 50 km i predkosci ok. 120 km/h nagle - niespodziwanie, pojawily sie na kierownicy odczuwalne wibracje. Na poczatku zaskoczenie. Jade srodkowym pasem, auta smigaja jedno za drugim. Lekko zwolilem i zmienilem pas na lewy - to bylo jeszcze w UK :icon_biggrin: Na szczescie niedaleko byl zjade, w ktory wjechalem. Zatrzymalem sie obejrzalem moto. Wszystko ok. Juz balem sie, ze cos sie stalo z opona. Pojechalem na najblizsza stacje, sprawdzilem cisnienie, wszystko ok. Po tygodniu mialem transport do PL. Mam moto juz we Wro. Zauwazylem teraz dokladniej, ze wibracje pojawiaja sie dopiero przy > 120 km/h, szczegolnie np. podczas zmieniany pasa na autostradzie (gdy lekko wychyli sie kierownice przy wiekszej predkosci). Wydaje mi sie, ze wieksze wibracje sa podczas skrecania w prawo. Wpada wtedy w drgania, odczuwalnie szarpie rekoma. Gdy predkosc < 80, wszystko ustaje. Lekkie wibracje pojawiaja sie takze przy hamowaniu przy mniejszych predkosciach (40-50 km/h). Gdy puszczam keirownice przy ok. 60 km/h nic nie drga. Przypominam- to pojawilo sie nagle bez zadnych objawow czy cos wczesniej. Co obstawiacie? a/ lozyska lub opona lub kolo do wywarzenia b/ lozysko glowki ramy poluzowane c/ amortyzatory w tygodniu jade na warsztat wiec napisze co i jak :bigrazz: pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Pierwszy podejrzany - opona - zuzywa sie jak wszystko i moze zaczac w pewnym momencie bruzdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Też stawiam na oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Być może odkleił Ci się ciężarek od felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelpi80 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Heja, ostatnio jade po autostradzie, 130-120 km/h. Przejechalem tak jakies 150 km, pozniej troche po wiejskich drogach i troche po nieutwardzonych drogach przez las (nie wiele, jakies 10-15 km). Pozniej spowrotem wbilem sie na autostrade. Po przejechaniu ok. 50 km i predkosci ok. 120 km/h nagle - niespodziwanie, pojawily sie na kierownicy odczuwalne wibracje. Na poczatku zaskoczenie. Jade srodkowym pasem, auta smigaja jedno za drugim. Lekko zwolilem i zmienilem pas na lewy - to bylo jeszcze w UK :icon_biggrin: Na szczescie niedaleko byl zjade, w ktory wjechalem. Zatrzymalem sie obejrzalem moto. Wszystko ok. Juz balem sie, ze cos sie stalo z opona. Pojechalem na najblizsza stacje, sprawdzilem cisnienie, wszystko ok. Po tygodniu mialem transport do PL. Mam moto juz we Wro. Zauwazylem teraz dokladniej, ze wibracje pojawiaja sie dopiero przy > 120 km/h, szczegolnie np. podczas zmieniany pasa na autostradzie (gdy lekko wychyli sie kierownice przy wiekszej predkosci). Wydaje mi sie, ze wieksze wibracje sa podczas skrecania w prawo. Wpada wtedy w drgania, odczuwalnie szarpie rekoma. Gdy predkosc < 80, wszystko ustaje. Lekkie wibracje pojawiaja sie takze przy hamowaniu przy mniejszych predkosciach (40-50 km/h). Gdy puszczam keirownice przy ok. 60 km/h nic nie drga. Przypominam- to pojawilo sie nagle bez zadnych objawow czy cos wczesniej. Co obstawiacie? a/ lozyska lub opona lub kolo do wywarzenia b/ lozysko glowki ramy poluzowane c/ amortyzatory w tygodniu jade na warsztat wiec napisze co i jak :bigrazz: pozdrawiam! i oto odpowiedz na zagadke (: wymieniona, opona z przodu, olej w lagach - to tylko przy okazji. bo okazalo sie, ze prawdziwa przyczyna byly....... poluzowane szprychy w TYLNYM kole. i to by bylo na TYLE! dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.