Skocz do zawartości

bmw r 1100 gs


Rekomendowane odpowiedzi

a co ty chcesz za te 8000PLN kupic ? Myslisz ze za te pieniadze cos dobrego trafisz ?

 

Te zolte siedzenia sa obrzydliwe jak dla mnie.

Z prawej strony - przod pod kierunkowskazem gdzies sie zapodzial plastik oslaniajacy (zobacz przy okazji czy ta przednia rama pomocnicza nie byla gdzies tam prostowana, dziob, szyba sa w osi), czy kierownica jest prosta.

Tylne kierunki od 1150, ale to w wielu sie spotyka.

Do tego ten cholerny ABS - o ile w ogole dziala. Z tego modelu to bym go od razu usunal.

Skrzynia biegow to prawdopodobnie M94 i przy znaczym przebiegu moze byc juz do remontu lub wymiany. Zobacz czy obudowa skrzyni biegow w tylnej czesci (przy wahaczu) nie jest peknieta czy tez spawana.

Tak na szybko to zwroc uwage na podstawowe rzeczy typu:

- tarcze hamulcowe i klocki

- opony

- obudowy przepustnic tzn luzy na oskach przepustnic.

- wszelkiego rodzaju wycieki z silnika czy tez skrzyni lub przekladni

- sprzeglo tzn jaki luz na klamce i jak bieze, oraz odglosy zwiazane z wciskaniem i puszczaniem sprzegla przy zapalonym silniku.

- przy przejazdzce skrzynie biegow (czy nie wyskauja biegi przy wiekszym obciazeniu, czy cos nie przeskakuje itd).

- praca silnika - podczas odpalania na zimno, przy nagrzaniu tzn jakie obroty trzyma, czy nie dymi za bardzo itd.

- czy ma w oglole jakies narzedzia w schowku.

- czy manetki grzeja

- czy kierunki i awaryjne dzialaja.

Odnosnie tego uszkodzonego przycisku startera to sprawdz lepiej czy rozrusznik dziala - szybko zdejmujesz lewa oslone plastikowa (patrz lewa przepustnica) i probojesz zalaczyc rozrusznik na krotko. Jak kreci silnikiem to OK. Takie objawy niesprawnego startera moze jeszcze dawac brak sygnalizacji biegu neutralnego tzn na wcisnietym sprzegle rozrusznik powienien sie odezwac.

Posluchaj jak pompa paliwa w zbiorniku pracuje.

No i generalnie luzy na czym sie da: zawieszenie, kola, wahacz itp.

Bicie kol.

 

Nie sposob wymienic wszystkiego bo jest tego naprawde sporo. Pozostaje tylko kontakt z motocyklem. Nie napalaj sie na tego typu okazje bo czesci zamienne do najtanszych nie naleza i zamiast normalnie jezdzic bedziesz tylko robil, wydawal i wydawal ...

 

 

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam

Może temat stary, ale nie powinno się kupować od handlarzy.

Generalnie dlaczego cholerny ABS w tym modelu? Skąd te opinie?

Ja kupiłem swojego GS-a 1100 w tym roku, przejechałem przez pół sezony 15k km. Byłem na Krymie(ukraińskie dziurawe drogi), jeździłem sporo w terenie i motocykl nie sprawił żadnego problemu.

Ma ok 220-300k km przebiegu, silnik bez remontu.

Podczas wyjazdu na krym ( z żoną) motocykl był przeciążony i co ? i nic.

do tej pory w motocyklu zmieniłem cewkę(za 200zł) i przed sezonem wymieniłem olej,filtr i świece.

Teraz do zrobienia mam:

- uszczelniacze w lagach

- zmiana oleju, filtra

- zmiana tylnej tarczy hamulcowej

- sprawdzenie klocków

- zmiana świec

- skręcenie dzioba- trochę lata

- zmiana płynu hamulcowego

- lewa przednia szczęka hamulca( cylinderek czasem nie odpuszcza)

motor świetny 1995r i nie sprzedam go nawet za 15k pln.( zapłaciłem 12k)

jak się znajdzie dobrą sztukę, to brać i nie sprzedawać, one zrobią i 0,7 mln km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...