Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam! Mam cylinder na nominale 60ccm do simsonka, gosc powiedzial mi ze 1 szlif nie wyjdzie, zrobi mi na drugi(cylinder wcale nie jest wyjechany poprostu na nominale pierscien zlaplal o kanal wydechowy)... Ale nie widzi mi sie to bo scianki beda bardzo cienkie, czy to wytrzyma? Boje sie o to ze podczas jazdy gdy grzies przyblokuje tloka to mozna zaliczyc dzwona... Pozdrawiam Ziutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Hehe oj jak zlapie tlok i zatrze sie mozna zaliczyc dzwona znam ten bol;] Ogolnie z tego co pamietam to te cylindry niby S60 maja normalnie 3 Szlify.Chyba ze masz niemiecka 5tke rozwiercona na 60 i zaladowany tlok od s60.A jaką grobosc ma scianka tuleji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Scianka na nominale ma ok. 2mm, a jescze jak szlif zrobi to juz listek. A czy nornalna 50 mozna rozwiercic na 60 nominal? I jakie macie zdanei o tych cylindrach z allegro 60ccm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 te cylindry z allegro maja 55ccm a nie 60 ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Nic nie powinno się stać po drugim szlifie. Minimalna (dopuszczalna) grubość tuleji to 1.5mm. Cylinder 50 cm3 bez problemu można rozwiercić na 60 cm3. Tak na prawdę jest to 58 cm3 (średnica 41mm x skok tłoka 44mm), w Rometach jest chyba 55 cm3 (średnica 40 mm). Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) Jak już to, one mają 56ccm :biggrin: To normalna polska produkcja almot-u. Nie są złe - gdzieniegdzie tylko skorygować pilnikiem przejścia tuleja-aluminium i jest cacy. Edytowane 9 Lutego 2009 przez Lukass102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 No to jak radzicie zrobic aby bylo najlepiej? Zrobic ten 2 szlif w 60ccm, rozwiercic 50ccm na nominal 60ccm, czy kupic nowy 60cmm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.