motomarek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam, Czy to prawda, że prawidłowo w motocyklu odległość rączek kierownicy od baku przy maksymalnym wychyleniu w lewo i w prawo powinna być taka sama? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powell Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Tak. Skoro pytasz, pewnie u Ciebie tak nie jest. Sprawdź czy kierownica jest prosta i czy ogranicznik skrętu nie jest przesunięty/zgięty w wyniku uderzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomarek Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Tak. Skoro pytasz, pewnie u Ciebie tak nie jest. Sprawdź czy kierownica jest prosta i czy ogranicznik skrętu nie jest przesunięty/zgięty w wyniku uderzenia. Dzięki. Jeszcze nie mam moto, właśnie szukam. Obejrzałem już kilka sprzętów (FZS 600, Bandit 600, CBF 600). Wszytskie jakieś podejrzane :) Zacząłem tez mierzyć wspomnianą odległość i ostatnio np różnica wyniosła 3cm:) - stąd moje pytanie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Na cztery egzemplarze GS500 używane na szkole jazdy, dwa mają przyspawane na nowo ograniczniki skrętu. Naderwanie było zawsze skutkiem upadków. Oprócz naderwanego, lub krzywo przyspawanego ogranicznika, niesymetryczny odstęp o jakim wspomina autor tematu, może świadczyć o: - krzywych lagach, - krzywych półkach, - przekoszonych półkach (to akurat nie jest problem), - skrzywionej kierownicy, - skrzywionych mocowaniach kierownicy (o ile takie występują). Czy oglądany motocykl po puszczeniu kierownicy przy 40 km/h, jedzie prosto? - choć to nie zawsze świadczy o prostości... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Niedawno w czasie hamowania na zakrecie , dostałem takiego kick back-a , że ogranicznik na ramie zniekształcił się . Na tyle , że musze nieco cofac kierownicę w czasie jej blokowania kluczykiem . Co jest bardzo niewygodne . Czyli niekoniecznie tylko kolizja/upadek , przyczyna mogą być również shimy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.