Gość Arek Borowy Opublikowano 17 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2002 Mam problem z etką 250.Kiedy zapalę motocykl automatycznie wzrastają mi obroty do ok.3,5-4 tysiecy.Po właczeniu swiatel na chwile spadają do normalnych wolnych ,i znowu wzrastaja.Rowniez jezeli włącze bieg i trzymam motocykl na sprzegle obroty są normalne (ok2 tys).Wczesniej regulowalem zaplon i nie wiem czy ma to jakikolwiek zwiazek.Do gaznika nie zaglądalem,ale czy przyczyną moze byc zbyt wysoki poziom paliwa??? Z gory dziekuje za pomoc!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Jesli zapłon był "późny" a po regulacji trochę go przyspieszyłeś to naturalną żecza sa podwyższone obroty wykręć trochę śrubę ustawienia przepustnicy i powinno być OK( zakładam że silnik jest sprawny i nie ma żadnej poważniejszej usterki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Witam!!! Kiedyś też miałem taki problem to był gaźnik raczej śruba od przepustnicy a na niej gumowa uszczelka ona poleciała, poprostu spuchła od benzyny. Więc wkręciłem jakąś starą i odrazu się polepszyło. Tłoczek od ssania też przejżyj, może się zaciera. Pozdrawiam! Skorupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arek Borowy Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Dzieki chłopaki! W weekend sie za nią wezmę i trochę pokombinuję. pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 Nieszczelność uładu ssącego też może wpływać na podwyżsszeniee obrotów w ssilniku.Proponuję uszcczelnić cały kolektor ssący.Trzymaj się.cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 zairzyj tez do przepustnicy jeśli jest luźna to silnik tak warjuje (przepustnica nie może miec luzu poprzecznego w gaźniku) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Siema Kilka dni temu mialem dokladnie taki sam problem wzrastaly mi caly czas obroty silnika i oprocz tego kontrolka od ladowania gasla tylko na wysokich obrotach regulacje gaznika i zaplonu w moim przypadku nic nie dawaly powodem okazal sie regulator napiecia gdy go zmienilem odrazu obroty spadly i motor nie wariuje.Pozdrawiam narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Jeszcze jedno Ze swiatlami tez tak mialem ze jak wlaczalem je to obroty spadaly a teraz jest wszystko ok po zmianie regulatora napiecia Jestem wrecz pewien ze to jest zje.... raczej nie wydaje mi sie zeby od gaznika lub poziomu paliwa obroty malaly po zapaleniu swiatelnarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2003 :twisted: co zrobić jak mi spada sprzęgło z wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 7 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2003 kosz powinienes montowac na gorąco Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 czesc apropo tego sprzegla,to sprawdz przedewszystkim stan stozka na wale i upewnij sie ze podczas zakladania stozek na wale jest suchy-mozesz przetrzec papierem sciernym.a takze dokrecaj srube od kosa na maksa na wlaczonym biegu i trzymanym przez kogos hamulcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoPe Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 U mnie też to było, rozbierałem zapłon, kombinowałem z gaźnikiem, a przyczyną byłą nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a króćcem ssącym. Troszeczkę czerwonego silikonu, i jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.