gsdude Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Od jakiegos czasu choruje na BMW GS 650, wlasnie trafia mi sie mozliwosc kupna wersji Dakar. Czytalem ze sa wyzsze niz normalne GS i zastanawiam sie czy nie bedzie to problemem dla kierowcy ok. 170 cm wzrostu. Czytalem w jakiejs gazetce ze test-rider o wzroscie 180cm mial klopoty z utrzymaniem rownowagi podczas manewrowania na parkingu i na swiatlach malo go nie upuscil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Nie liczy się długość, lecz technika :) i nie chodzi tutaj tylko o motocykle ;) Pozdrawiam, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsdude Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Nie liczy się długość, lecz technika :) i nie chodzi tutaj tylko o motocykle ;) Pozdrawiam, Maciek Dzieki za odpowiedz, choc wydaje mi sie ze to troche taka wersja pocieszajaca ;). A tak na powaznie, jest to wlasciwie jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje przed kupnem tego motoru. Boje sie ze wysokie siedzenie spowoduje ze srodek ciezkosci motoru bedzie w punkcie w ktorym ciezko mi bedzie go opanowac podczas, jak juz pisalem, zatrzymywania sie na swiatlach i manewrowania w sytuacjach parkingowych. Jesli stajac, aby oprzec sie noga o ziemie, bede musial go pochylic znaczaco na bok zamiast trzymac w pozycji pionowej, po prostu w pewnym momencie moge go nie utrzymac, co nie zdarzyloby sie w przypadku nizszego motoru. Musze sie zdecydowac na kupno do przyszlego weekendu, z wdziecznoscia powitam wszelkie komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Dzieki za odpowiedz, choc wydaje mi sie ze to troche taka wersja pocieszajaca ;). A tak na powaznie, jest to wlasciwie jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje przed kupnem tego motoru. Boje sie ze wysokie siedzenie spowoduje ze srodek ciezkosci motoru bedzie w punkcie w ktorym ciezko mi bedzie go opanowac podczas, jak juz pisalem, zatrzymywania sie na swiatlach i manewrowania w sytuacjach parkingowych. Jesli stajac, aby oprzec sie noga o ziemie, bede musial go pochylic znaczaco na bok zamiast trzymac w pozycji pionowej, po prostu w pewnym momencie moge go nie utrzymac, co nie zdarzyloby sie w przypadku nizszego motoru. Musze sie zdecydowac na kupno do przyszlego weekendu, z wdziecznoscia powitam wszelkie komentarze. Najlepiej jechac i sie przymierzyć. Powodzenia w zakupie życzę. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ile masz wzrostu? Srodkiem ciezkosci sie nie przejmuj bo zbiornik paliwa masz pod siedzeniem, czyli sporo nizej niz w innych tego typu motocyklach. Ja mam 175cm wzrostu i zadnego problemu z opanowaniem sprzetu nie mam, Jakis czas temu wymienilem mu amortyzator na WP i sie podniosl o kolejne 4cm. I nadal nie mam z nim problemow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ok. 170 cm Wystarczy przeczytać. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) Wystarczy przeczytać. No widzisz, co slepemu po oczach. Edytowane 2 Lutego 2009 przez data7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 kolega data7 ma 175 a autor tematu ok 170, data podnosil jeszcze motocykl i dalej problemu nie ma więc logiczne jest że autor na seryjnym zawieszeniu nue bedzie mial problemu... ludzie wyluzujcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Szczegolnie, ze zawieszenie z tylu sie reguluje :) wiec mozna sobie dopasowac sprzeta jak sie za wysoki bedzie wydawal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsdude Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Szczegolnie, ze zawieszenie z tylu sie reguluje :) wiec mozna sobie dopasowac sprzeta jak sie za wysoki bedzie wydawal. Z tego co czytalem mozna tez wymieniec siedzenie na "low" ktore obniza motor o jakies 40mm. Dzieki za odpowiedzi, chyba ci testujacy z USA troche przesadzili z gosciem 180 ktory mial problemy bo motor wysoki. Z tego co czytalem mozna tez wymieniec siedzenie na "low" ktore obniza motor o jakies 40mm. Dzieki za odpowiedzi, chyba ci testujacy z USA troche przesadzili z gosciem 180 ktory mial problemy bo motor wysoki. Ile jest wart w Polsce Dakar z 2007 z 2000km przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 kolega data7 ma 175 a autor tematu ok 170, data podnosil jeszcze motocykl i dalej problemu nie ma więc logiczne jest że autor na seryjnym zawieszeniu nue bedzie mial problemu... ludzie wyluzujcie ;) pytanie raczej jaka jest roznica wagowa miedzy nimi i jak jest ustawione wawieszenie. Siedzenie da sie obnizyc - tapicer sie klania. Co do zawieszenia to mozna rowniez obnizyc. Nalezalo by sie wiec do niego przymierzyc to raz, dwa to moze niekoniecznie Dakar a zwyly standard. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsdude Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 pytanie raczej jaka jest roznica wagowa miedzy nimi i jak jest ustawione wawieszenie. Siedzenie da sie obnizyc - tapicer sie klania. Co do zawieszenia to mozna rowniez obnizyc. Nalezalo by sie wiec do niego przymierzyc to raz, dwa to moze niekoniecznie Dakar a zwyly standard. :crossy: W Kanadzie ciezko znalesc uzywke BMW GS 650, ten Dakar to dosc dobry deal. BMW w swojej broszurce pisze o 3 rodzajach fabrycznych siedzen, 3 rodzaje dla GS i dwa dla Dakara. W GS najnizsze jest 750mm i ma pasowac tym do 170cm, w Dakarach niskie to 830mm (dla tych do 175cm). Wyzsze siedzenie w Dakarze podwyzsza go o 40mm. Moze wystarczy zmienic siedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 W Kanadzie ciezko znalesc uzywke BMW GS 650, ten Dakar to dosc dobry deal. BMW w swojej broszurce pisze o 3 rodzajach fabrycznych siedzen, 3 rodzaje dla GS i dwa dla Dakara. W GS najnizsze jest 750mm i ma pasowac tym do 170cm, w Dakarach niskie to 830mm (dla tych do 175cm). Wyzsze siedzenie w Dakarze podwyzsza go o 40mm. Moze wystarczy zmienic siedzenie. BMW robi nizsze siedzenia, Touratech robi nizsze siedzenia i jeszcze duzo innych firm robi takie siedzenia :) wiec spokojnie sobie cos dobierzesz. Osobiscie uwazam, ze spokojnie poradzisz sobie na nim na oryginalnym siedzeniu. Porownywalem inne motocykle w tej samej wadze do dakara i dakar swoim rozlozeniem masy naprawde bije je na glowe. Wlasnie dzieki zbiornikowi, ktory jest pod dupskiem. Jak ja kupilem swojego dakara, to lagi mial wpuszczone w polki okolo 2cm i amor mial tez ustawiony na low. Tak sobie poprzedni wlasciciel poradzil ze swoim wzrostem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsdude Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 BMW robi nizsze siedzenia, Touratech robi nizsze siedzenia i jeszcze duzo innych firm robi takie siedzenia :) wiec spokojnie sobie cos dobierzesz. Osobiscie uwazam, ze spokojnie poradzisz sobie na nim na oryginalnym siedzeniu. Porownywalem inne motocykle w tej samej wadze do dakara i dakar swoim rozlozeniem masy naprawde bije je na glowe. Wlasnie dzieki zbiornikowi, ktory jest pod dupskiem. Jak ja kupilem swojego dakara, to lagi mial wpuszczone w polki okolo 2cm i amor mial tez ustawiony na low. Tak sobie poprzedni wlasciciel poradzil ze swoim wzrostem. Wlasnie sobie przypomnialem ze kiedys jezdzilem na Suzuki Dakar, ktory ma dosc poruwnywalne wymiary, wazy ok. 170kg i siedzienie ma na wys chyba 890mm. Bylo ok choc co tu duzo gadac, lekki nie byl i stojac, przy wiekszym przechyleniu ciezko bylo go utrzymac. Tak jak piszesz, podobno Dakar jest dobrze wywazony wiec powinien byc lepszy od Suzuki Dakara. Wlasnie sobie przypomnialem ze kiedys jezdzilem na Suzuki Dakar, ktory ma dosc poruwnywalne wymiary, wazy ok. 170kg i siedzienie ma na wys chyba 890mm. Bylo ok choc co tu duzo gadac, lekki nie byl i stojac, przy wiekszym przechyleniu ciezko bylo go utrzymac. Tak jak piszesz, podobno Dakar jest dobrze wywazony wiec powinien byc lepszy od Suzuki Dakara. Wpadlem dzis do sklepu BMW i przetestowalem 800tke. Siedzienie ma jeszcze wyzsze od Dakara a w sumie nie bylo zle. Chyba ten amerykanski gozdek troche przegial ze ze wzrostem 180cm, zatrzymujac sie, stoi sie na koncowkach palcow stop. Choc trzeba przyznac ze ta 800tka to niezla krowka. ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Jak gość miał typowy amerykański brzuszek i krótkie nóżki , to rzeczywiście mógł mieć problem z postawieniem całych stóp :icon_mrgreen: A tak na poważnie , to sam się przekonałeś że nawet na 800-setce nie jest żle.Ja widziałem jak do Gs 650 dakar przymierzała się dziewczyna o wzroście 168 cm i stwierdziła że to idealne moto dla niej , a przypuszczam że nie jesteś wątlejszej budowy niż ona więc jeśli Ci się to moto podoba to bierz śmiało.Ja bym się jednak zastanowił czy nie wybrać tej 800-setki , skoro mówisz że mierzyłeś i nie jest żle...po co za 2 lata rozglądać się za czymś większym ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.