Skocz do zawartości

gsdude

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gsdude

  • Urodziny 02/03/1969

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kanada

Osiągnięcia gsdude

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Po co Gs owi dwie rury z tylu skoro z jednej tylko leci? ;)
  2. Rzecz sie dzieje w Kanadzie, facet kupil go z aukcji, podobno tylko widelec byl wygiety. Naprawial go u dealera BMW, nowy widelec itp. Ma na to papiery od dealera. Motor przeszedl dosc rygorystyczna inspekcje prowincjonalna i federalna aby zdiagnozowac czy moze znowu sie pojawic na drodze. Inspekcje przeszedl. Mam mieszane uczucia, juz nawet nie chodzi o kase ale o to ze tutaj tych motorow praktycznie nie ma, jesli teraz nie kupie to prawdopodobnie caly sezon bedzie kicha. Choc motor po wypadku... No nie wiem.
  3. Takie chuchro to nie jestem, nie jest zle. 800 jest extra ale duzo ciezsza od Dakara, poza tym jest tez kwestia ceny, za 800, nowke musze zaplacic z 14 000can$. za tego Dakara, z 2007 z przebiegiem 1500km facet chce ok 8000$, wiec roznica jest.
  4. Wlasnie sobie przypomnialem ze kiedys jezdzilem na Suzuki Dakar, ktory ma dosc poruwnywalne wymiary, wazy ok. 170kg i siedzienie ma na wys chyba 890mm. Bylo ok choc co tu duzo gadac, lekki nie byl i stojac, przy wiekszym przechyleniu ciezko bylo go utrzymac. Tak jak piszesz, podobno Dakar jest dobrze wywazony wiec powinien byc lepszy od Suzuki Dakara. Wpadlem dzis do sklepu BMW i przetestowalem 800tke. Siedzienie ma jeszcze wyzsze od Dakara a w sumie nie bylo zle. Chyba ten amerykanski gozdek troche przegial ze ze wzrostem 180cm, zatrzymujac sie, stoi sie na koncowkach palcow stop. Choc trzeba przyznac ze ta 800tka to niezla krowka. ;).
  5. W Kanadzie ciezko znalesc uzywke BMW GS 650, ten Dakar to dosc dobry deal. BMW w swojej broszurce pisze o 3 rodzajach fabrycznych siedzen, 3 rodzaje dla GS i dwa dla Dakara. W GS najnizsze jest 750mm i ma pasowac tym do 170cm, w Dakarach niskie to 830mm (dla tych do 175cm). Wyzsze siedzenie w Dakarze podwyzsza go o 40mm. Moze wystarczy zmienic siedzenie.
  6. Z tego co czytalem mozna tez wymieniec siedzenie na "low" ktore obniza motor o jakies 40mm. Dzieki za odpowiedzi, chyba ci testujacy z USA troche przesadzili z gosciem 180 ktory mial problemy bo motor wysoki. Ile jest wart w Polsce Dakar z 2007 z 2000km przebiegu?
  7. Dzieki za odpowiedz, choc wydaje mi sie ze to troche taka wersja pocieszajaca ;). A tak na powaznie, jest to wlasciwie jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje przed kupnem tego motoru. Boje sie ze wysokie siedzenie spowoduje ze srodek ciezkosci motoru bedzie w punkcie w ktorym ciezko mi bedzie go opanowac podczas, jak juz pisalem, zatrzymywania sie na swiatlach i manewrowania w sytuacjach parkingowych. Jesli stajac, aby oprzec sie noga o ziemie, bede musial go pochylic znaczaco na bok zamiast trzymac w pozycji pionowej, po prostu w pewnym momencie moge go nie utrzymac, co nie zdarzyloby sie w przypadku nizszego motoru. Musze sie zdecydowac na kupno do przyszlego weekendu, z wdziecznoscia powitam wszelkie komentarze.
  8. Od jakiegos czasu choruje na BMW GS 650, wlasnie trafia mi sie mozliwosc kupna wersji Dakar. Czytalem ze sa wyzsze niz normalne GS i zastanawiam sie czy nie bedzie to problemem dla kierowcy ok. 170 cm wzrostu. Czytalem w jakiejs gazetce ze test-rider o wzroscie 180cm mial klopoty z utrzymaniem rownowagi podczas manewrowania na parkingu i na swiatlach malo go nie upuscil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...