Skocz do zawartości

Dynojety w gaźnikach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie - w Kawie zx7r mam w gaźnikach zamontowane Dynojety i chce je wywalić. Czy może mi ktoś napisać jakie części gaźników są zastąpione tymi z "dynojeta", zebym wiedział co musze zamówić w salonie.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od zestawu Stage1, 2, 3.

http://www.dynojet.com/pdf/2170.pdf

najczęściej zmienione są:

- dysze główne

- dysze wolnych obrotów

- iglice

- sprężyny

- dysze powietrza

 

taniej będzie kupić 2-gie gaźniki bez przeróbek.

Edytowane przez Raczek_6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kupiłem uzywane gaźniki, ale okazało sie nie mają takich rurek ze środka od tego systemu podgrzewania i musiałbym te stare rozebrać kazdy osobno zeby je przełożyć i te nowe też. W kazdym razie uznałem ze lepiej bedzie przełożyć środki bo te używane mają wszystko oryginalne. No i tak przełożyłem już: dysze główną , przepustnice (ze sprężyną i obudową) , iglice . I porównuje sobie jeszcze z tym z czego powinien składać sie zestaw ten Dynojet a nie mam słownika technicznego i mam pytanie co to jest. main jet- dysza głowna, fuel needle ? , main air plugs ? , slide springs ? , e-clips ? , adjusting washers ? , plug drill ? , screw ? , slide drill ? .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu, fuel needle - iglica, slide spring - sprężyna przepustnicy, e-clip - klips na iglice, adjusting washer - podkładka regulująca od iglicy, screw - śruba (chodzi o śrubę od mieszanki), main air plug - zaślepka dyszy powietrza, slide&plug drill dotyczy nawiercania otworów w przepustnicy plastikowej i zaślepce śruby od mieszanki.

Jak Ci się nie spieszy to zostaw to, jak wpadnę do Piły to oblukamy razem, z chęcią obejrze sobie takie gaźniory.

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu wywalasz Dynojet'y?? Za dużo pali czy jest inny powód?? Bo kiedyś zastanawiałem sie nad takim zestawem.

 

podro

dawid

 

No wiec sluchaj, jedno to za duze spalanie - prawie zawsze palił mi 9 litrów albo czasem i wiecej. Drugie to czeste zalewanie się przy ruszaniu jak za mało gazu dałeś przy ruszaniu to sie zalewał. Z tego co czytałem mozna to jakos podregulować, ale uznałem ze nie chce mi sie z tym bawić. Fakt ze na tych dynojetach chodził pięknie ale co z tego jak sie z paliwem nie wyrabiałem i to zalewanie mnie strasznie wkurzało.

 

Zdzichu a kiedy wracasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podobnie jak ja , tyle ze dalem duza dysze wolnych obrotow , spalanie masakryczne , ale i fajnie sie zbiera... przygotuj sie ze moto oslabnie po tym zabiegu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim sradzie 750 też mam dynojety... i zastanawiam się jak autor tematu również nad ich pozbyciem się... różnica między spalaniem mojego sprzętu a qumpla (również sradzik 750 z tego samego roku) waha się nawet do 2,4 l ... mnie z tego względu trochę szlag trafia.. chociaż i tak idzie na sell więc może podaruje dodatkowe motanie się przy nim... osobiście wolałbym factory, kolega zainstalował je z fire 929.. bajka a spalanie? + 0, czyli to o czymś musi świadczyć - sora za offtop:]

 

ps. czy już złożyłeś gaźniki i wyregulowałeś, czy jednak czekać bedziesz na qumpla?:) u mnie dysze są zestrojone pod nówkę układ wydechowy... więc zastanawiam się czy nie będzie z tym więcej roboty..:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak przekładam te rurki ze srodka. I potrzebuje rady bo rozebrałem te gaźniki tak ze miałem w ręku 1 i 2 złączone i 3 i 4 złączone. Przełożyłem te rurki i złożyłem je juz w jedno ale kurcze teraz jak ruszam cięgnem od gazu to mi sie otwierają najpierw przepustnice 1 i 2, a dopiero po jakimś czasie 3 i 4, a przecież powinno sie to równo otwierać i teraz mam pytanie gdzie to regulować tymi śrubami od synchro ? Czy coś źle je złożyłem ?

 

Nitomen - moze i stracić chociaż nie wiem czy przy tych 130 KM bedzie to jakas powalająca różnica. Ale tak czy siak jakoś przeboleje jeśli zobacze mam nadzieje o wiele niższe spalanie i brak tego zalewania :). W tamym sezonie zrobiłem 9 tys km to łatwo sobie policzyc ile bym był do przodu jeśli średnio by mi palił 2 litry mniej

 

Sewa - juz mam gaźniki praktycznie gotowe wyczyszczone itd tylko musze ustawić to o czym napisałem. No i oczywiscie jak juz bedą siedziec w silniku to potem synchro, ale tego juz nie zrobie bo nie mam wakuometru

 

B&TCUSTOMS - ja miałem wszystko porobione - filtr K&N, akcesoryjny wydech i cały zestaw Dynojetów w gaźnikach ale jak widać coś tam musiało być nie tak.

 

A i jeszcze dwa pytania, 1. Orientuje sie ktoś czy te przepustnice z Dynojeta plastikowe można przełożyć razem ze sprężyną i dekielkiem do tych moich "seryjnych" bo one mają troche inny kształt niż te oryginalne. A jak twierdzi kolega Yosarian dzięki temu bedzie lepsza reakcja na gaz, bo rzeczywiscie te plastikowe są lżejsze. Czy zostawić te zwykłe aluminiowe ?

 

2. Czy warto zostawiać tego K&N czy lepiej założyć seryjny filtr gąbkowy. Bo kurcze myślałem ze sprzedam sobie tego K&N, kupie za to orygialny filtr gąbkowy i jeszcze mi kasy zostanie, a jest tym K&N jest zerowe zainteresowanie i musiałbym wyłożyć 60 zł na gąbkowy co mi sie zbytnio nie uśmiecha bo kasy nie mam za dużo a jeszcze trzeba zmienić olej, świece, opone.

 

pozdro

Edytowane przez trajka66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie daje dyno jet to trzeba dac filtr sportowy i dobrze to zestroic a nie tylko se dyszki dac i lipa to nie takie proste jak na aukcjach opisuja całos zeby dobrze grała to kit dyno jet filtr i układ wydechowy

 

 

u mnie jest filtr powietrza K&N, dyno jet i cały układ wydechowy Scorpion - całość synchronizowana przez profesjonalistę, na końcu sprawdzony sprzęt został na hamowni, gdzie wykazało iż moc poprawiła się dość zadowalająco :crossy:

 

ps. trajka66 - Twoj pkt 1 odnosi się do pkt 2, jeżeli chcesz zmienić na seryjny filtr to nie wiem czy zamienianie dysz (tych plastikowych z dekielkiem i sprężyną) z dyno jet będzie efektywne, po za tym ja osobiście zostawiłbym sobie K&N, to są dobre filtry

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcesz zmienić na seryjny filtr to nie wiem czy zamienianie dysz (tych plastikowych z dekielkiem i sprężyną) z dyno jet będzie efektywne

Jak dla mnie wymiana przepustnic na lżejsze, bo plastikowe + sprężyny z dyno jeta, które pewnie są miększe nie ma związku z faktem, czy filtr jest seryjny czy to K&N. Modyfikacja ta ma na celu zmniejszenie bezwładności wyżej wymienionych, dzięki czemu ukrócamy negatywną właściwośc gaźników podcisnieniowych - zwłokę po nagłym dodaniu gazu. Najlepiej, jakby sprawę wyjaśnił któryś z forumowych Mechaników.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...