trajka66 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam, mam pytanie - w Kawie zx7r mam w gaźnikach zamontowane Dynojety i chce je wywalić. Czy może mi ktoś napisać jakie części gaźników są zastąpione tymi z "dynojeta", zebym wiedział co musze zamówić w salonie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) zależy od zestawu Stage1, 2, 3. http://www.dynojet.com/pdf/2170.pdf najczęściej zmienione są: - dysze główne - dysze wolnych obrotów - iglice - sprężyny - dysze powietrza taniej będzie kupić 2-gie gaźniki bez przeróbek. Edytowane 30 Stycznia 2009 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 No podsunąłeś mi dobry pomysł, a wczesniej o tym nie pomyślałem. Kupie nowe gaźniki i te swoje sprzedam wiec myśle ze bez zadnego rozbierania i kombinowania wyjde na zero. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Albo do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Ok kupiłem uzywane gaźniki, ale okazało sie nie mają takich rurek ze środka od tego systemu podgrzewania i musiałbym te stare rozebrać kazdy osobno zeby je przełożyć i te nowe też. W kazdym razie uznałem ze lepiej bedzie przełożyć środki bo te używane mają wszystko oryginalne. No i tak przełożyłem już: dysze główną , przepustnice (ze sprężyną i obudową) , iglice . I porównuje sobie jeszcze z tym z czego powinien składać sie zestaw ten Dynojet a nie mam słownika technicznego i mam pytanie co to jest. main jet- dysza głowna, fuel needle ? , main air plugs ? , slide springs ? , e-clips ? , adjusting washers ? , plug drill ? , screw ? , slide drill ? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) A czemu wywalasz Dynojet'y?? Za dużo pali czy jest inny powód?? Bo kiedyś zastanawiałem sie nad takim zestawem. podro dawid Edytowane 3 Lutego 2009 przez Dawid125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) Grzechu, fuel needle - iglica, slide spring - sprężyna przepustnicy, e-clip - klips na iglice, adjusting washer - podkładka regulująca od iglicy, screw - śruba (chodzi o śrubę od mieszanki), main air plug - zaślepka dyszy powietrza, slide&plug drill dotyczy nawiercania otworów w przepustnicy plastikowej i zaślepce śruby od mieszanki. Jak Ci się nie spieszy to zostaw to, jak wpadnę do Piły to oblukamy razem, z chęcią obejrze sobie takie gaźniory. Edytowane 3 Lutego 2009 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 A czemu wywalasz Dynojet'y?? Za dużo pali czy jest inny powód?? Bo kiedyś zastanawiałem sie nad takim zestawem. podro dawid No wiec sluchaj, jedno to za duze spalanie - prawie zawsze palił mi 9 litrów albo czasem i wiecej. Drugie to czeste zalewanie się przy ruszaniu jak za mało gazu dałeś przy ruszaniu to sie zalewał. Z tego co czytałem mozna to jakos podregulować, ale uznałem ze nie chce mi sie z tym bawić. Fakt ze na tych dynojetach chodził pięknie ale co z tego jak sie z paliwem nie wyrabiałem i to zalewanie mnie strasznie wkurzało. Zdzichu a kiedy wracasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 to podobnie jak ja , tyle ze dalem duza dysze wolnych obrotow , spalanie masakryczne , ale i fajnie sie zbiera... przygotuj sie ze moto oslabnie po tym zabiegu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Te dynojety poprawiają charakterystykę od 4tys., a dół nawet pogarszają, także znając styl jazdy trajki wyjdzie mu nawet to na dobre :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 ja w swoim sradzie 750 też mam dynojety... i zastanawiam się jak autor tematu również nad ich pozbyciem się... różnica między spalaniem mojego sprzętu a qumpla (również sradzik 750 z tego samego roku) waha się nawet do 2,4 l ... mnie z tego względu trochę szlag trafia.. chociaż i tak idzie na sell więc może podaruje dodatkowe motanie się przy nim... osobiście wolałbym factory, kolega zainstalował je z fire 929.. bajka a spalanie? + 0, czyli to o czymś musi świadczyć - sora za offtop:] ps. czy już złożyłeś gaźniki i wyregulowałeś, czy jednak czekać bedziesz na qumpla?:) u mnie dysze są zestrojone pod nówkę układ wydechowy... więc zastanawiam się czy nie będzie z tym więcej roboty..:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jak sie daje dyno jet to trzeba dac filtr sportowy i dobrze to zestroic a nie tylko se dyszki dac i lipa to nie takie proste jak na aukcjach opisuja całos zeby dobrze grała to kit dyno jet filtr i układ wydechowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) Jednak przekładam te rurki ze srodka. I potrzebuje rady bo rozebrałem te gaźniki tak ze miałem w ręku 1 i 2 złączone i 3 i 4 złączone. Przełożyłem te rurki i złożyłem je juz w jedno ale kurcze teraz jak ruszam cięgnem od gazu to mi sie otwierają najpierw przepustnice 1 i 2, a dopiero po jakimś czasie 3 i 4, a przecież powinno sie to równo otwierać i teraz mam pytanie gdzie to regulować tymi śrubami od synchro ? Czy coś źle je złożyłem ? Nitomen - moze i stracić chociaż nie wiem czy przy tych 130 KM bedzie to jakas powalająca różnica. Ale tak czy siak jakoś przeboleje jeśli zobacze mam nadzieje o wiele niższe spalanie i brak tego zalewania :). W tamym sezonie zrobiłem 9 tys km to łatwo sobie policzyc ile bym był do przodu jeśli średnio by mi palił 2 litry mniej Sewa - juz mam gaźniki praktycznie gotowe wyczyszczone itd tylko musze ustawić to o czym napisałem. No i oczywiscie jak juz bedą siedziec w silniku to potem synchro, ale tego juz nie zrobie bo nie mam wakuometru B&TCUSTOMS - ja miałem wszystko porobione - filtr K&N, akcesoryjny wydech i cały zestaw Dynojetów w gaźnikach ale jak widać coś tam musiało być nie tak. A i jeszcze dwa pytania, 1. Orientuje sie ktoś czy te przepustnice z Dynojeta plastikowe można przełożyć razem ze sprężyną i dekielkiem do tych moich "seryjnych" bo one mają troche inny kształt niż te oryginalne. A jak twierdzi kolega Yosarian dzięki temu bedzie lepsza reakcja na gaz, bo rzeczywiscie te plastikowe są lżejsze. Czy zostawić te zwykłe aluminiowe ? 2. Czy warto zostawiać tego K&N czy lepiej założyć seryjny filtr gąbkowy. Bo kurcze myślałem ze sprzedam sobie tego K&N, kupie za to orygialny filtr gąbkowy i jeszcze mi kasy zostanie, a jest tym K&N jest zerowe zainteresowanie i musiałbym wyłożyć 60 zł na gąbkowy co mi sie zbytnio nie uśmiecha bo kasy nie mam za dużo a jeszcze trzeba zmienić olej, świece, opone. pozdro Edytowane 3 Lutego 2009 przez trajka66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) jak sie daje dyno jet to trzeba dac filtr sportowy i dobrze to zestroic a nie tylko se dyszki dac i lipa to nie takie proste jak na aukcjach opisuja całos zeby dobrze grała to kit dyno jet filtr i układ wydechowy u mnie jest filtr powietrza K&N, dyno jet i cały układ wydechowy Scorpion - całość synchronizowana przez profesjonalistę, na końcu sprawdzony sprzęt został na hamowni, gdzie wykazało iż moc poprawiła się dość zadowalająco :crossy: ps. trajka66 - Twoj pkt 1 odnosi się do pkt 2, jeżeli chcesz zmienić na seryjny filtr to nie wiem czy zamienianie dysz (tych plastikowych z dekielkiem i sprężyną) z dyno jet będzie efektywne, po za tym ja osobiście zostawiłbym sobie K&N, to są dobre filtry Edytowane 5 Lutego 2009 przez sewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 jeżeli chcesz zmienić na seryjny filtr to nie wiem czy zamienianie dysz (tych plastikowych z dekielkiem i sprężyną) z dyno jet będzie efektywne Jak dla mnie wymiana przepustnic na lżejsze, bo plastikowe + sprężyny z dyno jeta, które pewnie są miększe nie ma związku z faktem, czy filtr jest seryjny czy to K&N. Modyfikacja ta ma na celu zmniejszenie bezwładności wyżej wymienionych, dzięki czemu ukrócamy negatywną właściwośc gaźników podcisnieniowych - zwłokę po nagłym dodaniu gazu. Najlepiej, jakby sprawę wyjaśnił któryś z forumowych Mechaników. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.