brutus333 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam wszystkich, szukam wiadomości na temat Ducati SS 900. Zainteresował mnie taki egzemplarz http://moto.allegro.pl/item533293573_ducati_ss_900.html ale nic mi o nich nie wiadomo. Chciałem się dowiedzieć czy silnik jest na wtrysku czy gaźnikowy, rozrząd paskowy czy łańcuch, jak z dostępnością części i gdzie je kupować? Proszę o opinię i pozdro wszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Woooowww, widzę las rąk rwących się do odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacacyl Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Woooowww, widzę las rąk rwących się do odpowiedzi :) Rozrząd na paski, części serwisy autoryzowane, www.ducati.info.pl albo ebay. Rocznik 98 pewnie na gaźnikach ale głowy nie dam. A tak w ogóle to sprawdź na www.ducati.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dzięki za info, skoro w rozrządzie są paski a w zasilaniu gaźniki to chyba sobie odpuszczę tę maszynę. Dzięki jeszcze raz za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Woooowww, widzę las rąk rwących się do odpowiedzi :) :icon_eek: To był las krzyży :notworthy: Pytaj w ogólnym Ducati, łatwiej znaleźć. Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Wystarczy mi to że napęd rozrządu jest paskowy, jakoś nie mam zaufania do tych gumek. Poza tym to chyba gaźnikowe jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Chopie, wszystkie Ducati mają paski :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Chopie, wszystkie Ducati mają paski :icon_rolleyes: Spoko, nie nerwuj się tak. Po prostu chciałem wiedzieć co i jak, i nie widzi mi się taki sprzęt. Ale to moje prywatne zdanie. Aha, proszę powiedzcie mi jeszcze co jaki czas się wymienia paski rozrządu? Edytowane 30 Stycznia 2009 przez brutus333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 co 20 tyś. bez urazu ale z takim podejściem odpuśc sobie duca Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Podejście mam dobre, ale chyba nie Sądzisz że będę co 20tyś.km jeździł do Wawki żeby mi wymienili paski. Jednak sobie odpuszczę ducati. Edytowane 30 Stycznia 2009 przez brutus333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ojojojjj Kinia nie wszystkie Ducati mają (miały) rozrząd na paski! Desmoseidici na przykład : w kołach zebatych , a starsze wersje , np SS 750, SS900 z lat 70-tych na wałkach królewskich, a mało znane GT 350, 500 ( rzędowe 2 cylindrówki) na łańcuchach... ale rzeczywiście z takim podejściem to daruj sobie Brutus Ducki...a powiem ze do wymiany pasków np w trasie potrzebne sa dosc proste narzedzia i obycie z mechanika- i mozna w polu sobie wymiane strzelic, a zrob to w japoncu na łańcuchu..., ale temat Ducatowy jest wielki jak rzeka, jak Cię troche interesuje, poszukaj moich dość sceptycznych wypowiedzi n/t na stronie chyba od 3-ciej do 6-tej...Pozdr. Janek Forever Ducati... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A w 1998 SS został zmodernizowany m.in wtryskiem paliwa :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ojojojjj Kinia nie wszystkie Ducati mają (miały) rozrząd na paski! Desmoseidici na przykład : w kołach zebatych , a starsze wersje , np SS 750, SS900 z lat 70-tych na wałkach królewskich, a mało znane GT 350, 500 ( rzędowe 2 cylindrówki) na łańcuchach... ale rzeczywiście z takim podejściem to daruj sobie Brutus Ducki...a powiem ze do wymiany pasków np w trasie potrzebne sa dosc proste narzedzia i obycie z mechanika- i mozna w polu sobie wymiane strzelic, a zrob to w japoncu na łańcuchu..., ale temat Ducatowy jest wielki jak rzeka, jak Cię troche interesuje, poszukaj moich dość sceptycznych wypowiedzi n/t na stronie chyba od 3-ciej do 6-tej...Pozdr. Janek Forever Ducati... Spoko, motocykle bardzo fajne, ale ten rozrząd. Co do łańcucha to jest problem z wymianą, ale nie co 20tyś.km. Ale oki, nie dołączę do klubu ducacistów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ojojojjj Kinia nie wszystkie Ducati mają (miały) rozrząd na paski! Desmoseidici na przykład : w kołach zebatych , a starsze wersje , np SS 750, SS900 z lat 70-tych na wałkach królewskich, a mało znane GT 350, 500 ( rzędowe 2 cylindrówki) na łańcuchach... ale rzeczywiście z takim podejściem to daruj sobie Brutus Ducki...a powiem ze do wymiany pasków np w trasie potrzebne sa dosc proste narzedzia i obycie z mechanika- i mozna w polu sobie wymiane strzelic, a zrob to w japoncu na łańcuchu..., ale temat Ducatowy jest wielki jak rzeka, jak Cię troche interesuje, poszukaj moich dość sceptycznych wypowiedzi n/t na stronie chyba od 3-ciej do 6-tej...Pozdr. Janek Forever Ducati... A widzisz Janku, człek uczy się przez całe życie :flesje: Chyba w Golubiu mam szanse na przyuczenie odnośnie wielkiej wiedzy Ducatowej. Ale chyba 2 dni nie starczą, bo ty jak się rozgadasz to cho cho.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Daruję Ci Kinga tym razem...za 1 Twój uśmiech :-)... Dużo by o Ducach gadać i rzeczywiście czasu może być mało...a jak się zapomnę to pewnie i historyjki będę opowiadał...Jaca coś o tem wie:-)) Jeśli cjodzi o modernizacje to rzeczywiście tak dużo ich było w 1998 ze można mówic o nowym motocyklu, nowa sylwetka, nowe zasilanie , nowa elektryka/elektronika, nowa geometria...ale trzeba pamietać że równolegle był też pewien rarytas SS900 FE (final edition), na gaźniku, w kregach światowych Ducatistow uznany za małą perełkę - może nie tej klasy co wersje SPS, czy R-kowe, ale zawsze... Odnośnie pasków, to najpierw napęd paskowy zastosowano w 2-cylindrowej L-twin maszynie Ducati klasy 500, przygotowanej do wyścigow 500-tek, na początku lat 70-tych..., później przeniesiono pomysł do mego pierwszego Ducatowego marzenia w życiu - Pantaha 500. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.