Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, szukam wiadomości na temat Ducati SS 900. Zainteresował mnie taki egzemplarz http://moto.allegro.pl/item533293573_ducati_ss_900.html ale nic mi o nich nie wiadomo. Chciałem się dowiedzieć czy silnik jest na wtrysku czy gaźnikowy, rozrząd paskowy czy łańcuch, jak z dostępnością części i gdzie je kupować? Proszę o opinię i pozdro wszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopie, wszystkie Ducati mają paski :icon_rolleyes:

 

Spoko, nie nerwuj się tak. Po prostu chciałem wiedzieć co i jak, i nie widzi mi się taki sprzęt. Ale to moje prywatne zdanie.

 

Aha, proszę powiedzcie mi jeszcze co jaki czas się wymienia paski rozrządu?

Edytowane przez brutus333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojojojjj Kinia nie wszystkie Ducati mają (miały) rozrząd na paski!

Desmoseidici na przykład : w kołach zebatych

, a starsze wersje , np SS 750, SS900 z lat 70-tych na wałkach królewskich, a mało znane GT 350, 500 ( rzędowe 2 cylindrówki) na łańcuchach...

ale rzeczywiście z takim podejściem to daruj sobie Brutus Ducki...a powiem ze do wymiany pasków np w trasie potrzebne sa dosc proste narzedzia i obycie z mechanika- i mozna w polu sobie wymiane strzelic, a zrob to w japoncu na łańcuchu..., ale temat Ducatowy jest wielki jak rzeka, jak Cię troche interesuje, poszukaj moich dość sceptycznych wypowiedzi n/t na stronie chyba od 3-ciej do 6-tej...Pozdr. Janek Forever Ducati...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojojojjj Kinia nie wszystkie Ducati mają (miały) rozrząd na paski!

Desmoseidici na przykład : w kołach zebatych

, a starsze wersje , np SS 750, SS900 z lat 70-tych na wałkach królewskich, a mało znane GT 350, 500 ( rzędowe 2 cylindrówki) na łańcuchach...

ale rzeczywiście z takim podejściem to daruj sobie Brutus Ducki...a powiem ze do wymiany pasków np w trasie potrzebne sa dosc proste narzedzia i obycie z mechanika- i mozna w polu sobie wymiane strzelic, a zrob to w japoncu na łańcuchu..., ale temat Ducatowy jest wielki jak rzeka, jak Cię troche interesuje, poszukaj moich dość sceptycznych wypowiedzi n/t na stronie chyba od 3-ciej do 6-tej...Pozdr. Janek Forever Ducati...

 

Spoko, motocykle bardzo fajne, ale ten rozrząd. Co do łańcucha to jest problem z wymianą, ale nie co 20tyś.km. Ale oki, nie dołączę do klubu ducacistów :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojojojjj Kinia nie wszystkie Ducati mają (miały) rozrząd na paski!

Desmoseidici na przykład : w kołach zebatych

, a starsze wersje , np SS 750, SS900 z lat 70-tych na wałkach królewskich, a mało znane GT 350, 500 ( rzędowe 2 cylindrówki) na łańcuchach...

ale rzeczywiście z takim podejściem to daruj sobie Brutus Ducki...a powiem ze do wymiany pasków np w trasie potrzebne sa dosc proste narzedzia i obycie z mechanika- i mozna w polu sobie wymiane strzelic, a zrob to w japoncu na łańcuchu..., ale temat Ducatowy jest wielki jak rzeka, jak Cię troche interesuje, poszukaj moich dość sceptycznych wypowiedzi n/t na stronie chyba od 3-ciej do 6-tej...Pozdr. Janek Forever Ducati...

 

A widzisz Janku, człek uczy się przez całe życie :flesje: Chyba w Golubiu mam szanse na przyuczenie odnośnie wielkiej wiedzy Ducatowej. Ale chyba 2 dni nie starczą, bo ty jak się rozgadasz to cho cho.... :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruję Ci Kinga tym razem...za 1 Twój uśmiech :-)...

Dużo by o Ducach gadać i rzeczywiście czasu może być mało...a jak się zapomnę to pewnie i historyjki będę opowiadał...Jaca coś o tem wie:-))

Jeśli cjodzi o modernizacje to rzeczywiście tak dużo ich było w 1998 ze można mówic o nowym motocyklu, nowa sylwetka, nowe zasilanie , nowa elektryka/elektronika, nowa geometria...ale trzeba pamietać że równolegle był też pewien rarytas SS900 FE (final edition), na gaźniku, w kregach światowych Ducatistow uznany za małą perełkę - może nie tej klasy co wersje SPS, czy R-kowe, ale zawsze... Odnośnie pasków, to najpierw napęd paskowy zastosowano w 2-cylindrowej L-twin maszynie Ducati klasy 500, przygotowanej do wyścigow 500-tek, na początku lat 70-tych..., później przeniesiono pomysł do mego pierwszego Ducatowego marzenia w życiu - Pantaha 500.

Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...