Vivaldi_V1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 http://www.flm.pl/index.php?option=com_con...d=188&Itemid=90 Jeśli już było to przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 nieslyszalkem aby komus silnik sie rozlecial , bo mial przelotowke , pozatym w hard enduro , seryjne tlumiki sa blokowane , do uzyskania pelnej mocy wyciaga sie zwezke/tlumik decybeli. ( oczywiscie nie tylko to) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 http://www.flm.pl/index.php?option=com_con...d=188&Itemid=90 Jeśli już było to przepraszam Autor tych wypocin wie co nieco na temat silnikow,ale to tak ze slyszy ze dzwony bija ale nie wie w ktorym kosciele.Zalozenia tlumika przelotowego spowoduje tez zatarcie lozysk kol. Fabryczny tlumik jest zdecydowanie najlepszy pod wzgledem mocy,dlatego kazdy motocykl w klasie supersport gdzie mozna zalozyc dowolny wydech jezdzi na orginalnym. :wink: Tak na marginesie nawet w motocyklach z sonda lambda w dalszym ciagu wymagane jest przestrojenie w taki czy inny sposob parametrow pracy silnika.Sygnal z O2 sensora brany jest tylko pod uwage w niskim zakresie predkosci obrotowch, przy malych uchyleniach przepustnicy i przy relatywnie powolnym wzroscie obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jaki fachowiec z autora tego artykułu to ja nie mogę!!! Pewnie popierd@l@ Kingwayem z tubą to dopiero daje harmider! :biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Hehe. Art niezły ale nie należy brać sobie tych informacji do serca. Fakt ze przelotowy wydech zniszczy silnik, trzeba wiedzieć co i jak robić. Mi się zdarzyło w Suzuki RF600R że gdy założyłem przelotówkę składaną z 3 różnych to moto lepiej śmigało, nie tylko dźwięk ale charakterystyka silnika. Moment obr. był dostępny na niższych obrotach i to mi się podobało. Spalanie było w normie. Puste wydechy tak uwielbianie przez harleyowców czasem robią takie szkody że głowa boli. Przy montażu pustej tuby należy chociażby włożyć kołnierze na początek kolektora zaraz przy głowicy aby nie robić krzywdy silnikowi. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voti Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 ojej !! moja suka jest zagrożona buuuuuuuu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor zapomniał jeszcze dodać że przelotowe wydechy powodują że moto łapie często shime (od decybeli i utraconej mocy) i mogą spowodować pęknięcie ramy - szczególnie w motocyklach Kawasaki :buttrock: buahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.