baba_zanetti Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 jak fabrycznie nie było filtra paliwa to nie powinno się dodawać, a już na pewno filtr nie może być w pozycji poziomej, tylko jak najbliżej pionu i zgodnie z przepływem, jak pokazuje strzałka. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 nooo zbiornik myłem ok 3 godzin , jednak wciąż trochę rdzy się wydostaje , więc chciałem być pewny że wszystko będzie ok i założyłem filterek ... co do samego syfu ... niestety tak młodzież dziś dba o sprzęt ..... szkoda że nie widziałeś co było w silniku.... 4 razy go płukałem....a co do samego problemu z paliwem ... chciałem wiedzieć czy ktoś z Was ma taki patent w swoim moto z kranikiem podciśnieniowym bo opini jest sporo w int. a definitywnie u mnie coś jest nie tak ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 jak fabrycznie nie było filtra paliwa to nie powinno się dodawać, a już na pewno filtr nie może być w pozycji poziomej, tylko jak najbliżej pionu i zgodnie z przepływem, jak pokazuje strzałka. Kurde, a u mnie ktoś takie cudo dołożył, fabrycznie nie ma żadnego filtra. Chyba pomyślę o usunięciu tego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 wewnątrz zbiornika na rurkach kranika powinna być tulejka z drobną siateczką, to jest filtr paliwa Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Zagłębiłem się w temacie i natrafiłem na takie coś na innym forum: http://f650gs.pl/topic/2960-f650-akcesoryjny-filtr-paliwa/Czyli jednak filtr w takim przypadku może sprawiać problemy. Na kraniku jest siateczka i na wlocie do gaźnika też jakaś jest. Niby nie powinno się montować na wężyku filtra bibułkowego tylko jak ktoś już chce to lepiej siateczkowy. U mnie problemów nie zauważyłem - chyba, że problemem jest to, że jak odpalam na zimnym przy użyciu ssania to muszę je dać maksymalnie na 1/2 zakresu bo jak dam więcej to efekt taki, jakby ssanie było wyłączone. W każdym razie moc jest w porządku, książkowego v-max wyciągam bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czubeczek1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 hmmmm . dziś zagłębiłem sie w temat przy użyciu lusterka .... zauważyłem że jeden w przewodów ( niwidoczny zaraz pod bakiem ) był lekko zagięty.... uciałem go ( skróciłem) i filterek napompowało do pełna ... przejechałem ok 40km ijest ok... zobaczę za kilka dni co i jak i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.