pawlicho1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Cześć witam wszyskich, mam pytanie, czy wie ktos w jaki sposób niemcy blokują moc w ttr 600 kupilem motor w niemczech i w brifie ma zapis ze moc jest zablokowana do 34 km z gory dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Stawiam na kryzy w gaźnikach, na króćcach.....w VTR tak miałem bo z niemiec była. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam tez miałem zdławiona TT600R. zdławiony jest tylko gaźnik podciśnieniowy, u mnie była to aluminiowa przegroda miedzy króćcem a głowica. Niestety na dyszach nie było nic wybite (rozmiary) ale tak zostawiłem moc prędkość max, tak jak w wersji otwartej, w tym roku dla własnego spokoju ( mimo ze moto chodzi ładnie itp.) chciałem wymienić dysze bo w sumie są 4 podstawowe liczyłem ze jedna ok15 zł niestety w salonie jamahy zawołali 120 za jedna . wiec przy okazji na allegro kupiłem cały gaźnik. Teraz przed sezonem zrobię serwis. Ale tak jak mowi z tego co się dowiedziałem to tylko ta przegroda. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Wymiana dysz po odblokowaniu nie musi być koniecznoscią. Z reguły wsytarczy ustawić na nowo gaźnik i powinno wsyztsko chodzić bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlicho1 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzięki za pomoc wlasnie mialem nadzieje ze to będzie tylko przegroda na krućcach zdejme gaznik i się okaze, mam go juz pól roku i wlaściwie jest ok prędkość max 160 przyspieszenie tez ok, ale przy jezdzie na piątym biegu ok 90 zeby przyspieszyć trzeba odkręcić do końca, przy powolnym dodawaniu gazu jakby się dławi i nie przyspiesza dopiero po odkręceniu do końca nagle się zrywa, na czwurce tez to czuć ale np w glębokim piachu, albo jedziesz spokojnie albo gaz do końca. Jak będe miał chwile czasu to sprawdze krućce i napisze czy to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Szanowni, bardzo mnie ten temat zainteresował. Moja TTRa jest takoż z Niemiec, więc podejrzewam że blokowanie też ma u mnie miejsce. Jednak nie zaglądałem w brief jak na razie, bo sprowadzał ją poprzedni właściciel i nie wnikałem na tyle szczegółowo w niemieckie dokumenta. Ale przejdźmy do konkretów. Jestem świeżutki w temacie gaźników nowszych niż takich od WSK 125 rocznik 1964:icon_biggrin: dlatego prosiłbym Was o wyjaśnienie mi, o jakiej przegrodzie, kryzach i o których króćcach tu piszecie? Czy faktycznie dławiony jest tylko gaźnik podciśnieniowy? Jak taka modyfikacja i zmienione ustawienia gaźnika będą się miały do zmiany tłumika w przyszłości? czy da się to wszystko zsynchronizować tak, żeby grało i buczało i szedł ogień z du...py? Dzięki za rady i cierpliwość w tłumaczeniu:) Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangeng Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) Podejrzewam, że TTR-ke dławili tak jak XT-eka, czyli oba króćce, dysza główna w gaźniku też inna i dodatkowo zębatka z tyłu miała jeden ząbek więcej. Edytowane 27 Stycznia 2009 przez gangeng Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlicho1 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 No i wyjołem gaznik i nic nie było zadnych kryz i niczego podobnego widocznie jezeli coś bylo to wcześniej juz ktoś to wyjoł, albo są zmieniode dysze ale ja juz w to nie będe wnikal, skladam wszystko do kupy, A tak przy okazji jak wyjmowalem gażnik to troszke uszkodzilem jeden króciec ale juz go skleilei i jest ok. Ale teraz jak prubuje włożyć gaznik nijak nie moge tego zrobić zeby króćca znowu nie uszkodzić strasznie jest wszystko ciasno upchane, Czy może ktoś wie jak się do tego zabrać? trzeba wyciągnąc caly airbox? Wcześniej mialem tt 600s i tam to bylo więcej miejsca i wmiare sprawnie to sie robilo. Jak ktoś wie jak to pokolei zrobić bardzo prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panz Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ja robiłem to w ten spoosób, odkręcałem dwie górne śruby od stelaża/ramy na którym znajduje się m.in. kanapa, airbox, następnie są jeszcze kolejne znajdujące się niżej też chyba z dwie a dolne dwie tylko luzowałem. W tym momencie jak oprzesz się o ten stelaż/ramę to motocykl lekko się "złamie" jeszcze jak podłożysz coś pod silnik efekt będzie większy. Wówczas zyskujesz kilka centymetrów luzu żeby wpakować na swoje miejsce gaźnik, robiłem to z dwa razy i zawsze ograniczałem się do tego sposobu. Nie mam pewności ile tych śrub jest do odkręcenia, ale to przecież zobaczysz więc powodzenia. Dołączam foto poglądowe http://img145.imageshack.us/my.php?image=80711685oq7.jpg (różowe odkręcasz, żółte luzujesz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlicho1 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 dzięki za pomoc kolego juz chcialem wyjmować air box, jutro sobota więc to zrobie bo w niedziele trzeba gdzieś wyskoczyć i maszyna musi myć ok, jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie i konkretną odpowiedz, pomoc. Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.