Skocz do zawartości

Problem Yamaha XT 600 2kf


sosekrolnik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam nie mały problem z moją Yamaha'ą, przeprowadziłem w niej remont silnika (regeneracja głowicy nowy tłok). 1500km przejechanych było super jednak zaczęły sie problemy motor zaczął intensywnie kopcić. Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić. :evil: Proszę o pomoc, wpakowałem w nią niezłą kasę i nie mam zamiaru się łatwo poddać :biggrin:

 

Ja tak niebardzo do tematu, ale mam rozebranego swojego XTka, wiec sie podlacze do tematu.

 

1. Na ile wyjdzie regeneracja glowicy? (dokladnie nie wiem, co bedzie trzeba zrobic)

2. Ma ktos momenty dokrecania w zasadzie wszystkiego? Chodzi o XT 600 3TB z 1995 roku.

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam nie mały problem z moją Yamaha'ą, przeprowadziłem w niej remont silnika (regeneracja głowicy nowy tłok). 1500km przejechanych było super jednak zaczęły sie problemy motor zaczął intensywnie kopcić. Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić. :evil: Proszę o pomoc, wpakowałem w nią niezłą kasę i nie mam zamiaru się łatwo poddać :biggrin:

 

Tylko dodam jeszcze że głowice regenerowałem jakiś czas po wymianie tłoka i być może trzeba splanować cylinder? Możliwe że olej dostaje się z kanału olejowego który prowadzi na górną część głowicy?

 

Tak. Odkąd uszczelka była założona nowa to głowica była rozbierana dwa razy.

 

Założyłem nową uszczelke i olej walił tak więc rozebrałem.

To w końcu jak to było? Zrobiłeś szlif cylindra założyłeś nowy tłok i poskładałeś na nowej uszczelce, po jakimś czasie oddałeś głowicę do regeneracji i poskładałeś na używanej uszczelce potem pojeździłeś i moto zaczęło kopcić.

Kup nową uszczelkę i dokręć głowicę kluczem dynamometrycznym jak radzą poprzednicy i będzie spokój, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glowica do planowania i nowa dobra uszczelka , polecam athene , ariette , lub oryginaly japonskie. Jak zalozysz najtanszy szmelc noname, to sie nie dziw ze cieknie.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszeliście o malowaniu proszkowo uszczelki pod głowice gdy była już zakładana na moto? Chodzi o poprawę jej właściwości.

O tym nie słyszłałem. Ale słyszałem o poprawie własności łańcucha moczonego w nafcie przy pełni księżyca.

 

A tak poważnie, to jest milion książek o mechanice pojazdowej, które zawierają podstawowe zasady weryfikacji części, planowania napraw i ich przeprowadzania.

 

Najlepiej zamknąć ten temat, bo szkoda serwera.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie podkładki kupić pod śruby od głowicy? To muszą być jakieś specjalne czy zwykłe stalowe? Nie mogłem nigdzie dostać Hylomar'u i kupiłem jakiś Reinzosil jak myślicie jest porównywalny jakościowo do Hylomar'u? Ja mam do zaaplikować razem z uszczelka od głowicy? Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...