sosekrolnik Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Tak. Odkąd uszczelka była założona nowa to głowica była rozbierana dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Tak. Odkąd uszczelka była założona nowa to głowica była rozbierana dwa razy. :lapad: no to mozesz ja juz wyrzucic Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam, mam nie mały problem z moją Yamaha'ą, przeprowadziłem w niej remont silnika (regeneracja głowicy nowy tłok). 1500km przejechanych było super jednak zaczęły sie problemy motor zaczął intensywnie kopcić. Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić. :evil: Proszę o pomoc, wpakowałem w nią niezłą kasę i nie mam zamiaru się łatwo poddać :biggrin: Ja tak niebardzo do tematu, ale mam rozebranego swojego XTka, wiec sie podlacze do tematu. 1. Na ile wyjdzie regeneracja glowicy? (dokladnie nie wiem, co bedzie trzeba zrobic) 2. Ma ktos momenty dokrecania w zasadzie wszystkiego? Chodzi o XT 600 3TB z 1995 roku. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosekrolnik Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 :lapad: no to mozesz ja juz wyrzucic Nie, nie wyrzucę jej, pomaluje i napisze jaki efekt, ponoć działa tylko może o tym nie słyszałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 yamaha.xt.pl - tu masz wsyztskie dane techniczne, momenty itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nie, nie wyrzucę jej, pomaluje i napisze jaki efekt, ponoć działa tylko może o tym nie słyszałeś. :notworthy: Twoj motocykl, nie moge zakazac Tobie na nim eksperymentowac. Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jak uznajesz takie druciarstwo (3 raz zakładanie uszczelki) to nie ma co sie dziwić ze olej wali ;] http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosekrolnik Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Założyłem nową uszczelke i olej walił tak więc rozebrałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Czy ten kto robil regeneracje glowicy wymienial ci prowadnice? Jezeli wymienial, to wiesz z czego sa zrobione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam, mam nie mały problem z moją Yamaha'ą, przeprowadziłem w niej remont silnika (regeneracja głowicy nowy tłok). 1500km przejechanych było super jednak zaczęły sie problemy motor zaczął intensywnie kopcić. Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić. :evil: Proszę o pomoc, wpakowałem w nią niezłą kasę i nie mam zamiaru się łatwo poddać :biggrin: Tylko dodam jeszcze że głowice regenerowałem jakiś czas po wymianie tłoka i być może trzeba splanować cylinder? Możliwe że olej dostaje się z kanału olejowego który prowadzi na górną część głowicy? Tak. Odkąd uszczelka była założona nowa to głowica była rozbierana dwa razy. Założyłem nową uszczelke i olej walił tak więc rozebrałem. To w końcu jak to było? Zrobiłeś szlif cylindra założyłeś nowy tłok i poskładałeś na nowej uszczelce, po jakimś czasie oddałeś głowicę do regeneracji i poskładałeś na używanej uszczelce potem pojeździłeś i moto zaczęło kopcić. Kup nową uszczelkę i dokręć głowicę kluczem dynamometrycznym jak radzą poprzednicy i będzie spokój, pozdro. Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) glowica do planowania i nowa dobra uszczelka , polecam athene , ariette , lub oryginaly japonskie. Jak zalozysz najtanszy szmelc noname, to sie nie dziw ze cieknie. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez Nitomen KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosekrolnik Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie zakładałem żadnego szmelcu, oryginalna uszczelka kupiona w serwisie YAMAHY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ale załozona juz po raz-któryś. Po jednym razie uszczelka jest do smieci, i musisz załozyć nową. Tylko wtedy masz gwarancje ze to na pewno ona nie pusza, a patenty z malowaniem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Słyszeliście o malowaniu proszkowo uszczelki pod głowice gdy była już zakładana na moto? Chodzi o poprawę jej właściwości. O tym nie słyszłałem. Ale słyszałem o poprawie własności łańcucha moczonego w nafcie przy pełni księżyca. A tak poważnie, to jest milion książek o mechanice pojazdowej, które zawierają podstawowe zasady weryfikacji części, planowania napraw i ich przeprowadzania. Najlepiej zamknąć ten temat, bo szkoda serwera. kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosekrolnik Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jakie podkładki kupić pod śruby od głowicy? To muszą być jakieś specjalne czy zwykłe stalowe? Nie mogłem nigdzie dostać Hylomar'u i kupiłem jakiś Reinzosil jak myślicie jest porównywalny jakościowo do Hylomar'u? Ja mam do zaaplikować razem z uszczelka od głowicy? Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi