Skocz do zawartości

Simson sr 1 za 1500 pln dużo???


OldKrakMoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja myślę ze jeśli ten Simek to taki rzadki model i do tego z kwitami i w fajnym stanie (org. lakier, nie skatowany, oryg. wyposażenie itd) to jest wart tej ceny. Jeśli byłby to jakiś pospolity model to je*ał go pies ale skoro mówicie że rzadki to bierz. Jak Ci się nie spodoba to wystawisz na alle i pogonisz. A na Alle możesz też wystawić "dla jaj" w celu wyceny, zobaczysz ile ludzie są w stanie dać za to. Różne świry są na świecie i ktoś może da ci nawet 2500 do ręki za niego. Nie dalej jak 2 lata temu dałem 1800PLN za zwykłą, pospolitą SHL M11 zarejestrowaną od I właściciela. Kopa kasy za taki sprzęt niby ale stan super i była warta tej kasy pomimo faktu że to tak pospolity sprzęt. :biggrin:

 

Kupisz Simka, nalejesz paliwka, pojeździsz wkoło bloku o ocenisz czy jest fajny i sprawia Ci radość czy raczej może przeszkadza. To nie jest 30-letni kredyt na dom tylko 1500PLN, fakt że niemało ale da się to odzyskać.

A skoro znasz się/zajmujesz się Simsonami to chyba wiesz czym jest ten akurat model i czy jest wart swej kasy. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tygodniu byłem i znajomego obejrzeć SHL M11 którą chce sprzedać jako że wyprzedaje swoja kolekcję sprzętów, SHL fajna ale nie mam 6 stówek na sprzęt jeśli mam już 3 inne SHL-ki.Natomiast "pod" SHL-ką stał jakiś Simson, nie wiem dokładnie co to ale był szaro bordowy, w miarę kompletny/oryg. i na baku miał napis SUHL. Też był na sprzedaż ale nie wiem za ile, pewnie za kilka stówek też. Z pobieżnych oględzin brakowało mu prędkościomierza chyba, był w miarę jednym kawałku i nawet ok, nie całkiem zgnity, miał koła z oponami itd. Wiele są warte te SUHL`e?

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie. Nie chcę. Niemiecka technika.... :banghead: :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak z ciekawości zapytam w jakich latach był produkowany Simson Sr1 ??

pzdr

Sr 1 wszedł do produkcji razem z AWO 425 S, czyli w roku 1956, w 1958 wypuścili już właściwy sr2. W 1957 była krótka seria przejściowa sr 2 z głębokimi błotnikami ale na pół bębnach 19 calowych.

A co do zakupu sr 1, komunikuje że motorower jest moją własnością. Sprzedający zszedł z ceny do 1200, dorzucił jeszcze 2 białe kruki - oryginalną, kompletną AWO-ską apteczkę i reperaturkę do kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sr 1 wszedł do produkcji razem z AWO 425 S, czyli w roku 1956, w 1958 wypuścili już właściwy sr2. W 1957 była krótka seria przejściowa sr 2 z głębokimi błotnikami ale na pół bębnach 19 calowych.

A co do zakupu sr 1, komunikuje że motorower jest moją własnością. Sprzedający zszedł z ceny do 1200, dorzucił jeszcze 2 białe kruki - oryginalną, kompletną AWO-ską apteczkę i reperaturkę do kół.

 

jeśli chodzi o przejściówkę z Sr1 na Sr2 to takowego mam ale powiedzmy do roboty, podjąłem się restaurowania jak byłem chyba w podstawówce i jest mi wstyd za jego wykonanie i uznaje że czeka w kolejce na swoją kolej, i tak jak piszesz mój egzemplarz jest z 57 roku pomyliłem się w spisie na stronce, koła mam na pół bębnach, lampka z tyłu jest ta mniejsza licznik jest ten lekko kanciasty, wytłaczana tabliczka na główce, i muszę zaznaczyć że przetłoczenie które jest na puszcze od tylnego amortyzatora jest inne niż późniejsze Simsony miały,

pzdr

 

PS: fotki mojego sima dla zainteresowanych

http://www.bikepics.com/members/wilq88/58sr2e/

Edytowane przez WilQ_21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Moi mili kiedy brałem sie za Motocykle to zrobione Junaki czy SHL M04 były po 1500zł a teraz ? wystarczy wziac gazetke Swiat Motocykli z roku 99 i co ceny powalaja a w dziale poszukuje ile modeli sie placze o których słuch ginie, ten miał Rudge Standard D-rad AJS i gdzie to jest ? ucichło jakos, poginelo czy jak...

 

 

 

 

 

Tak wiec SR 1 brac nawet za 1500 bo to cena na dzis bardzo dobra nawet tanio jak ladny... miałem stycznosc z sr1 miałem jego silnik ze złomu wstawiony do motorynki szkoda ze ramy i blotników nei wziołem wtedy i całej reszty... silnik sprzedalem przypadkiem kolesiowi poznanemu na motobajzlu na Legji za 200zł i ile to lat temu bylo juz... :(

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...