Skocz do zawartości

małe pytanie


Wojtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te niektóre mają regulację na śrubach.

Inne na płytkach mają tolerancję ale dopuszczenie do odchyłek maksymalnych powoduje nierówną pracę i spadek mocy.

np. Honda CB900F Bold'Or ma luz zaworu 0.08 z tolerancją +/- 0.05 czyli w praktyce może być jeden zawór na luzie 0.03 a drugi 0.12 i silnik będzie pracował ( jak stara sieczkarnia ) ale będzie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...