Wojtas Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 zastanawiam się, dlaczego niektóre motocykle mają w podane wartości luzu zaworowego bez żadnej tolerancji. Te motocykle muszą mieć konkretnie taki luz zaworowy, czy jest to nabijanie kieszeni serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 w domyśle jest +/- 0,02 tolerancji od podanej wartości. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Te niektóre mają regulację na śrubach. Inne na płytkach mają tolerancję ale dopuszczenie do odchyłek maksymalnych powoduje nierówną pracę i spadek mocy. np. Honda CB900F Bold'Or ma luz zaworu 0.08 z tolerancją +/- 0.05 czyli w praktyce może być jeden zawór na luzie 0.03 a drugi 0.12 i silnik będzie pracował ( jak stara sieczkarnia ) ale będzie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 czyli jasna sprawa, zrobię tak jak nakazuje serwis. Dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jeśli chodzi o VTR 1000 w serwisówce podano dolot: 0,16+/- 0,03 ; wydech: 0,31 +/- 0,03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.