ghollum Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 (edytowane) XT ma suchą michę, można kupić KLR650 w tej kasie, http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1101594 ale ja skłaniał bym się bardziej do XT600, myślę że coś takiego http://www.allegro.pl/item552971994_yamaha...am_lub_zam.html spełniło by swoje zadanie, na temat DR się nie wypowiem bo mam uprzedzenia do tego sprzętu a niektórzy na tym forum reagują alergicznie na niepochlebne opinie o DR, więc szszaaa :icon_mrgreen: . Edytowane 20 Lutego 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 XTki 600 są dość wytrzymałe. Ale mają kijowe zawieszenie. Dużą zaletą jest sucha miska, moża spokojnie gumować :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Na allegro jest fajna XL z rozrusznikiem i kopajką, ma napewno tą rzewagę nad dr, że ma suchą miskę olejową i właśnie rozrusznik. A jak z mocą tych motocykli(xt, dr, xl i klr)? czy lekkośc xl w porównaniu z pozostałymi można odczuc wyraźnie podczas użytkowania czy tylko stawiając ją na wadze widac różnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Zależy o jakiej XL mówimy, Wersja XL600R czyli bez rozrusznika jest wyraźnie lżejsza od XT,KLR czy DR z rozruchajką, i czuć to od razu, XLki w wersi XL600RM czy XL600LM maja zbliżoną mase do konkurencji. XTek do którego link zapodałem wcześniej jest najbardziej terenową wersją tej maszyny, nie ma rozrusznika tylko kopajkę, masą zbliżony jest do XL600R (czyli około 135kg na sucho), przewagą nad XL jest tarcza z tyłu z kolei przewagą XL jest mechaniczny gaźnik (choć ten w XT będzie oszczędniejszy), pod wzgldem zawieszenia są zbliżone. Edytowane 21 Lutego 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Z dr zrezygnowałem przez mokrą miskę. Sumienie mi podpowiada żeby nie brac kawy, zostaje xt i xl. Która z tych dwóch maszyn ma lepsze odejście z dołu, która ma jakiej długości przełożenia(w dr np jest zbyt długa jedynka), jaka jest ich rzeczywista prędkośc max(to co podają w katalogach, że 147 to coś mało mi się wydaje)? Sprzęta jak długo postoi to czasami ciężko odpalic, jak to będzie się odbywac za pomocą samej tylko kopajki? Rozrusznik jest chyba przydatny, nawet jak na światłach moto zgaśnie bo akurat trzeba przełączyc na rezerwe, wtedy to dopiero pewnie się trzeba na kopac ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jesli pompa oleju jest w dobrym stanie, to mokra miska naprawde nieprzeszkadza. Niewiem dlaczego myślisz że kawaski lepiej niebrac, to dobre motocykle. Mysle że wszystkie te motocykle mają prędkość zblizoną do ok 155-160. Kolega mi mówił ze KLRem 650 zamnknoł licznik, ale ile w tym prawdy... Jesli masz dobrze wyrególowany motocykl to kopanie na kopajke naprawde nie jest takie zła. Potrzeba wprawy :bigrazz: Nawet jak długo postoi to powinien odpalić. Napewno rozrszunik jest przydatny, ale to w enduro ma plusy i minisy... Zawsze jedna rzecz więcej która się moze zepsuć. Ale napewno jest to przydatne :) Wiem bo mam... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Z dr zrezygnowałem przez mokrą miskę. Kolego jeśli mówisz o DR600/650 to one mają mokrą miske olejową-nie mają zbiornika oleju a olej się sprawdza w okienku z prawej strony silnika na dole. Moje obydwie bicz mają smarowanie z suchą miską olejową. Poczytaj o zaletach tego rozwiązania i nie poczytaj tego za wadę lub coś co dyskwalifikuje dany model... yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 mokra miska nie jest zla , wszystko zalezy od pompy oleju i ogolnych materialow uzytych w produkcji motocykla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Ale stromy podjazd czy tym bardziej jazda na gumie napewno nie służą dobrze motocyklowi który ma mokrą miskę. Nitomen, rozwiń myśl w odniesieniu do powyższych modeli, proszę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Sam pisałeś ze niechcesz znowu aż tak bardzo katować motocykla w terenie. A nawet jeśli troche byś katował po jakiejś zwirowni albo coś to nic się odrazu niestanie, daj spokój. Trochę zaufajnia do inżynierów Suzuki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Ale stromy podjazd czy tym bardziej jazda na gumie napewno nie służą dobrze motocyklowi który ma mokrą miskę. Nitomen, rozwiń myśl w odniesieniu do powyższych modeli, proszę smile.gif No ja tam nie wiem. Znam ludzi, którzy latają DR'ką na gumie i jakoś wszystko jest OK. Ja sam latam i nie zauważyłem żadnego najmniejszego problemu w związku z tym. Jak pilnujesz OLEJ to nic ci się nie stanie. Co do odpalania moto z kopajką to jak jest wszystko OK to powinno palić tak: http://www.youtube.com/watch?v=6fth-J-VqJ0 PS: jak chcesz to mam do zaoferowania moją DR'kę bo chce się przesiąść na XTZ (tą z awatara i filmu) Pisz na Priv jak cię interesuje. Edytowane 21 Lutego 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 tak czy siak DR jest najcięższa, racja? xt ma za miekkie zawiasy wiec wychodzi że xl będzie górą- ma suchą miskę(chyba jednak lepiej jak tak jest), jest lekka(w mierę) i ma ok zawiasy. model RM może trochę cięższy ale ma dwa mechanizmy rozruchu co chyba jest plusem ? Może ktoś powiedziec coś o kopytku każdego z tych moto? Jeszcze jedno! Jak jest w DR z tym łańcuszkiem od wałków wyrównoważających? Ile przy tym roboty, ile kosztuje nowy jak kończy się regulacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Naciągnięcie łańcuszka to jakaś 30min-1h roboty. Wystarczy zdjąć lewą pokrywę, naciągnąć łańcuszek i założyć pokrywę. Jak chcesz wymienić to już jest więcej roboty. Trzeba ściągnąć koło magnesowe a tego nie robisz bez ściągacza. DR600 jest lżejsza od XT600. Najlżejsza jest XR. Edytowane 21 Lutego 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 ile kosztuje nowy łańcuszek i na ile jeden wystarcza? Wcześnie ktos pisał że dr jest cięższa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Seba sprzedawał po 109zł DID Co do tych wag to tak: Xr600 (suchy 129kg), XL600R (bez płynów 135), Dr600(suchy 140, pełny 160) , XT600( pełny168kg), XR600RM (suchy 153kg), Dr650RS(176kg pełny) i XL600LM(155kg suchy). Możecie mnie poprawić bo do końca nie jestem pewien. Edytowane 21 Lutego 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.