michoa Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 no i przy wyjętej gąbce ci sie zamula ?? stary coś jest z gaźnikiem nie tak i żaden filtr ci nie pomoże kombinowałes z ustawieniami iglicy ?? ja też miałem 80c i w filtrze miałem kawałek jakieś gąbki nawet sam nie wiem od czego i wkręcała sie do 11tys bez problemu nawet swojego czasu miałem za ubogą mieszanke (biała świeca)więc coś masz z gaźnikiem a nie filtrem..... przy wyjętej gąbce nie ma żadnych oporów na ssaniu...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 On nie ma wcale filtra, tzn tej gabki. odmula go wtedy jak zwiekszy dawke powietrza poprzez odkrecenie czerpni. jedyny stozek, ktory moglby wchodzic w gre to gabkowy. i to tez po nasaczaniu. ja mam w Hawku stozki K&N`a ktore wg tego co wystawiaja sie na ebayu (o alegro nie mowie bo nie maja) to kosztuja okolo 300zl za sztuke. i i tak twierdze ze to bubel i tego bubla chce sie pozbyc stosujac normalny filtr powietrza. W sumie w silniku 2T gdzie remont tak czy siak zrobic trzeba, to mozna sobie zaszalec, ale mi szkoda jest mojego silnika. ot. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 niech najpierw wleje normalne ilości oleju , 1:25 to się do kosy spalinowej leje która kręci lekko 20tys obr a nie do starego enduro powietrzaka. 1:40-1:50 to jest optymalny stosunek oleju do paliwa praktycznie dla każdego silnika 2t w motocyklu. A to że bez filtra lepiej jeździ to kwestia regulacji Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 niech najpierw wleje normalne ilości oleju , 1:25 to się do kosy spalinowej leje która kręci lekko 20tys obr a nie do starego enduro powietrzaka. 1:40-1:50 to jest optymalny stosunek oleju do paliwa praktycznie dla każdego silnika 2t w motocyklu. A to że bez filtra lepiej jeździ to kwestia regulacji 1-50 na dotarcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 A powiedzcie mi koledzy co da wieksza ilosc oleju w bezynie? Bo jak dlamnie to tworzy sie nagar i i mamy od strony kanału wydechowego piekna paste scierną pozatym podnosisz temperature spalania co nie jest takie super jak masz silnik na dotarciu. Jak założyłeś jakis tam kit tjuningowy to zmiejniłeś gaźnik albo chociaz dysze główną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 ELoo no widze ladne odpowiedzi ;p filtr zalozylem i porobilem dziury w filtrze i dziala ,moze macie sdjecie gaznika do honda mtx 80 ??jak tak to prosze podac jeszcze sie dowiedzialem ze poprzedni szwab jezdzil tym motorkiem bez filtra z wlozona rurka zamiast filtra lecz mnie to przerazilo i jezcze sie dowpiedzialem ze go katowal no i teraz mam nowy tlok i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 podaj oznaczenie gaźnika, zrobiłeś dziury w filtrze czy w obudowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.