adoado0 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Przepraszam ale nie wiedzialem ze crfa 450 ma okolo 120 kg :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) CR 125 89,5 kg - CRF 450 103 kg są to dane na sucho W CRF środek ciężkości jest znacznie wyżej co wiadomo jak wpływa na prowadzenie Edytowane 3 Lutego 2009 przez samson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jakie 20 kg???? 450 jest ciezsza jak juz to o 10kg od cr250 i tyle samo od crf250, masz racje co do zwrotnosci ale powiedz jak wyobrazasz sobie jazde w naprawde ciezkim terenie motocyklem z crossowa skrzynia??, ty tylko naprawiasz motocykle czy masz jakies pojecie o jezdzie? wybacz ze cie atakuje ale piszesz smieszne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) Jeżeli zadajesz takie pytania to zapraszam na weekend do nas. Zobaczysz jaki radzą sobie crossy w ciężkim terenie. Skrzynia "torowa" nie ma specjalnie żadnego znaczenia w jeździe w ciężkim terenie niezależnie od tego jak on jest rozumiany. Jeździłem również RMZ 450 z 4 biegową skrzynią i radziła sobie całkiem znośnie. Edytowane 3 Lutego 2009 przez samson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) prawdą jest że cross od enduro w terenie spisuje się gorzej, skrzynia: długa jedynka, mała prędkość na najwyższym biegu, twardy zawias, mały zbiornik paliwa, brak rezerwy, crossówki szybciej się przegrzewają w terenie, ale jak ktoś umie dobrze jezdzić to crossówką tez sobie poradzi w terenie. Edytowane 3 Lutego 2009 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A ja mialem doczynienia z CRF, ale co ma CR 125 do CRF 450??? przecież to inna klasa wogole jest. A czy przeszkadza? Tak przeszkadza bo długa jedynka nie jest za bardzo korzystna... mam CR i wiem jak się jezdzi Crossowką w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 (edytowane) Odnośnie stwierdzenia ze crossowa skrzynia może przeszkadzać w endurzeniu to podam tutaj przykład mojego kolegi co ma CRF450 2001r i zawsze jak jedziemy w góry na mokre śliskie korzenie i kamienie a wymaga to naprawdę ostrożnego operowania gazem podsczas wspinania się (nie da się pojechać pełnym ogniem bo nie zapanuje się nad motocyklem) to on pomstuje że musi jechać na 2gim biegu na pół sprzęgle bo na jedynce nie da rady a na dwójkę jeszcze nie czas. Ale jest to specyficzna sytuacja. Jak latamy na piaskowni, czyli można to przyrównać w niewielkim stopniu do jazdy po torze to nie ma już wtedy żadnych zastrzeżeń do zestopniowania skrzyni biegów. Ja osobiście się tego motocykla boję bo chodzi jak sieczkarnia a i sposób oddawania mocy mi nie odpowiada. W ogóle rozwaliło mnie to jak ten motocykl potrafi być kapryśny. Raz pogasły nam srzęty na dośc stromym podjeździe ale taki że można się było zatrzymać w jego połowie i przy odrobinie umiejentności i zdrowej oponie z tyłu wystartować. Mój stary klekot, ale z gaźnikiem ustawionym przezemnie odpalił od kopa. CFRa nie chciała zagadać i musieliśmy zawrócić ze szlaku i odpaliła dopiero na płaskim. Co dziwne nie chciała nawet odpalić po ustawieniu w poprzek stoku tak że gaźnik był pod katem prostym do podłoża. Może źle był poziom paliwa ustawiony przez serwis, może miała zły dzień. Jeśli chodzi o mnie nie popełnił bym tego motocykla na pierwsze enduro dla siebie. I nie chodzi tu tylko o moc ale głównie o spalanie i koszty eksploatacji które są niemałe. pzdr i przemyślanego wyboru życzę Edytowane 4 Lutego 2009 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) jaki gaznik ma crf 450 ? keihina fcr 39 czy 41 ? czy ktos moze mi podac oznaczenie gaznika w CRF , wybite numery i litery na boku korpusu. Edytowane 6 Lutego 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie bierz tego ! 450 to szatańska pojemność. :icon_twisted: 666 - 6*6*6 = ? Zabijesz się ! Disclaimer: Inwencje twórczą z wymyślaniem różnych działań zawdzięczam tym, że ciężko mi sie zasypia przez co przed snem zawsze sobie lubie o czymś pomyśleć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie bierz tego ! 450 to szatańska pojemność. :icon_twisted: 666 - 6*6*6 = ? Zabijesz się ! Disclaimer: Inwencje twórczą z wymyślaniem różnych działań zawdzięczam tym, że ciężko mi sie zasypia przez co przed snem zawsze sobie lubie o czymś pomyśleć ;) to sie rospisales, pojecie jakies masz o 450 crf ? jak widac po txt twoich zadnego pojecia nie masz wiec po co wypowiedz ? posty nabijasz czy jak ? boisz sie tego motoru bo od razu do konca manetke odciagasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Nie mam, nawet nie myśle o takich potworach. Tak nabijam posty, płacą 1zł/post to chyba dobry przelicznik, nieprawdaż? Szybko sie wypalisz, biorąc na powage każdą wypowiedź. zadnego pojecia nie masz Tu sie grubo mylisz bo nie mam pojęcia o CRF 450. Jak to powiedział Kononowicz nie będzie niczego. <haha> boisz sie tego motoru bo od razu do konca manetke odciagasz ? Odciągam to co najwyżej kogoś od bójki. Ja manetke odkręcam. Co ma odkręcanie manety do końca do zapobiegawczej jazdy? Czy mając zerowe umiejętności można bezpiecznie jeździć na CBR 1100 odkręcając mało gazu? Nie... Człowieku gość twierdzi, że jest laikiem. Polecasz mu w takim razie CRF 450? Chcesz mieć go na sumieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Jestem ciekawy kiedy skończą się bajki o 450-tkach które wyrywają ramiona z barków, przybliżają wnętrzności do kręgosłupa i powodują trwałe zniekształcenia mózgu od samych przyspieszeń. Jazda każdym motocyklem wymaga rozsądku, 60 konne 450tki wymagają go nie wiele więcej niż 250-tki. Cały trik polega na opanowaniu prawej dłoni i kondycji fizycznej wraz z wytrzymałością którą ciut bardziej nadwyrężają od mniejszych pyrkawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacadzik78 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 A co jak nie przyjdzie? a co jak wylądujesz w szpiatlu zanim się czegoś nauczysz? Nie wiesz chłopcze jakie durnoty wypisujesz, na jaką mocniejszą maszynę chcesz wymienić CRF450? Coraz większe idiotyzmy można poczytać na tym forum, ręce opadają. Moja rada to słuchaj starszych, bo możesz nie mieć drugiej szansy. posluchaj rady kolegow starszych na 450 jak nieumiesz latac mozesz sobie krzywde zrobic i to bardzo szybko moze cie z botow wyrwac przy odkreceniu manetki Nie radzę ci zaczynać przygody od 4,5 mozna sobie zrobić krzywdę. Lepiej kup 250F mam na sprzedaj jak coś :flesje: ja bym radzil zaczac od 250 z 450 niebedziesz sobie radzil z moca ja mam honde 450r juz od 3 lat naprawde wiem co mowie potrafi z butow wyrwac hehehe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.