Skocz do zawartości

CRF 450 ?


Ice
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jakie 20 kg???? 450 jest ciezsza jak juz to o 10kg od cr250 i tyle samo od crf250, masz racje co do zwrotnosci ale powiedz jak wyobrazasz sobie jazde w naprawde ciezkim terenie motocyklem z crossowa skrzynia??, ty tylko naprawiasz motocykle czy masz jakies pojecie o jezdzie? wybacz ze cie atakuje ale piszesz smieszne rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zadajesz takie pytania to zapraszam na weekend do nas. Zobaczysz jaki radzą sobie crossy w ciężkim terenie.

Skrzynia "torowa" nie ma specjalnie żadnego znaczenia w jeździe w ciężkim terenie niezależnie od tego jak on jest rozumiany. Jeździłem również RMZ 450 z 4 biegową skrzynią i radziła sobie całkiem znośnie.

Edytowane przez samson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdą jest że cross od enduro w terenie spisuje się gorzej, skrzynia: długa jedynka, mała prędkość na najwyższym biegu, twardy zawias, mały zbiornik paliwa, brak rezerwy, crossówki szybciej się przegrzewają w terenie, ale jak ktoś umie dobrze jezdzić to crossówką tez sobie poradzi w terenie.

 

 

Edytowane przez major000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mialem doczynienia z CRF, ale co ma CR 125 do CRF 450??? przecież to inna klasa wogole jest. A czy przeszkadza? Tak przeszkadza bo długa jedynka nie jest za bardzo korzystna... mam CR i wiem jak się jezdzi Crossowką w terenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie stwierdzenia ze crossowa skrzynia może przeszkadzać w endurzeniu to podam tutaj przykład mojego kolegi co ma CRF450 2001r i zawsze jak jedziemy w góry na mokre śliskie korzenie i kamienie a wymaga to naprawdę ostrożnego operowania gazem podsczas wspinania się (nie da się pojechać pełnym ogniem bo nie zapanuje się nad motocyklem) to on pomstuje że musi jechać na 2gim biegu na pół sprzęgle bo na jedynce nie da rady a na dwójkę jeszcze nie czas.

Ale jest to specyficzna sytuacja.

Jak latamy na piaskowni, czyli można to przyrównać w niewielkim stopniu do jazdy po torze to nie ma już wtedy żadnych zastrzeżeń do zestopniowania skrzyni biegów.

Ja osobiście się tego motocykla boję bo chodzi jak sieczkarnia a i sposób oddawania mocy mi nie odpowiada.

 

 

 

W ogóle rozwaliło mnie to jak ten motocykl potrafi być kapryśny.

Raz pogasły nam srzęty na dośc stromym podjeździe ale taki że można się było zatrzymać w jego połowie i przy odrobinie umiejentności i zdrowej oponie z tyłu wystartować.

Mój stary klekot, ale z gaźnikiem ustawionym przezemnie odpalił od kopa. CFRa nie chciała zagadać i musieliśmy zawrócić ze szlaku i odpaliła dopiero na płaskim.

Co dziwne nie chciała nawet odpalić po ustawieniu w poprzek stoku tak że gaźnik był pod katem prostym do podłoża.

Może źle był poziom paliwa ustawiony przez serwis, może miała zły dzień.

 

 

Jeśli chodzi o mnie nie popełnił bym tego motocykla na pierwsze enduro dla siebie.

I nie chodzi tu tylko o moc ale głównie o spalanie i koszty eksploatacji które są niemałe.

 

 

 

pzdr i przemyślanego wyboru życzę

Edytowane przez superfastmario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki gaznik ma crf 450 ? keihina fcr 39 czy 41 ?

 

czy ktos moze mi podac oznaczenie gaznika w CRF , wybite numery i litery na boku korpusu.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie bierz tego !

450 to szatańska pojemność. :icon_twisted:

666 - 6*6*6 = ?

Zabijesz się !

 

Disclaimer: Inwencje twórczą z wymyślaniem różnych działań zawdzięczam tym, że ciężko mi sie zasypia przez co przed snem zawsze sobie lubie o czymś pomyśleć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tego !

450 to szatańska pojemność. :icon_twisted:

666 - 6*6*6 = ?

Zabijesz się !

 

Disclaimer: Inwencje twórczą z wymyślaniem różnych działań zawdzięczam tym, że ciężko mi sie zasypia przez co przed snem zawsze sobie lubie o czymś pomyśleć ;)

 

to sie rospisales, pojecie jakies masz o 450 crf ? jak widac po txt twoich zadnego pojecia nie masz wiec po co wypowiedz ? posty nabijasz czy jak ? boisz sie tego motoru bo od razu do konca manetke odciagasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam, nawet nie myśle o takich potworach.

Tak nabijam posty, płacą 1zł/post to chyba dobry przelicznik, nieprawdaż?

Szybko sie wypalisz, biorąc na powage każdą wypowiedź.

 

zadnego pojecia nie masz

Tu sie grubo mylisz bo nie mam pojęcia o CRF 450.

Jak to powiedział Kononowicz nie będzie niczego. <haha>

 

boisz sie tego motoru bo od razu do konca manetke odciagasz ?

Odciągam to co najwyżej kogoś od bójki. Ja manetke odkręcam.

Co ma odkręcanie manety do końca do zapobiegawczej jazdy?

 

Czy mając zerowe umiejętności można bezpiecznie jeździć na CBR 1100 odkręcając mało gazu? Nie...

 

Człowieku gość twierdzi, że jest laikiem. Polecasz mu w takim razie CRF 450? Chcesz mieć go na sumieniu?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem ciekawy kiedy skończą się bajki o 450-tkach które wyrywają ramiona z barków, przybliżają wnętrzności do kręgosłupa i powodują trwałe zniekształcenia mózgu od samych przyspieszeń.

Jazda każdym motocyklem wymaga rozsądku, 60 konne 450tki wymagają go nie wiele więcej niż 250-tki. Cały trik polega na opanowaniu prawej dłoni i kondycji fizycznej wraz z wytrzymałością którą ciut bardziej nadwyrężają od mniejszych pyrkawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A co jak nie przyjdzie? a co jak wylądujesz w szpiatlu zanim się czegoś nauczysz? Nie wiesz chłopcze jakie durnoty wypisujesz, na jaką mocniejszą maszynę chcesz wymienić CRF450? Coraz większe idiotyzmy można poczytać na tym forum, ręce opadają. Moja rada to słuchaj starszych, bo możesz nie mieć drugiej szansy.

posluchaj rady kolegow starszych na 450 jak nieumiesz latac mozesz sobie krzywde zrobic i to bardzo szybko moze cie z botow wyrwac przy odkreceniu manetki

 

Nie radzę ci zaczynać przygody od 4,5 mozna sobie zrobić krzywdę. Lepiej kup 250F mam na sprzedaj jak coś :flesje:

ja bym radzil zaczac od 250 z 450 niebedziesz sobie radzil z moca ja mam honde 450r juz od 3 lat naprawde wiem co mowie potrafi z butow wyrwac hehehe pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...