Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

 

Ja narazie z najestetyczniejszych i niestety najdroższych znalazłem http://www.motobagaz.pl/schematy/motech/gpt_01_277_101_s.pdf

 

pzdr600

 

aa teraz to juz pzdr 1000 :D

 

 

cześć,

I to wydaje mi sie najlepsze rozwiązanie (plus oryginalne boczne hondy) biorąc pod uwage estetykę... uchwyty dla pasażera pozostają oryginalne i to jest to! Centralny stelaż Hondy jest pancerny jeśli chodzi o wygląd natomiast na pewno jest bardzo wytrzymały - można na nim usiąść i się nie powinien urwać - poza tym jest wyposażony w ruchomego plate'a, który przesuwa się wraz z kufrem w lewo lub prawo - ma to pomóc podczas zakrętów. Nie wiem na ile jest to pomocne ale może sie przydaje...? więc jak komuś zależy na solidnym mocowaniu top casu to polecam - jednak te uchwyty.... są jak dla mnie nie do przyjęcia!

Oryginalne boczne stelaże są bardzo ładne i w porównaniu z tym co pokazał Zbycho (przepraszam Cię Zbychu) to ze 3 razy mniej rzucają się w oczy. Jak będę miał chwilę to zapodam jakąś fotkę.

 

Pozdr

Tbar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

H&B najsliczniejze nie sa, ale bardzo solidnie trzymaja kufry :).

A poza tym mialem juz komplet bocznych kufrow H&B jak kupilem CBF, wiec najbardziej oplacalne bylo dokupic do nich stelaze.

Za inne rozwiazanie zaplacilbym przynajmniej 2x wiecej (nowe stelaze + nowe kufry).

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z wakacji, to jak? Może mały zlocik?

Piątek po południu o 18 przy kolumnie Zygmunta?

 

Nie ukrywam, że zależy mi przed kupnem cebeefki opatrzeć i pogadać co i jak :)

 

HEJ.

 

To może bardziej "romantyczne" miejsce, sprawdzone: Zalew Zegrzyński - Nieporęt z W-wy na moto 15 min . Nowa plaża, wygodny parking, no i pyszna rybka. Polecam bo miejsce bardzo sympatyczne tłumnie odwiedzane przez 2 kółka a sam też często tam bywam. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zbyhu dzieki za fotki jakoś nieobecny bylem przez ost kilka dni. Całkiem niezły ten stelaż H&B pod kufer centralny! myślę że dał by rade z orginalnymi kuframi....

 

co do pomuysłu który rzuciłem w ost moim poście to obawiam się że jednak się nie sprawdzi jako ze orginalne kufry maja tuleje dystansowe i ten bagażnik również je ma i że jak to wszystko dodamy to śruby będą miały chyba z 10-10 cm a to już mi lekko śmierdzi jeżeli chodzi o sztywność mocowania... będę walczył i dam znać co wykombinowałem

 

pozdr i dzieki za fotki jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwa rodzaje fabrycznych kufrów bocznych do CBF? Jaką mają pojemność jedne i drugie?

 

 

cześć

Kupowałem CBFa w zeszłym roku i w katalogu były 2 rodzaje kufrów bocznych 29l i 33l. CBF1000T sprzedawany był od razu z tymi większymi. Więcej znajdziesz tutaj:

 

http://autowitolin.pl/pdf/honda_motocykle_...esoria_2008.pdf

 

pozdr

Tbar

 

Ps. Myślę że tymi mniejszymi to nie ma co sobie głowy zawracać i od razu mysleć o tych większych - na pewno kask integralny się w nich zmieści - sprawdziłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja zamowilem te miejsze ale przyszly wieksze i tak juz zostalo. W sumie dobrze wyszlo. Motocykl nie staje sie krowa i dalo rade w budapeszcie w korkach sie przeciskac. Fajnie ze wchodza troche pod motocykl. Co prawda kufer nie jest wtedy pudelkiem i trzeba umiejetnie go pakowac.

Edytowane przez bori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEJ.

 

To może bardziej "romantyczne" miejsce, sprawdzone: Zalew Zegrzyński - Nieporęt z W-wy na moto 15 min . Nowa plaża, wygodny parking, no i pyszna rybka. Polecam bo miejsce bardzo sympatyczne tłumnie odwiedzane przez 2 kółka a sam też często tam bywam. pozdro

 

Mi pasuje, to co, o 18-tej?

 

zdroofko

Daszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Reanimowałem swoją full owiewkę , lakier niestety nie wyszedł idealnie ale i tak jestem zadowolony , motong wygląda ciekawiej . Lada dzień stuknie 7 kkm i chwalić Boga wszystko cacy . Najdłuźsza trasa to 550 km po polskich drogach , pogoda nie rozpieszczała , CBFka spisała się celująco . A co u kolegów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie jezdzi jak sie moze;]

straszna cisza w temacie naszego sprzeta byla...

osobiscie wczoraj "polknalem;] 480km - zawitalem na impreze MC Route19-milo, sympatycznie, ale przede wszystkim.... pogoda dopisala.\

do czwartku wokol komina a potem na Rajd Felkowski.

 

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

A u mnie moto przekroczylo 48kkm i juz jestem po drugiej regulacji zaworow. Napinacz rozrzadu w polowie drogi.

 

Bylem na CBF we wrzesniu w Alpach. Padlo 3356km, z czego 1291km na raz w drodze powrotnej do domu. Podnozki po obu stronach poprzycierane :).

W drodze do domu z Alp, na austriackim paliwie, przy przelotowej 120km/h i sporym bagazem - moto spalilo 4,6l/100km co jest moim rekordem :].

 

Fabryczny akumulator wyzional mi ducha pare dni temu. Zgon przyszedl nagle, jak sraczka :]. Przez cale Alpy bylo cacy, po powrocie, po dwoch dniach stania - moto juz nie zapalilo - nawet rozrusznik nie zakrecil. Kupilem nowy z Varty w technologii AGM - jak polecil mi Adam M. Zobaczymy ile wytrzyma...

 

Jeszcze troche smigania w tym sezonie planuje, wiec mysle, ze 50kkm przekrocze w tym roku :).

 

Pozdro

 

PS

http://zbyhu1.republika.pl/moto/test.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...