klemens Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Hej! Goramo, na pewno będziesz zadowolony. Ja przymierzałem się raczej do Tigera a CBFka trafiła mi się trochę przypadkiem i fuksem. Nie ukrywam, że kupiłem ją m.in. ze względu na cenę. Teraz jednak uważam, że był to bardzo dobry wybór. A mojej żonce tak się spodobała jazda (w charakterze plecaczka oczywiście), że kręci nosem na jazdę autem. Aż skóra mi ścierpła jak wyraziła chęć zdobycia prawa jazdy kategorii A . Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Hej Powoli pakuję się do wyjazdu do Rumuni i na Ukrainę - jeszcze jest chwilka czasu - może ktoś chętny ? pzdr. Synek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Hej. Dzisiaj dzwonił do mnie gościu od innego dealera Hondy, u którego pytałem się wcześniej o dostępność CBF. Mówił, że dzisiaj obdzwonił wszystkie rewiry i okazuje się, że została jeszcze tylko jedna sztuka w Polsce za 28,9t pln ale dealer, który ją ma nie chce odstąpić innym salonom gdyż ma zainteresowanie... A zatem załapałem się na przedostatnią sztukę w kraju :icon_mrgreen: :biggrin: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti CBF Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Hej! Goramo, na pewno będziesz zadowolony. Ja przymierzałem się raczej do Tigera a CBFka trafiła mi się trochę przypadkiem i fuksem. Nie ukrywam, że kupiłem ją m.in. ze względu na cenę. Teraz jednak uważam, że był to bardzo dobry wybór. A mojej żonce tak się spodobała jazda (w charakterze plecaczka oczywiście), że kręci nosem na jazdę autem. Aż skóra mi ścierpła jak wyraziła chęć zdobycia prawa jazdy kategorii A . Pzdr. Qrcze z moją żoną jest podobnie. Zapowiedziała, że ostatni sezon jeździ na plecaczka :eek: Za dobre te CBF-y :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Słuchajcie koledzy - czy jest jakieś forum polskojęzyczne poświęcone modelowi CBF (600 i 1000)? Ja nie znalazłem. Owszem jest topik założony tutaj, który już ciągnie się jak guma w gaciach i jak się che znaleźć jakąś konkretną informację to szlag trafia od wertowania jego stron. Owszem jest forum anglojęzyczne - ale nie wszystkim odpowiada przeglądanie forum w obcym języku - zwłaszcza, że często na takim forum porusza się tematy techniczne i czasem ciężko zaczaić niektóre teksty. Osobiście brakuje mi osobnego forum traktującego i zrzeszającego użytkowników i miłośników lub po prostu zainteresowanych modelami CBF. Takiego forum wzorem np. forum Bandita (banditpolishcrew) lub np. forum intruder.polska na którym często bywam z racji posiadania też Intrudera, czy np. CB1300 lub innych modeli. Na takich forach jest mnóstwo informacji logicznie i sensownie pogrupowanych i łatwiej jest rozmawiać, umawiać się, wymieniać informacjami. Czy jest wśród nas ktoś, kto łapie się w obsłudze i prowadzeniu tego typu forum i byłby chętny do założenia i poprowadzenia takiego foruma? Myślę, że każdy z nas chętnie by zaglądał na takie osobne forum. Ja osobiście odkąd natrafiłem na forum intrudera to praktycznie w ogóle przestałem zaglądać na FM bo tu jest ogólnie rzecz mówiąc jeden wielki burdel. Pozdrawiam i podnoszę dyskusję na temat założenia osobnego forum poświęconego modelom CBF. P.S. Ja się za to niestety nie wezmę, bo jestem mało "komputerowy"... Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Hej Powoli pakuję się do wyjazdu do Rumuni i na Ukrainę - jeszcze jest chwilka czasu - może ktoś chętny ? pzdr. Synek Cześć Marek! Ja niestety nie mam już prawie urlopu a poza tym rozerwałem bark (po locie z roweru oczywiście) ale ciekaw jestem, co na temat jakości dróg (i paliwa na Ukrainie) mówią koledzy na Virażkach, którzy mieli jechać tam wcześniej. Pzdr.Klemens. Mam jeszcze pytanko z innej beczki: co ile km wymieniacie olej w silniku, co przepisowe 12 kkm czy częściej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 A ja mam również pytanko o oliwę - jaką lejecie do swoich sprzętów? Do Intruza używam Motula 5100ester 10W40, a do Hani myślałem o Motulu 7100ester 10W40 - dobry będzie? Czy jakiś inny polecacie? Dzięki Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Yo! Ja swoj motocykl eksploatuje wlasnie na Motulu 7100 10W40 i jest ok. Zmieniam co 12kkm i przez ten dystans nie musze nic dolewac. Wlasnie mi wchodzi 60kkm na szafe, czyli silnik juz sie nadaje do kapitalki ;), a jednak pelnego syntetyka prawie nic nie znika. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Wlasnie mi wchodzi 60kkm na szafe, czyli silnik juz sie nadaje do kapitalki ;) :D :D :D Jak dobijesz do jakichś 150 tys to pewnie będzie można zacząć myśleć o remontach... :wink: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) Cześć , Patrzcie jaka zgodność , ja też jeżdżę na Motulu 7100 . Pierwszy raz miałem wymieniany w serwisie po tysiącu km (gwarancja). Po 6 tys.wymieniłem sam . Po 12 tyś. serwis i po 18 tys. też sam wymieniłem - oczywiście Motul 7100 . Yamaha Virago jeździ na Motul 5100. Tomku - nie widziałem się z nimi , zmienili plany i wyjechali później niż pierwotnie planowali . pzdr. Marek PS. w serwisie wlewają chyba Repsol , ale nie mam pewności. Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez SynekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 A czy ktoś się orientuje czym się różni Motul 300V Factory Line 10W40 od 7100ester 10W40? Jeden i drugi syntetyk i o tej samej klasie lepkościowej, więc co w nich jest innego? :rolleyes: Poza tym, że 300V FL kosztuje 70 zł za litr, a 7100e 58 zł za litr.... Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Hej, 300V Factory ma wyższą liczbę zasadową (tz. ma lepsze właściwości myjące i neutralizujące kwaśne produkty spalania ), wyższy wskaźnik lepkości (im wyższy wskaźnik , tym zmiana lepkości wraz ze zmianą temperatury mniejsza ), proste - jest lepszy . Ma jeszcze tzw. Double Ester - podobno zwiększa moc silnika . Jest jeszcze 300V Chrono 10W-40 - 135zł /l. 300V High RPM 0W-20 300V Le Mans 300V Power i Power Rancing pzdr. Synek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czy myślicie, że zalewanie silnika tym 300V to fanaberia? Czy warto wydawać te kilkadziesiąt zł więcej na każdą zmianę oleju? Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Hej Myślę , że nasze silniki nie są zbyt mocno wysilone , 7100 jest wystarczająco dobrym olejem . Parametry między 300V i 7100 są zbyt małe by dopłacać te kilkadziesiąt złotych do każdej wymiany . Sądzę , że zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest częstsza wymiana oleju . pzdr. Synek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Yo! A ja sie staram nie byc madrzejszy od inzynierow Hondy. Zalecaja co 12kkm lub rok czasu - i tego sie trzymam :]. Jak na razie mojej Hance to nie zaszkodzilo ;). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.