SynekM Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 witam Kilka dni temu przypatkowo trafiłem na to Forum i z dużą przyjemnością czytam Wasze posty - świetnie , że jest grono jeźdźców CBF-ki . Znalazłem wiele cennych trafnych spostrzeżeń - większość potwierdzających moje . Acha zapomniałem - między innymi jeżdżę również na CBF 1000/2008 z ABSem , w wyposażeniu mam fabryczne kufry baczne ( na razie leżą w garażu-dziewicze ) zastanawiam się też nad zdemontowaniem wsporników (jak ktoś trafnie zauważył są paskudne i pewnie spawał je po pijaku jakiś żółty brat ),ale idzie lato i pewnie gdzieś polecę w dłuższą trasę , to kufry się przydadzą . Pierwszą rzeczą którą zrobiłem po dotarciu silnika to zdjąłem orginalne tłumiki i zainstalowałem LeoVince --ludzie !!! jak ona teraz gada -muzyka! -poezja! -gromy! , a wszystko głębokim basem, jak ruszam (dość delikatnie) spod domu - to i tak żona mówi , że w barku szklanki pękają i nie chodzi o głośność , jest względnie cicha - tylko ma taki potężny bas - piękny . Założyłem też wysoką szybę z deflektorem i oczywiście crash pady , już raz uratowały mi moto . No dobra koniec o sobie , wracamy do ABSu - w moim moto działa rewelacyjnie na suchym , mokrym i na piachu . Klamki dusiłem z całej siły i pomagałem nogą , moto stawało równiutko i niewzruszenie za każdym razem , tylko czułem mocne pulsowanie klamki , czego zupełnie nie czułem przy delikatnym hamowaniu , ale takim -że też blokuję koła i ABS się włącza . Koledzy tu narzekają na ABS , może inna poprzednia wersja. Proszę pamiętać też o tym , że ABS poprawnie działa na równej drodze , natomiast na koleinach , przełomach , tarce i przy kiepskich amortyzatorach dostaje głupawki i drastycznie przedłuża drogę hamowania . Ukłon w stronę dimitriusa007 też mam Bridgestone Battlax i Twoje spostrzeżenia są identyczne z moimi , opony bez rewelacji , są tylko poprawne . Ukłony motoivan - pozdrawiam z Zacisza . Panowie musimy razem najlepiej wieczorem pośmigać po Warszawce , w kilka moto - narobić chałasu - niezapomniane wrażenia , a i kierowcy puszek są uprzejmi i potulni jak kilka motorków leci. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 To Zacisze CBF-em stoi! Teź myślałem o zmianie wydechów , ale na razie z kasą słabo. Co do kufrów to byłem ostatnio kilka dni w delegacji i spokojnie się w nie spakowałem , choć miałem obawy . Nie mogę tylko przyzwyczaić się do ich gabarytów . Jadąc między samochodami po prostej wszystko jest o.k pamiętam źe moto jest szersze , ale przy manewrach omijania w korku juź dwa razy otarłem się o samochód. Co do ustawki chętnie bym porównał fabrycze wydechy z LeoVincem . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 (edytowane) musimy razem najlepiej wieczorem pośmigać po Warszawce Co do ustawki chętnie bym porównał fabrycze wydechy z LeoVincem sie podpisuje wszyskimi konczynami - wchodze;] BTW:szukam crash padow/gmoli,wysokiej szyby i oslon dloni - cos polecacie? moze ktos z wawy i okolic ma i chce pokazac?;] pees tlumaczenia i przeglad i ubezpieczenie OC juz mam (na nr VIN), moge smigac na angielskich blachach, czy sie myle (miesiac czasu od zawarcia umowy na przerejestrowanie) i mnie poprawicie? pzdrw Edytowane 2 Czerwca 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Co do gmoli to takie jak ma Zbyhu Marki moto-akcesoria. Givi są tańsze ale wyglądają na mniej solidne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfg Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 pees tlumaczenia i przeglad i ubezpieczenie OC juz mam (na nr VIN), moge smigac na angielskich blachach, czy sie myle (miesiac czasu od zawarcia umowy na przerejestrowanie) i mnie poprawicie? pzdrw W zeszłym roku tak śmigałem (umowa K-S, OC na date zawarcia umowy, V5C i polski przegląd). Pani z PZU mówiła mi, że mogę jeździć i jakby jakiś policjant robił mi problemy to mam mu przekazać że jest niedouczony :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Co do gmoli to takie jak ma Zbyhu Marki moto-akcesoria. Givi są tańsze ale wyglądają na mniej solidne. no wlasnie takie wrazenie odnioslem i dylemat mam: gmole (drogo;moto-akcesoria/sw-motech) czy crash pady (taniej, ale czy bezpieczniej? + mozliwosc, w nieprzewidywalnej przyszlosci, montazu dolnej owiewki) jakby jakiś policjant robił mi problemy to mam mu przekazać że jest niedouczony tak zrobie:) Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Gmole czy crashpad oto jest pytanie. Gmole na pewno lepiej chronią a CBFka z full owiewką wygląda elegancko , trudny wybór . Ja zastanawiam się juź drugi miesiąc i nic nie wymyśliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 witam Gmole zapewne lepiej chronią - ale ten wygląd - przecież to nie Varadero . Chyba było to w marcu zaparkowałem swoje moto na parkingu , postawiłem na centralce . Rano widzę , że jest pochylone i stoi na kosie . Okazało się , że sąsiad cofał puszką i przewrócił moją maszynę . Powstało niewielkie zadrapanie na crash padzie , niewielkie na końcu manetki gazu i bardzo niewielkie na tłumiku , lusterko się złożyło . Byłem wściekły ale i mile zaskoczony .To naprawdę niewielkie uszkodzenia , prawie niewidoczne . Crash pady zrobiły swoje , a moto przeszło chrzest. Zapomniałem Wam napisać mam jeszcze crash-ballsy na przednej osi , ale te teraz nie były chyba potrzebne , nie mają żadnych zadrapań . Oczywiście musimy się spotkać , czasami mogę rano , prawie zawsze po południu lub wieczorem - jestem do dyspozycji . Proszę telefonujcie 501 690 017 (jak nie odbieram to jadę na moto - dzwoń jeszcze raz bo nie oddzwaniam nieodebranych). Przypominam w sobotę i niedzielę Moto-Bazar na Wyścigach pozdr Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) witam, jaki kufer centralny/system polecacie? do stelaza oryginalnego/hondowskiego? Oczywiście musimy się spotkać , czasami mogę rano , prawie zawsze po południu lub wieczorem - jestem do dyspozycji . Proszę telefonujcie 501 690 017 (jak nie odbieram to jadę na moto - dzwoń jeszcze raz bo nie oddzwaniam nieodebranych). wlasnie wrocilem ze spotkania z Markiem-- no te tlumiki :lalag: to maja gadane:))) az ziemia drzy;] :icon_mrgreen: przegadalismy godzine - mam nadzieje, ze jeszcze niejedna przed nami;) pozdrawiam i... do milego Piotr pees. a crashpady ma fajne;) :wink: Edytowane 3 Czerwca 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 witam My dzisiaj z Sową pierwsze spotkanie klubu CBF mamy za sobą . Tak długo gadaliśmy wieczorkiem na tym czerwcowym mrozie , że aż mi uszy zmarzły. Piotrek znalazłem crash pady to PUIG z katalogu Louisa nr.10021825 , ale chyba więcej zapłaciłem , niż Ci powiedziałem w/g katalogu kosztują 59,95EU a kupiłem je w sklepie www.motocombo.pl tel.(091)425 28 08 crash balls firmy LSL nr.10021944 czarne , są też srebrne - cena 39,95EU szyba MRA nr.10007288 - 119,95EU (były jakieś testy szyb w MOTORRAD 6/2004 - tą ocenili ją jako najlepszą) Louisa mają również w Markach w Motoakcesoriach może taniej - jeśli się na coś zdecydujesz to mam tam 10% zniżki i jestem do dyspozycji - a później możemy skoczyć na piwo "bezalkoholowe" - żartowałem na colę i Ty stawiasz. W postach wspominałeś o gmolu do silnika - w Louisie jest firmy Hepco&Becker za 139,95EU , są też tłumiki HURRIC dedykowane do CBFki i kosztują 499EU za komplet - ale w Hondzie Plaza też mam zniżkę i mogę załatwić Ci duży rabat na LoeVinci. pozdro Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Spotykać się beze mnie? :evil: Brawo chłopaki , Warszawski Klub Precli Na CBF zaczyna działać , ja chętnie się przyłącze ale niestety zarobiony jestem . Jutro jadę w delegację na 10 dni więc wypadam z obiegu ale co się odwlecze to wiadomo co. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 (edytowane) Marek - dzieki za namiary teraz wiem co i gdzie, a nawet .... z kim:);] moze jeszcze pamietasz gdzie, to gniazdko - bo nie moge wyszukac;) @motoivan- to moze jeszcze dzis w 2oo? Marek sie chyba wybiera, ja moze jeszcze kumpla wyciagne (co prawda na Fazerze, ale ....;] Edytowane 4 Czerwca 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Moźe godzinkę by się udało wyrwać . O której by wam pasowało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ja jestem elastyczny- sie dostosuje;] Marek ma moj nr (Tobie wyslalem na PW), daj znac tu lub na kom pzdrw Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Yo! Mnie crashpady nie przekonuja z tego wzgledu, ze sa mocowane jednopunktowo, wiec jak moto leci, to cala sila uderzenia o glebe przylozona jest do jednego miejsca. Moze wiec miec to gorsze konsekwencje niz w przypadku gmoli, ktore maja trzy punkty mocowania. No i na gmole (takie jak ja mam) da sie przerzucic nogi do przodu w dlugiej trasie, aby zmienic pozycje ;). Prawie jak spacerowki :P. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.