adix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Policja zakupiła "klasyki". Dziś na Jasnej Górze dwie stały. Foto radarów nie miały. Silnik osłonięty owiewką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jednym słowem CBF 1000 stanie się jednym z najpopularniejszych motocykli w Polsce . To nie jest złe , przy ewentualnej kontroli można podyskutować o wspólnie użytkowanym motocyklu i zbić parę punktów . Może któryś z panów policjantów zawita na forum ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Cześć ! Ostatnio czytałem jakiś test motocykla i między innymi napisano , że sprzęgło na linkę a mimo to można dwoma palcami wysprzęglić , gdzieś tekst - że hydrauliczne i pracuje mięciutko na dwa paluszki , znowu gdzieś , że hydrauliczne i najsłabsza kobieta może . Moje niestety dwoma palcami z wielkim trudem nacisnę - ale ze dwa razy, a po mieście całą łapą trzeba ściskać , bo przy wielokrotnym wysprzęglaniu - sami razumiecie . Jak u Was działa ? A może jakiś patent ? Tak mi się marzy dwoma paluszkami - leciutko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Hej Też mnie łapa boli. Wiele razy zastanawiałem sie jak jest w 600 z linką - lepiej czy gorzej ? Generalnie jak dojezdzam do światełek to wrzucam luz bo nawet na chwile nie chce mi się trzymać wciśniętego sprzęgła. Wystarczy że poćwiczę podczas jazdy w Warszawskich korkach i już łapa boli. Podsumowująć jest ciężko ! pozdr. Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o jazdę po Warszawie to współczuję. Ja wyniosłem się z miasta na wiochę i teraz dopiero żyję. Każdemu polecam! A sprzęgło, cz ja wiem... Wydaje mi się, że moje chodzi raczej lekko. Ale z drugiej strony w młodości nadźwigałem się sztangi, więc pojęcie ciężko-lekko mogę mieć nieco wypaczone. Pzdr. klemens PS.przyjrzałem się też wskaźnikowi paliwa i stwierdziłem, że mój bardzo wiernie pokazuje stan paliwa. Nie wiem jak możliwe są takie różnice między motorkami. Albo brak powtarzalności konstrukcji albo w moim już coś poprawili (kupiłem go w lutym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obniski Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam, mam takie pytanie. Mianowicie przeglądając ogłoszenia natknąłem się na ogłoszenie sprzedaży motocykla z wersją ABS i było napisane ze tylko tył. Czy to możliwe czy błąd w sztuce. Zawsze wydawało mi się iż ABS to oba koła i nie ma opcji przód/tył. Wyprowadzcie mnie z błędu jeżeli się myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Yo! Nie ma czegos takiego. Gdyby nawet ktos uzunal czujnik z jednego kola, to caly system przestje dzialac. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 U mnie można spokojnie obsłużyć sprzęgło dwoma palcami , tylko trochę niewygodnie bo wtedy przyciskam klamką resztę paluchów , więc używam czterech . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Cześć ! To ciekawe , że w tym samym modelu taka różnica w działaniu sprzęgła , a u Klemensa jeszcze wskaźnik paliwa precyzyjnie działa . To jednak nie są prawdziwie japońskie produkty , tak różnie działają włoskie motocykle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Hej! Co do sprzęgła, to tak jak pisałem - mogę mieć nieco wypaczone pojęcie lekkości ale mogę je wciskać nawet 1 palcem, tyko co wtedy zrobić z pozostałymi he,he? Mam jeszcze taki mały temat. W moim moto od nowości zauważyłem rożnicę na kreskach z obu stron tylnego koła (ok 1-1,5 mm). Na przeglądzie po 1000 km zapomniałem o tym a mechanik podciągając łańcuch tą różnicę zachował. I teraz nie wiem, czy to włoski brak precyzji w oznaczeniu czy też koło cały czas idzie skosem. Naciągając łańcuch samemu po raz kolejny, zniwelowałem tą różnicę na razie do połowy. Czy u Was koło tylne idzie precyzyjnie równo wg kresek czy może się za bardzo czepiam szczegółow? pozdro.klemens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Hej! Ja mam równo na kreskach . Możesz sprawdzić osiowość kół domowym sposobem . Potrzebna długa prosta listwa (taka naprawdę idealnie prosta)kolega użył aluminiowej łaty murarskiej . Przykładasz równolegle do tylnego koła , do obydwóch krawędzi i sprawdzasz czy jest równoległa do przedniego koła . Albo prościej w warsztacie laserowym miernikiem . Popatrz też na tylną oponę - czy równo się zużywa , ale niestety to widać dopiero przy dużym nierównomiernym zużyciu . Warto sprawdzić osiowość , to ważny parametr , nie tylko rżniesz oponę , ale zębatki , łańcuch , mocno nadwyrężasz łożysko wałka zdawczego , łożyska koła . Motocykl gorzej się prowadzi (pamiętaj też o efekcie żyroskopowym koła ) może ściągać przy hamowaniu . Przyjemnych snów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Czy wszyscy wyjechali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Hej! Ja mam równo na kreskach . Możesz sprawdzić osiowość kół domowym sposobem . Potrzebna długa prosta listwa (taka naprawdę idealnie prosta)kolega użył aluminiowej łaty murarskiej . Przykładasz równolegle do tylnego koła , do obydwóch krawędzi i sprawdzasz czy jest równoległa do przedniego koła . Albo prościej w warsztacie laserowym miernikiem . Popatrz też na tylną oponę - czy równo się zużywa , ale niestety to widać dopiero przy dużym nierównomiernym zużyciu . Warto sprawdzić osiowość , to ważny parametr , nie tylko rżniesz oponę , ale zębatki , łańcuch , mocno nadwyrężasz łożysko wałka zdawczego , łożyska koła . Motocykl gorzej się prowadzi (pamiętaj też o efekcie żyroskopowym koła ) może ściągać przy hamowaniu . Hej! Dzięki za wnikliwe rozpracowanie tematu. Ustawiłem po prostu równo po kreskach i myślę, że mogę o problemie zapomnieć. Pzdr.klemens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesio_ Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ja wyjezdzam dopiero w srode :D mazury.... :) miodzio :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Yo! No i moj Messerschmitt zestrzelony. W piatek w drodze do Kletna ok. 19:15 trafilem w sarenke :(. Bidna, ciezko ranna, nie przezyla tego :(. Ja nie wyrznalem, a moto ma rozwalona chlodnice. Od sily uderzenia wgielo ja w strone silnika i jedno jej mocowanie wbilo sie w "zeberka" chlodnicy. Proby klejenia zakonczyly sie fiaskiem, moto zwiozlem do Rybola na przyczepie. Nowa chlodnica 2kzl. Szukam uzywanej, jedna na oku mam... No i coz. Mialem kupe szczescia... Szkoda mi tylko tego biednego zwierzaka :(. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.